Gå til innhold

Merkevare SAS


Egenskap

Anbefalte innlegg

Hvorfor tillate streik, og ikke være mer imøtekommende til sine ansatte, og  hvorfor i alle dager tillate streik, og ikke ta hensyn til alle sine kunder?

Noen som har mening om hva det har å si for selskapets merkevare? ripe i lakken? skal vi bare akseptere det? hvor er regjeringen? kan ikke staten komme på banen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du ikke noe om trepartsamarbeidet i Norge? Les deg opp, alt er innafor. Helt vanlig med streik hos de store statseide - SAS, Lufthansa, Air France, British Airways...hører med.

Anonymkode: c9666...3a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Egenskap skrev:

ripe i lakken? skal vi bare akseptere det?

Kanskje en ripe, men den servicen jeg har opplevd fra selskapet sammenlignet med konkurrentene skal det mye til før jeg slutter å bruke SAS. 

Streiken er lovlig så det er ikke annet å gjøre enn å akseptere. Og om du ikke aksepterer, hvilken rolle spiller det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men her snakker vi om mange tusen mennesker som har lagt planer, og sjefene står i veien for at drifta kan holdes igang. Bare godta liksom eller bør ikke sjefene være mer bevisst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig at SAS ledelsen driver på sånt, og ikke klarer å være mer imøtekommende til sine ansatte/flygere, her handler det en gammel system, som ikke ivareta sine ansatte på jobb. Slik jeg ser det så er det ledelsen som bør skiftes ut og inn med moderne mennesker som forstår dagens arbeidstakere. Helt klart blir merkevaret deres skadet. Her er det mange hundre tusen av mennesker som har planlagt reise i lang tid, og da driver ikke et flyselskap på en sånn måte. Inn med ny ledelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nekter alle kundene sine erstatning. 

holder fortsatt merkevare 100%?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å ha sympati for ledelsen i denne konflikten når storsjefen tjener 12-13 mill i året samt har fått nesten 40% inntektsøkning de siste 3 årene.. Jeg har forsåvidt ikke problemer med en slik inntekt, men hvis firmaet går så jævlig godt, bør de også ha råd til å innfri i hvert fall noen av kravene til de ansatte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kravene fremstår urimelige fra ansatte som i en sterkt konkurranseutsatt virksomhet. Det ser ut som ledelsen i SAS gjør det riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kravene er rimelige, jeg https://frifagbevegelse.no/nyheter/saspilot-ingrid-28--dette-er-absolutt-noe-a-streike-for-det-er-kjempevanskelig-a-fa-tid-til-venner-familie-og-kjareste-6.158.625626.6e7559c9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...