Egenskap Skrevet 26. april 2019 #1 Del Skrevet 26. april 2019 Hvorfor tillate streik, og ikke være mer imøtekommende til sine ansatte, og hvorfor i alle dager tillate streik, og ikke ta hensyn til alle sine kunder? Noen som har mening om hva det har å si for selskapets merkevare? ripe i lakken? skal vi bare akseptere det? hvor er regjeringen? kan ikke staten komme på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #2 Del Skrevet 26. april 2019 Vet du ikke noe om trepartsamarbeidet i Norge? Les deg opp, alt er innafor. Helt vanlig med streik hos de store statseide - SAS, Lufthansa, Air France, British Airways...hører med. Anonymkode: c9666...3a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. april 2019 #3 Del Skrevet 26. april 2019 3 timer siden, Egenskap skrev: ripe i lakken? skal vi bare akseptere det? Kanskje en ripe, men den servicen jeg har opplevd fra selskapet sammenlignet med konkurrentene skal det mye til før jeg slutter å bruke SAS. Streiken er lovlig så det er ikke annet å gjøre enn å akseptere. Og om du ikke aksepterer, hvilken rolle spiller det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 26. april 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 26. april 2019 men her snakker vi om mange tusen mennesker som har lagt planer, og sjefene står i veien for at drifta kan holdes igang. Bare godta liksom eller bør ikke sjefene være mer bevisst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 27. april 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 27. april 2019 Det er utrolig at SAS ledelsen driver på sånt, og ikke klarer å være mer imøtekommende til sine ansatte/flygere, her handler det en gammel system, som ikke ivareta sine ansatte på jobb. Slik jeg ser det så er det ledelsen som bør skiftes ut og inn med moderne mennesker som forstår dagens arbeidstakere. Helt klart blir merkevaret deres skadet. Her er det mange hundre tusen av mennesker som har planlagt reise i lang tid, og da driver ikke et flyselskap på en sånn måte. Inn med ny ledelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 27. april 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 27. april 2019 nekter alle kundene sine erstatning. holder fortsatt merkevare 100%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 27. april 2019 #7 Del Skrevet 27. april 2019 Vanskelig å ha sympati for ledelsen i denne konflikten når storsjefen tjener 12-13 mill i året samt har fått nesten 40% inntektsøkning de siste 3 årene.. Jeg har forsåvidt ikke problemer med en slik inntekt, men hvis firmaet går så jævlig godt, bør de også ha råd til å innfri i hvert fall noen av kravene til de ansatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 27. april 2019 #8 Del Skrevet 27. april 2019 Kravene fremstår urimelige fra ansatte som i en sterkt konkurranseutsatt virksomhet. Det ser ut som ledelsen i SAS gjør det riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmd Skrevet 27. april 2019 #9 Del Skrevet 27. april 2019 Synes kravene er rimelige, jeg : https://frifagbevegelse.no/nyheter/saspilot-ingrid-28--dette-er-absolutt-noe-a-streike-for-det-er-kjempevanskelig-a-fa-tid-til-venner-familie-og-kjareste-6.158.625626.6e7559c9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå