Gjest Sukkerert Skrevet 23. april 2005 #81 Skrevet 23. april 2005 Hmm. Det der er ikke Milla. Det er en parodi.
Samantha Skrevet 23. april 2005 #82 Skrevet 23. april 2005 Ja, ikkje veit eg altså!! Du har sikkert rett i at det er ein parodi, var litt too much det der. Veit som sagt ingenting om Milla/Minnie, men dagboka til mezaluna er uansett hysterisk festlig.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #83 Skrevet 23. april 2005 hvor har jeg hisset meg opp? er jeg mer opphisset fordi jeg diskuterer en de andre i tråden? som sagt, jeg har verken positivt eller negativt å si om Milla, da jeg ikke har noen formening om henne. men kom å fortell meg at dere er ute etter å høre hvor flott og snill og ålreit Milla er/var, og dere er like store løgnere som dere hevder hun er/var. og har du enda ikke klart å lese hvorfor jeg blander meg, så er det viljen din det står på. hverken positiv eller negativ? Du var vel ikke den som skal si noe slikt først. Du er da den som har fortalt folk her inne hvordan de er.Uten å kjenne de.
Vercetti Skrevet 24. april 2005 #84 Skrevet 24. april 2005 Det er artig at en karikatur kan skape SÅ mye engasjement Jaadda, jeg benekter ikke at jeg selv lot meg engasjere og gikk kanskje veldig mye inn i å finne ut alt jeg kunne. Hvor lang man kom? Samma faen kan det være, folk får tro hva de vil. Verden GÅR videre, æresord!
aline Skrevet 24. april 2005 #85 Skrevet 24. april 2005 hverken positiv eller negativ? Du var vel ikke den som skal si noe slikt først. Du er da den som har fortalt folk her inne hvordan de er.Uten å kjenne de. bare gjester som fremtrer som duster jeg forteller hva jeg synes om vettu. og om du leser hva jeg skriver (til en forandring?), så skriver jeg at jeg ikke har noe negativt eller positivt å si om MILLA! og det har jeg ikke heller, uansett hvor mye jeg sier om deg, så har vel det lite å gjøre med hva jeg mener om mille.... eller... ER du milla?
Klips Skrevet 24. april 2005 #86 Skrevet 24. april 2005 Her den gamle saken. Henter den fram i håp om at dere får stillet nyskjerrigheten en gang for alle. I den tråden står det: vi vet hva som er sant vi forteller det ikke til dere så nå håper vi dere vennligst kan slutte å spekulere det stiller vel ingen verdens nysgjerrighet, vel, Hege
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #87 Skrevet 24. april 2005 Ble nysgjerrig nå. Prøvde å skirve www.blink.no, men det var jo bare en startside. Hvor går jeg inn på Blink?
sixx Skrevet 24. april 2005 #88 Skrevet 24. april 2005 Ble nysgjerrig nå. Prøvde å skirve www.blink.no, men det var jo bare en startside. Hvor går jeg inn på Blink? Hehe....jeg gikk fem på jeg også....brukte tid på å registrere blinkmedlemskap for å lese noe som ikke var morsomt en gang. Men over til spørsmålet....du finner siden her: http://pass.start.no/minkonto/?k=re&p=
ashera Skrevet 24. april 2005 #89 Skrevet 24. april 2005 Blinkboka er bare en parodi, som noen har sagt før i tråden. og egentlig bare morsom for de som kjenner originalen. Ja, vi er mange som fulgte med på millaminnemaemezzalunaindiacoffeejoleeneedenrefaeli osv. sine krumspring, og som faktisk savner henne som et innslag som skilte seg ut og livet litt opp her. Selv om hun hadde det med å ta den helt ut. Dessuten: Personen bak nicket nok ikke helt borte fra KG. Bare nesten.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #90 Skrevet 24. april 2005 Dessuten: Personen bak nicket nok ikke helt borte fra KG. Bare nesten. synd. (at hun nesten er borte altså).
Brunhilde Skrevet 24. april 2005 #91 Skrevet 24. april 2005 synd. (at hun nesten er borte altså). Enig med Frisk. De innleggene på blink er nok en parodi, ja, men for all del, hver sin lyst. Jeg for min del savner Milla/Minnie/Mae/etc, syns hun var en fargeklatt som skapte litt liv og røre her!
Diva Skrevet 24. april 2005 #92 Skrevet 24. april 2005 Jeg synes det er helt utrolig at folk lar seg beta av personen(e) bak de utallige nickene og fancy tekstene ENNÅ.... Denne personen har virkelig satt sine spor. Jaja, smak og behag
Gjest Aurélie Skrevet 24. april 2005 #93 Skrevet 24. april 2005 Jeg tror vel helst på Millas egen versjon av hva som skjedde. Tror hun begynte i terapi hvor hun etter sigende fikk råd om å kutte ut KG. Og det virker som hun har klart det.
Gjest Hege Skrevet 25. april 2005 #94 Skrevet 25. april 2005 Jeg tror det er nok Milla nå. Vi går videre.
Anbefalte innlegg