Avalon Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Jeg har såvidt begynt å titte litt på robotstøvsugere, har ikke sett meg ut noen helt enda. Lurer i grunnen på det er noen her som kan anbefale noen, evt om det er noen som er skikkelig dårlige? Kommer ikke til å kjøpe de dyreste modellene, men vil gjerne ha en som også fungerer på gulvtepper.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 1 minutt siden, Avalon skrev: Jeg har såvidt begynt å titte litt på robotstøvsugere, har ikke sett meg ut noen helt enda. Lurer i grunnen på det er noen her som kan anbefale noen, evt om det er noen som er skikkelig dårlige? Kommer ikke til å kjøpe de dyreste modellene, men vil gjerne ha en som også fungerer på gulvtepper. Finnes flere tråde rpå robotstøvsugere. Du må minst opp i kroner 3 000 for å få noe som ikke bare er et irritasjonsapparat. Men ulempen er at de skal gjøres ren. Støvkosten under blir full av hår. Fangarmene snurrer hår seg rundt, og hele stasen må støvsuges ofte for at robotten skal ta med seg optimalt med støv. Jeg anbefaler ikke robotstøvsuger etter et drøyt års bruk. Den er mer arbeid enn fornøyelse. Den bråker, den setter seg fast under sofaen, og må følgelig passes på. Ledninger og alt på gulvet må ryddes. Og ikke minst den bruker lang tid. Det gamle er ofte det beste, særlig på støvsugerfronten. Anonymkode: 79bff...a26
Ariana807 Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 (endret) Denne her er veldig populær: https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/stovsugere/robotstovsuger/xiaomi-mijia-roborock-2-robot-vacuum-cleaner/1004127.11226/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_term=1004127%2B- Xiaomi Mi Roborock S5 White&utm_campaign=prospecting_conversion_prisguide-prisjamforelse_no&dclid=CKqBvPi36-ECFUlbGAodlfIAdw Den er ofte i samme «test-klasse» som de som ligger nærmere opp mot 10 000kr, som iRomba 980, men er dog en del billigere Jeg er selv veldig fornøyd, den er god på å komme seg over kanter. Minus med den er at den ikke får med seg alt som ligger inntil lister, dørlisten, inni hjørner, men etter hva jeg har skjønt trenger generelt teknologien å utvikles mer for å komme til på disse stedene. Men har kjøpt en enkel liten håndstøvsuger for å ta disse stedene Har ikke selv prøvd moppefunksjonen, men den kan og moppe Det er en veldig populær robot, som har flere ganger vært utsolgt. Elsker å kunne sette meg ned i sofaen og la den gjøre alt arbeidet man må rydde bort saker og ting fra gulvet, men det var verdt pengene slik at jeg slipper å bruke tid på støvsuging Endret 25. april 2019 av Ariana807 1
Avalon Skrevet 25. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2019 4 minutter siden, Ariana807 skrev: Denne her er veldig populær: https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/stovsugere/robotstovsuger/xiaomi-mijia-roborock-2-robot-vacuum-cleaner/1004127.11226/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_term=1004127%2B- Xiaomi Mi Roborock S5 White&utm_campaign=prospecting_conversion_prisguide-prisjamforelse_no&dclid=CKqBvPi36-ECFUlbGAodlfIAdw Den er ofte i samme «test-klasse» som de som ligger nærmere opp mot 10 000kr, som iRomba 980, men er dog en del billigere Jeg er selv veldig fornøyd, den er god på å komme seg over kanter. Minus med den er at den ikke får med seg alt som ligger inntil lister, dørlisten, inni hjørner, men etter hva jeg har skjønt trenger generelt teknologien å utvikles mer for å komme til på disse stedene. Men har kjøpt en enkel liten håndstøvsuger for å ta disse stedene Har ikke selv prøvd moppefunksjonen, men den kan og moppe Det er en veldig populær robot, som har flere ganger vært utsolgt. Takk for tips, denne så da kjekk ut!
jabx Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 Roborock S50 er nok det beste kjøpet ja (eventuelt oppfølgeren som skal være rett rundt hjørnet?). Prisen er helt OK, mens funksjonaliteten er slikt du vanligvis må ut med mange flere tusenlapper for hos andre.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 Vi har Roborock og jeg elsker den. Bruker både støvsuger- og moppefunksjonen. En gang innimellom må jeg ta inni hjørner, vaske over gulvet med såpe etc, men all hverdagsjobbingen har forsvunnet og vi har nok aldri hatt det så støvfritt under sofaen noen sinne Anbefales! Anonymkode: be53d...3b6
Gjest NotYou Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 Vi har iRomba 980, og er veldig fornøyde. Vi tømmer den alt for sjeldent, men den støvsuger rent tross for dette.
Avalon Skrevet 25. april 2019 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2019 Da blir det roborock på oss! Takk til dere som delte erfaring, ble bare mer og mer sikker på at denne er et kjøp vi kommer til å bli fornøyde med! 2
jabx Skrevet 25. april 2019 #9 Skrevet 25. april 2019 Hvis noen fortsatt er usikre (S5 er det samme som S50):
Sofus21 Skrevet 25. april 2019 #10 Skrevet 25. april 2019 2 timer siden, Avalon skrev: Da blir det roborock på oss! Takk til dere som delte erfaring, ble bare mer og mer sikker på at denne er et kjøp vi kommer til å bli fornøyde med! Er kjempe fornøyd med den! Den er app styrt, slik at jeg kan sette den på når jeg er på jobb og komme hjem til ferdig støvsugd hus - hvis jeg har husket å rydde bort ledninger og slikt som den ikke er så glad i 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå