Senora Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Jeg er så lite flink med data og må bare spørre : hvordan får man tilbake gammelt skjermbilde på PC ? Har Crome som nettleser. Tidligere var det ett startbilde hvor de forskjellige nettstedene jeg bruker fast lå på startskjermen. En dag var bildet forandret. Nå står det " Bing " og det jeg skal inn på må skrives i søkefeltet. Veldig irriterende siden jeg syns den gamle startsiden var super. Sikkert helt uvesentlig, men jeg har en Lenovo PC.
FantasDick Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Når det står "bing", er du fremdeles i Chrome eller har den åpnet Internet Explorer?
ekkoet Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 om det er chrome finnes det videoer som viser deg hvordan, feks:
Senora Skrevet 26. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2019 15 minutter siden, FantasDick skrev: Når det står "bing", er du fremdeles i Chrome eller har den åpnet Internet Explorer? Jeg åpner i Crome. Kan Explorer åpnes uten å bruke den ?
Senora Skrevet 26. april 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2019 9 minutter siden, ekkoet skrev: om det er chrome finnes det videoer som viser deg hvordan, feks: Takk for tipset. Skal prøve dette 🙂
FantasDick Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 11 minutter siden, Senora skrev: Jeg åpner i Crome. Kan Explorer åpnes uten å bruke den ? Bing er søkemotoren som er standard i Explorer, derfor tenkte jeg du kanskje hadde åpnet den ved en feil. Du ser det godt på logoen hvilken nettleser du er i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå