AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Har datet lenge. Jeg tror jeg kanskje avslutter dette forholdet. Vi er eksklusive, og jeg liker han godt på mange områder. Problemet er at jeg ikke takler gjerrige menn. Det er noe av det minst sjarmerende jeg vet om. Han tjener i tillegg svært godt og skal alltid dele alt likt til tross for at han har en dyr livsstil. Vi skulle til og med dele på utgiftene i forrige uke da vi egentlig gjorde det han ønsket hele helgen. Jeg liker ikke skiturer og hytteliv, og ble med han på hytten til fetteren på påskemiddag med hele familien.Jeg hadde aldri møtt fetteren. Han ba meg om å spleise på drivstoff, gave og heiskort kjøpte jeg selv. Jeg spanderte også middag på vei hjem. Første gang jeg hilste på vennene hans, skulle vi lage middag for dem hos han. Også den gangen måtte jeg ta en del av regningen. Slik har det vært ofte. Anonymkode: 3755d...6cc 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 25. april 2019 Veldig usjarmerende! Hadde avsluttet. Og jeg hadde vært ærlig om grunnen. Anonymkode: b99be...5e5 85
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig usjarmerende! Hadde avsluttet. Og jeg hadde vært ærlig om grunnen. Anonymkode: b99be...5e5 Samme her. Anonymkode: 729bc...ae5 25
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Hva med å starte med å ta opp forskjeller i økonomi og at du ønsker å prioritere annerledes først? Hvis du ikke sier noe er det ikke rart han tenker det er naturlig å dele likt? Kanskje dere kommer fram til en ordning der han betaler for begge når det er noe han tar initiativ til, mens du betaler når det er noe du har lyst til? Er helt klart grunn til å dumpe hvis han faktisk er gnien, men kanskje ikke like mye hvis han bare har vært korttenkt og skjønner hva du mener med en gang du tar det opp? Anonymkode: de8ec...489 16
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 Hørt om likestilling ? Bruk dine egne penger. Anonymkode: 7c105...56a 16
SoWhat? Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 Hadde ikke orket det der nei. Be deg spleise på drivstoff og gave til hans fetter? Jez Det ville blitt pinlig stemning om jeg var i din situasjon da. Ikke bare da, men den var den drøyeste. Og at du måtte spleise på mat til vennene hans. Nei fy søren. Har virkelig store problemer med gjerrighet. 30
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig usjarmerende! Hadde avsluttet. Og jeg hadde vært ærlig om grunnen. Anonymkode: b99be...5e5 Samme her, uten tvil. Er så ekstremt turn off at jeg hadde mistet all lysten på han faktisk. Anonymkode: cd569...a52 18
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #8 Skrevet 25. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme her, uten tvil. Er så ekstremt turn off at jeg hadde mistet all lysten på han faktisk. Anonymkode: cd569...a52 Igjen bekrefter kvinner at de ikke vil ha likestilling. Anonymkode: 7c105...56a 10
Yuumi Skrevet 25. april 2019 #9 Skrevet 25. april 2019 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen bekrefter kvinner at de ikke vil ha likestilling. Anonymkode: 7c105...56a Det å være gjerrig er usjarmerende.. Mange som syntes det, både menn og kvinner. Og til TS, jeg likte det rådet som var ett par hakk over her, hvis du er tøff nok til å si det til han som det er, kanskje det ordner seg da. Synd hvis det blir slutt pga uoppmerksomhet. Endret 25. april 2019 av Emblja 17
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #10 Skrevet 25. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen bekrefter kvinner at de ikke vil ha likestilling. Anonymkode: 7c105...56a Hva har likestilling med det å gjøre at han er gjerrig? Hvis han var grådig hadde du sagt det samme? Hvem vil være med en Onkel skrue? Anonymkode: ff284...7b3 29
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #11 Skrevet 25. april 2019 Han er ikke redd for at du bare er etter pengene hans da? Derfor gjerrig til han er trygg det ikke er saken. Men helt enig, usjarmerende. Er han slik mot venner og andre også? Anonymkode: bc647...2f9 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #12 Skrevet 25. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen bekrefter kvinner at de ikke vil ha likestilling. Anonymkode: 7c105...56a Så om en kjæreste som var særbo skulle ha venninnegjengen over på middag og du var invitert og hjalp til å lage maten, ville du betalt halvparten av utgiftene i likestillingens navn uoppfordret ? Anonymkode: 08015...3e6 36
Yuumi Skrevet 25. april 2019 #13 Skrevet 25. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så om en kjæreste som var særbo skulle ha venninnegjengen over på middag og du var invitert og hjalp til å lage maten, ville du betalt halvparten av utgiftene i likestillingens navn uoppfordret ? Anonymkode: 08015...3e6 Om han ville betalt det uoppfordret eller ei, det er vel den følelsen han ville sittet igjen med om han ble spurt om det vi er ute etter. Om han tenker 'Dette er helt naturlig' eller 'wtf' 😜
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #14 Skrevet 25. april 2019 10 minutter siden, Emblja skrev: Om han ville betalt det uoppfordret eller ei, det er vel den følelsen han ville sittet igjen med om han ble spurt om det vi er ute etter. Om han tenker 'Dette er helt naturlig' eller 'wtf' 😜 Joda... ser den. Men tenkte han ville syns det var så naturlig han skulle betale, at han tilbød seg 😉😉 Anonymkode: 08015...3e6 2
Yuumi Skrevet 25. april 2019 #15 Skrevet 25. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda... ser den. Men tenkte han ville syns det var så naturlig han skulle betale, at han tilbød seg 😉😉 Anonymkode: 08015...3e6 haha, ser ikke for meg det :') 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #16 Skrevet 25. april 2019 Jeg dumpet en mann en gang fordi han var gjerrig. Sa det direkte til ham, for han var egentlig en fin fyr på mange måter, men slik smålighet kommer man ikke langt med. Det var heller ikke snakk om at jeg forventet at han spanderte på meg, men vi var for det meste hos meg, og jeg kjøpte da inn alt, og han kom aldri med noe, men skulle vi være hos ham en sjelden gang skulle vi handle sammen, og dele på krona. Det var ikke bare gjerrig, det føltes som snylting, siden jeg betalte alt når vi var hos meg, som var minst 5 av 6 ganger. Han forsvarte seg med at han hadde tatt med en pose (!) ved en gang. Han var fra gård, og det var selvhogget ved. Joda, det var da virkelig omtenksomt og gavmildt! Anonymkode: fecf4...623 34
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #17 Skrevet 26. april 2019 Skjønner deg godt. Det er så turn-off. Jeg hadde vært ærlig om grunnen også. Å be kjæresten spleise på drivstoff er ikke innafor. Og jeg kunne aldri bedt en mann om å gjøre det heller Anonymkode: b9283...11d 13
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #18 Skrevet 26. april 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Igjen bekrefter kvinner at de ikke vil ha likestilling. Anonymkode: 7c105...56a Dette handler ikke om likestilling, jeg forbinder det med kjærlighet/vennskap/omsorg at en mann er gavmild og ikke en smålig gjerrigknark, er noe usselt over slike mennesker syns jeg. Anonymkode: cd569...a52 15
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #19 Skrevet 26. april 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har datet lenge. Jeg tror jeg kanskje avslutter dette forholdet. Vi er eksklusive, og jeg liker han godt på mange områder. Problemet er at jeg ikke takler gjerrige menn. Det er noe av det minst sjarmerende jeg vet om. Han tjener i tillegg svært godt og skal alltid dele alt likt til tross for at han har en dyr livsstil. Vi skulle til og med dele på utgiftene i forrige uke da vi egentlig gjorde det han ønsket hele helgen. Jeg liker ikke skiturer og hytteliv, og ble med han på hytten til fetteren på påskemiddag med hele familien.Jeg hadde aldri møtt fetteren. Han ba meg om å spleise på drivstoff, gave og heiskort kjøpte jeg selv. Jeg spanderte også middag på vei hjem. Første gang jeg hilste på vennene hans, skulle vi lage middag for dem hos han. Også den gangen måtte jeg ta en del av regningen. Slik har det vært ofte. Anonymkode: 3755d...6cc Å fysj så lite sjarmerende!😅 Om han så hadde hatt dét utseendet hadde jeg ikke nølt alikavel. Kvalmeste jeg kan tenke meg er gjerrighet. Anonymkode: 2f2f2...aa9 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #20 Skrevet 26. april 2019 Hvordan er han når skal noe så naturlig som å gå å handle i butikken da? Spleiser dere da også?😄 Anonymkode: 2f2f2...aa9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå