Gå til innhold

Han vil gjerne se på at jeg onanerer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

fordi han ønsker å bli flinkere til å fingre meg. Ja, jeg vet han er super :hjerter_rundt: Problemet er at jeg alltid ligger på magen når jeg onanerer...da vil jo ikke han se noe. Vi kommuniserer egentlig ganske bra i senga, men kjenner at jeg faktisk blir litt flau over dette. Innbiller meg at jeg er rar som må ligge på magen for å få det til, og ser i tillegg for meg at han umulig klarer å gjøre det på akkurat samme måten. Han lo godt første gang han spurte og så reaksjonen min, blir du flau nå, liksom (vi er ganske frigjorte og åpne med hverandre, har hatt mange første med ham).

Hjelpes... :roll: Er det rart å måtte ligge på magen for å få det til? Er det noen andre som har klart å vise hvordan de gjør det mens de ligger på magen? 

Anonymkode: 74547...0f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også best å ligge på magen. Tror ikke det er så uvanlig. Man får mer press på underlivet, noe som gjør det lettere å komme. Men det er jo mulig å gjøre det samme mens man ligger på ryggen, det er jo praktisk å ha flere måter å kunne variere det på.

Anonymkode: 0ceb9...663

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint å høre at andre også gjør det sånn. Problemet mitt er at det er veldig vanskelig for meg å komme på andre måter, er veldig sjelden jeg en gang gidder å prøve. Det er nok som du sier noe med det med press på underlivet. 

Andre?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Teknisk spørsmål: hvordan kommer du til med hånden om du ligger på magen? 

Til det andre du spør om så tenker jeg at han har lyst til å se på deg fordi det er supertennende for ham, og ikke nødvendigvis for å hente informasjon  rent praktisk. :)

ingen stilling du måtte befinne deg i er rar, du har funnet ut hva som funker for deg og det er helt gull. 

Jeg tror han vil bli vill og gal av å se på deg- kos deg (bokstavelig talt :))

Anonymkode: 4b7e8...443

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger på hånden min :biggrin: Det er muligens derfor det er så vanskelig å ligge på rygg eller noe annet, jeg er jo vant med trykket fra hele kroppen mot hånden.  

Selvfølgelig vil han syns det er tennende å se på at jeg onanerer, skjønner jo det, men han spurte faktisk om dette rett etter at han hadde gitt meg en orgasme (noe som tar laaang tid). Jeg har ikke lett for å komme, så han ønsker å prøve å gjøre det lettere for meg (og ham :ler: ).

Ang. det å bli vill og gal av å se på meg, det er jo ikke så mye å se når jeg ligger på magen med hånden under meg..? :klo: Det er jo nettopp dette som gjør at jeg lurer på om det er noe vits i å gjøre det for å vise ham...

AnonymBruker
Skrevet

TS over.

Skrevet

Det er uansett veldig pirrende å se dama leke med seg selv. Selv om du ligger på magen å han ikke ser noe så "ser" han likevel. Vi menn har fantasi vi også.  ;)

Selv synes jeg det er helt fantastisk pirrende å se ei dame leke med seg selv. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der skjønner jeg, jo, jeg blir jo selv supertent av å se på at han tar på seg selv. Men så er det altså noe med det han spurte om, da... Han gjør det så annerledes enn når jeg gjør det selv når han tar på meg, så jeg vet ikke helt om det har noe for seg å prøve å lære ham å gjøre det på min måte.

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen over :ler: 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger på hånden min :biggrin: Det er muligens derfor det er så vanskelig å ligge på rygg eller noe annet, jeg er jo vant med trykket fra hele kroppen mot hånden.  

Selvfølgelig vil han syns det er tennende å se på at jeg onanerer, skjønner jo det, men han spurte faktisk om dette rett etter at han hadde gitt meg en orgasme (noe som tar laaang tid). Jeg har ikke lett for å komme, så han ønsker å prøve å gjøre det lettere for meg (og ham :ler: ).

Ang. det å bli vill og gal av å se på meg, det er jo ikke så mye å se når jeg ligger på magen med hånden under meg..? :klo: Det er jo nettopp dette som gjør at jeg lurer på om det er noe vits i å gjøre det for å vise ham...

Nå har ikke jeg fasiten for hvordan alle i hele verden har det, men tror nok det er innafor å tenke at kjæresten din blir kåt av å se kjæresten sin komme, og at det handler om en mye større pakke enn inngående finstudier av indrefileeten for å si det sånn :)

Jeg tror det kan være en fin opplevelse å teste det ut. Det verste som kan skje er vel strengt tatt at han ikke ber om reprise? :) 

Anonymkode: 4b7e8...443

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine tips er å enten skreve litt med beina så han kan sitte og se fra -den vinkelen- hva det er du gjør. 

Eller så kan du sitte opp og ikke satse på å komme i mål, men med hensikten å vise hvordan du tar på deg selv. Så etter hvert for å få orgasme kan du snu deg på magen og fullføre. 

Anonymkode: e551d...418

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Setter veldig pris på dere som gidder å svare meg :takke: 

Vil gjerne høre flere synspunkter :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og har aldri onanert, merkelig tråd.

Anonymkode: d178c...f06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke runka på den måten på mange år, gjorde det da jeg var barn og tynn over alt. 

Klarer i dag bare såvidt å ligge på magen for å sove. Er ganske mye mage, pupper, hofter og lår. 

Anonymkode: cccca...f85

AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer også på magen. Tar meg maks tre minutter. Har klart å komme to ganger i mitt liv ved å ligge på rygg. Aldri noen andre enn meg selv som har gitt meg orgasme. Ganske trist egentlig. Tenkte på et tidspunkt at jeg skulle øve meg på å få orgasme ved å ligge på ryggen men da jeg endelig kom i mål hadde det tatt så lang tid at jeg ikke orka neste gang igjen. Lenge leve latskapen. 

Innbiller meg at jeg er sjukt sær.

Anonymkode: 38a8f...edc

• Liker 1
Skrevet

Begynn med å ligge i en stilling der han ser godt. Gjør det så likt det du ellers gjør som mulig. Deretter legger du deg på magen sånn som du pleier. Er sikker på at han lærer av det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å se kjæresten min komme når hun gjør det selv er ekstremt tennende. Hun bruker da en klitorisvibrator. Selv om jeg ikke alltid da har hatt så god sikt til hva hun gjør så gjør det meg enda mer lysten på henne.

Men heldigvis så er hun en som kommer ved penetrering, og dette også i flere stillinger så noe må det være med både henne og meg selv.

Anonymkode: 50829...02e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kjæresten din vil digge å se på deg uansett, TS. Legg vekk alle disse tankene, og bare gjør. Ligger du der på magen og tenker "åh han ser jo ingenting", så er det stemningsdreper nr 1. Han har spurt fordi han blir tent bare av tanken, så det der blir sikkert en suksess 😉 

Det er jo kjempebra at du har funnet noe som funker for deg! Så er det jo bare å utforske videre om du/dere kan finne andre metoder og stillinger som funker. Du skriver at det er presset fra kroppen mot hånden på kjønnet som gjør at du kommer. Kanskje det å ri på en pute kunne være verdt å prøve? 

Man er aldri ferdig utlært eller utforsket i seksualiteten. Hverken partners eller din egen. Det er jo det som er så gøy!

Anonymkode: 92fc8...0a0

Skrevet

Det er jo rett og slett en rå nytelse å se en kvinne leke med seg selv

se orgasmen ta henne

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...