Gå til innhold

Får ikke deltatt på minnestund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min bestefar døde i desember, og nå 4 måneder etter det døde min bestemor. Det var tungt med bestefar, enda tyngre med bestemor. Minnestunden hennes skal være på tirsdag, og jeg får ikke deltatt da jeg skal ut å besøke familie i USA akkurat den dagen. Har snakket med flyselskapet om det var mulig å ombooke til neste dag, noe som ikke var problem, med en tillegg på 2500 kr per person i prisen. Synes det er utrolig tungt å ikke få være der, og synes det var enormt mye å betale for om booking ved et dødsfall😭 (jeg er student, og har absolutt ikke råd til det). 

Vet ikke hva jeg vil med innlegget, måtte bare skrive det en plass. 

Anonymkode: 4bdfd...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tenker jeg at du må hele mellom å dra i minnestund og droppe USA, eller dra til USA og droppe minnestund 🙁 kjedelig det skal bli sånn... er du sikker på at reiseforsikringen din ikke dekker noe slik? 

Anonymkode: 65221...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt til USA. Vil tro de fleste har forståelse for der. Saken hadde vært noe annet om det var snakk om moren eller søsteren din. 

Anonymkode: 95850...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde dratt til USA. Vil tro de fleste har forståelse for der. Saken hadde vært noe annet om det var snakk om moren eller søsteren din. 

Anonymkode: 95850...431

Jeg hadde aldri klart å dra hvis bestemor hadde dødd rett før, men det er på grunn av vårt forhold. Hun er like nærme meg som min egen mor. Så det kommer vel an på vedkommende 

Anonymkode: 65221...d79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider