Gå til innhold

Ingen på Cupido Club har Facebook....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ingen der som innrømmer og ha Facbook, noe jeg stiller meg skikkelig skeptisk til. Hvorfor vil folk møtes irl med ikke at du skal vite hvem de er før det? Eller er det virkelig mange som ikke har det?

Jeg er nybegynner og naiv, eller?

Anonymkode: cb402...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på cupido, har Facebook men oppgir aldri den eller hele navnet mitt. Jeg og min sexpartner har møtt menn fra cupido til trekant, uten å vite annet enn fornavn. Mange på cupido er jo gifte og opptatte så de er lite interressert i å gi ut info. 

Anonymkode: 9c297...f2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du misforstått noe ganske sentralt med den type nettsteder.

Cupido er et sexnettsted, ikke vanlig dateplass. Det er også mye raringer på den type sider, og selvsagt vil folk møte deg og ha en lengre seksuell relasjon før de innlemmer deg i sitt private liv (som gjerne involverer kone/mann/barn e.l).

Jeg vil tro at de aller, aller færreste på den type nettsider har hverandre på sosiale medier. 

Om jeg var der selv hadde jeg nok satt deg på nei-lista umiddelbart om du spurte etter facebookside og fullt navn.

Anonymkode: ada79...571

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har du misforstått noe ganske sentralt med den type nettsteder.

Cupido er et sexnettsted, ikke vanlig dateplass. Det er også mye raringer på den type sider, og selvsagt vil folk møte deg og ha en lengre seksuell relasjon før de innlemmer deg i sitt private liv (som gjerne involverer kone/mann/barn e.l).

Jeg vil tro at de aller, aller færreste på den type nettsider har hverandre på sosiale medier. 

Om jeg var der selv hadde jeg nok satt deg på nei-lista umiddelbart om du spurte etter facebookside og fullt navn.

Anonymkode: ada79...571

Fair enough! Var egentlig det jeg lurte på. Jeg er helt uerfaren på sånt. 

Men nå vet jeg altså at de juger når de sier at de ikke har. Takk!

Anonymkode: cb402...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...