Gå til innhold

Hva er dine tanker om 69?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Hva er dine tanker om stillingen 69? Samboeren har veldig lyst til å prøve, jeg er skikkelig nervøs, men er litt nysgjerrig selv også. 
Gjerne fortell hvilket kjønn du er også! Interessant å se hva menn og kvinner synes om det.

Anonymkode: 563ec...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg liker det ikke. For mye å konsentrere seg om samtidig. 

Kvinne 

Anonymkode: 42325...e68

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker det ikke, klarer ikke å yte og nyte samtidig, så jeg får ingenting ut av det. Dessuten liker jeg ikke å ha nesa så nærme ballene og rumpa til mannen, synes det lukter så spesielt 😣

Anonymkode: 64a3b...426

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne. Liker det ikke, rett og slett fordi jeg ikke liker å motta oralsex. 

Anonymkode: 75d22...3f2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sier som de to første. Jeg klsrer ikke å gi og ta imot samtidig. Begge deler blir bare tull.

Anonymkode: 576e1...39f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Hva er dine tanker om stillingen 69? Samboeren har veldig lyst til å prøve, jeg er skikkelig nervøs, men er litt nysgjerrig selv også. 
Gjerne fortell hvilket kjønn du er også! Interessant å se hva menn og kvinner synes om det.

Anonymkode: 563ec...0fe

Eh, hvorfor ikke bare prøve?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noe å være nervøs for Ts men det er som de andre her sier ikke det helt store. Kaotisk og vanskelig å gi og ta på samme tid. 

Anonymkode: 7aa4b...c33

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får heller ikke så mye ut av det. Vi har prøvd det mange ganger tidligere,men jeg klarer ikke å nyte det mtp at jeg ligger med rompa oppi ansiktet hans,i en for meg veldig uflatterende vinkel. Det er slitsomt å holde seg oppe også, så for meg er det ikke en stilling som bidrar til noe mer krydret sexliv.

Anonymkode: 85c73...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. 

Veldig oppskrytt stilling. 

Anonymkode: abdef...d84

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mer slitsomt enn godt, for å være helt ærlig. Typen min liker det litt, men jeg er ikke så fan av å ha lesa mi retta mot rumpen hans mens jeg suger han. Det lukter ikke veldig godt og da mister jeg helt lysten på sex... 😅 også klarer jeg ikke å nyte oral samtidig som jeg selv jobber. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, blir feil vei for begge parter🤫

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Mye negataivt her. Jeg elsker 69. Mannen også. Vi bruker det ofte som et forspill. Jeg kommer alltid ganske raskt, så det tar ikke lang tid med 69. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det titt og ofte som forspill. Liker det godt begge to, syns ikke det er slitsomt eller feil igrunn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror problemet hos dere ligger mer i at typen din ikke casker ræva enn selve stillingen... 😁

Anonymkode: 209e5...e84

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kariannne

Ingen fan av det. Den som mottar oralsex skal bare ligge å nyte det. Så får man heller bytte på etter tur 😊 Men gøy å ha prøvd den, så ikke noe å være nervøs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare masse styr. Det er mye bedre å konsentrere seg om enten det ene eller det andre.

Anonymkode: 062f7...fe9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer, som flere over her, ikke helt å både nyte å få og å gi samtidig. Å ha rumpa opp i ansiktet på fyren er bare flott, syns jeg da. Kan godt sitte på ansiktet vendt den veien, men da vil jeg sitte mer oppreist og bare motta, samtidig som jeg stryker og bruker hendene på han. 

Anonymkode: 1e03b...804

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...