AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Og som av en eller annen grunn bare lot seg bli brukt? selvom en vet at mannen kun vil ha sex? Evt hvordan avslutta du det ? ... Ordentlige svar takk. Anonymkode: 3f25b...91e
Anonymz Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Ja. Hendte stadig før, men har lært litt etterhvert.. Jeg har en tendens til å være litt naiv når det kommer til dette. Føler ofte jeg spiller litt på sex for å få forhold, mens gutter spiller på forhold for å få sex - om det ga mening? Har lært meg å bare avslutte ting når jeg føler på dette, og si det som det er; at vi ikke er ute etter det samme e.l. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Ja. Jeg lot det skje fordi jeg var skikkelig betatt. Sitter igjen med kjærlighetssorg. Æsj. Anonymkode: edd97...5e6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg lot det skje fordi jeg var skikkelig betatt. Sitter igjen med kjærlighetssorg. Æsj. Anonymkode: edd97...5e6 Signerer denne. Anonymkode: 5847a...79c 5
MortenMinstelønn Skrevet 26. april 2019 #5 Skrevet 26. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og som av en eller annen grunn bare lot seg bli brukt? Ofte. Det gir en herlig følelse. Anbefales.;) 3
Gjest Alterego666 Skrevet 27. april 2019 #6 Skrevet 27. april 2019 Jeg har brukt og blitt brukt i samme relasjon. Det har fungert bra der det er balanse og ingen lyver eller forstiller seg.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #7 Skrevet 27. april 2019 Ja, og i tilfeller der mannen har sagt han er forelsket og ønsker forhold for å få sex har jeg ikke kunne luke ut vedkommende heller. Har også opplevd det av menn jeg har vært forelsket i men som har vært ærlige på at de bare ønsker sex så har jeg møtt de likevel selv om det har vært vondt etterpå, men det var jo litt på egen kappe. Løsningen var å kutte ut sex før forhold, og høre på magefølelsen som har blitt veldig klok etterhvert. Anonymkode: 07b2c...115 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #8 Skrevet 27. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Og som av en eller annen grunn bare lot seg bli brukt? selvom en vet at mannen kun vil ha sex? Evt hvordan avslutta du det ? ... Ordentlige svar takk. Anonymkode: 3f25b...91e Den dagen jeg blir brukt bare for sex skal jeg prise meg som verdens lykkeligste. Anonymkode: 043b1...551 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #9 Skrevet 27. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den dagen jeg blir brukt bare for sex skal jeg prise meg som verdens lykkeligste. Anonymkode: 043b1...551 Fortoner seg som himmelriket. Anonymkode: 23354...9dd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #10 Skrevet 27. april 2019 Flere ganger. Det var av to grunner. I første omgang at jeg var svært betatt og håpet han ville falle for meg etterhvert (idiotisk, jeg vet..). I neste omgang fordi selvbildet mitt var helt ødelagt av det jeg skrev først, der jeg tenkte: "ingen vil ha meg, jeg er bare god nok til sex. Har avsluttet ting i raseri under korte drypp av klarsyn. Anonymkode: 138a3...e12 1
Sphere Skrevet 1. mai 2019 #12 Skrevet 1. mai 2019 Jeg visste nok innerst inne at det kun var sex mellom oss, men håpet i det lengste. Det var hun som avsluttet da hun gikk tilbake til eksen.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #13 Skrevet 1. mai 2019 Dersom eg veit at nokon kun vil ha sex, så blir eg jo ikkje lurt? Då er eg jo klarover det. Har hatt sex med menn som kun ynskjer sex. Dersom eg hadde hatt lyst på eit forhold, blir eg jo ikkje lurt. For det er eg som har endra spelereglane. Men det er nok vondt. Du må avslutte, så du kan komme over han 😊 Anonymkode: 6aefa...5ff
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #14 Skrevet 1. mai 2019 Jeg tar denne som anonym siden jeg er flau over episoden. Jeg var desperat og i rykende ferskt brudd og knullet ei dame. Jeg trengte nærhet og spenning. Etterpå bare forsvant jeg uten å følge henne opp på noen måte. Mitt eneste forsvar var at jeg var åpen om at jeg var nydumpet , desperat og tilnærmet gal. Anonymkode: 2d44e...b83
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #15 Skrevet 1. mai 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tar denne som anonym siden jeg er flau over episoden. Jeg var desperat og i rykende ferskt brudd og knullet ei dame. Jeg trengte nærhet og spenning. Etterpå bare forsvant jeg uten å følge henne opp på noen måte. Mitt eneste forsvar var at jeg var åpen om at jeg var nydumpet , desperat og tilnærmet gal. Anonymkode: 2d44e...b83 Da er det jo du som har brukt, ikke blitt brukt. Anonymkode: 07b2c...115
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2019 #16 Skrevet 1. mai 2019 Sexuelle forhold er det beste. Møtes kun for knullinga og litt puteprat. Orker ikke alt det andre med forhold. Anonymkode: 3d893...54e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2019 #17 Skrevet 2. mai 2019 Føler ikke de fleste kvinner seg brukt hvis mannen bare ville ha sex og ikke noe mere? Er derfor mange kvinner aldri bør ha sex uten følelser siden de er for følelsesstyrte. Anonymkode: cc891...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå