AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #1 Skrevet 26. april 2019 Er det virkelig mulig? En venninne av meg møtte en fyr for 2 uker siden og de har hengt sammen omtrent hver dag. Det begynte med sex, men nå har det blitt til mye mer. De lager middag sammen, møter familiemedlemmer, sover sammen osv. Jeg møtte henne for 3 dager siden og hun virket helt forelska! Møtte også fyren, han var veldig hyggelig og de oppførte seg jo som et par. Aldri sett henne sånn. Er selvfølgelig veldig glad på hennes vegne men føler meg samtidig veldig skeptisk på hvor "fort" dette skjedde. Vil ikke at hun skal gå på en smell eller noe. Vi er veldig gode venner så derfor er jeg "på vakt". Skal sies at hun nettopp gjorde det slutt med eksen (men de har vært av og på veeeldig lenge). Noen som har hatt lignende erfaring? Anonymkode: a9e03...df6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Det er mulig. Jeg forelska meg skikkelig i en fyr jeg datet i fire uker. Har fremdeles en slags kjærlighetssorg, to år senere. Det ligger en lengre historie bak (vi har møttes ved senere anledninger), så kan muligens ha noe med det å gjøre. Men jeg tenker fremdeles på han hver eneste jævla dag, ufortjent. Anonymkode: 7a361...49c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #3 Skrevet 26. april 2019 Er vel ikke noe rart i det. Er slik det har vært for meg i alle forholdene jeg har vært i. Om det tar et halvt år å bli forelsket så er ikke det mannen for meg Anonymkode: c93c5...722 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #4 Skrevet 26. april 2019 Fullt ut mulig. Jeg forelsker meg sjeldent, men når jeg først gjør det gjør jeg til gangs. Hvis jeg treffer noen med samme intensitet (som er de jeg passer best med) blir det som i HI. Anonymkode: 3fdd7...22c 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #6 Skrevet 26. april 2019 Hvorfor er du "på vakt"? Er hun ikke over 18år? Anonymkode: b7065...222
Vinky Skrevet 26. april 2019 #7 Skrevet 26. april 2019 Jeg er sånn. Har vært forelsket to ganger i mitt liv, og det var akkurat sånn om ikke enda fortere. Had aldri opplevd at en forelskelse har kommet etterhvert, det har vært med en gang begge gangene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå