Gå til innhold

Dilemma ang sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hpv virus. Hatt konisering. Venter på svar om jeg er kvitt viruset, men fortsatt noen mnd igjen. Hva ville du gjort ang sex eller ville du ventet på svaret før sex? Har ikke partner. 

Anonymkode: 17e9e...5f1

AnonymBruker
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon, og grubler i grunnen på det samme. Har «noe på gang» med en fyr, ligger liksom i kortene at det vil bli mulig med sex i løpet av den nærmeste tid. Men jeg er altså usikker... Bør vel la han avgjøre. 

Anonymkode: 3b7bf...579

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er i akkurat samme situasjon, og grubler i grunnen på det samme. Har «noe på gang» med en fyr, ligger liksom i kortene at det vil bli mulig med sex i løpet av den nærmeste tid. Men jeg er altså usikker... Bør vel la han avgjøre. 

Anonymkode: 3b7bf...579

Er ikke helt alene om dette da. Synes det er vanskelig. 

Dersom du har noe på gang med en ville jeg snakket med han ja. Lykke til. 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hpv virus. Hatt konisering. Venter på svar om jeg er kvitt viruset, men fortsatt noen mnd igjen. Hva ville du gjort ang sex eller ville du ventet på svaret før sex? Har ikke partner. 

Du må selvfølgelig vente til svaret. Selv overfor en samtykkende partner er det epidemologisk sett helt vilt å utsette noen for en smitterisiko som uansett snart blir avklart? Du er et voksent menneske, er du ikke?

Anonymkode: e9456...204

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk kondom. De fleste har hpv uansett 

Anonymkode: 7a500...5d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk kondom. De fleste har hpv uansett 

Anonymkode: 7a500...5d0

Dette. HPV er ikke som klamydia, gonoré osv. Anbefaler deg forøvrig å ta HPV-vaksinen. Den kan ikke kurere deg fra viruset du har nå, men den kan hindre at du får det igjen. 

Anonymkode: 047ff...55d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...