Jump to content
AnonymBruker

Rammstein

Recommended Posts

AnonymBruker

Vi er mange fans i Norge. Noen her inne? :) Hva tenker dere om det nye albumet? 

Anonymkode: d7c54...379

Fortsetter under...

Elán

Er ikke Rammsteins største fan, men liker dem godt! Singelen Deutchland imponerte meg dessverre ikke, men er likevel håpefull for albummet! Hørte veldig mye på Rammstein for 15 år siden. Kjøpte Sehnsucht og det er ennå et av mine absolutte favorittalbum :) 

AnonymBruker

Elsker Rammstein. Det er ikke sånn musikk jeg hører på til vanlig, men likevel. 

Er sjelden på konserter, men vært på begge til Rammstein de to siste gangene de har vært her. 

Ikke rukket å høre på siste låter, men må vel begynne, og lade opp til konsert 18. august!! 👏🏼👏🏼

Anonymkode: 05cf0...05d

KittyNose

En tidligere kollega av meg hadde Ohne Dich som "brudevals" 🙂 Liker den sangen selv, men ser for meg at den må være litt vanskelig å danse til.. 🤔

Guidet Kvinne

Har ikke de hatt sin tid? Jeg setter av og til på gammel Rammstein på fest, for gøy, og har et par låter på joggelista mi. Sånn ellers er de for meg et band fra dengangda og ikke noe jeg gidder å følge med på nå. Det gjelder forsåvidt alle åttitallsbandene jeg likte dengang. 

AnonymBruker

Jeg likte dem før men syns de er kjedelige nå.

Anonymkode: 9de02...ef7

Annonse

OppNedPåAlt

Elsker Rammstein, men det er liksom det eneste hard rock bandet jeg liker. Ikke fått høre så mye på det nye albumet, men de blir jo mykere og mer og mer popfisert med årene.

AnonymBruker

Radio er fabelaktig 😁

Anonymkode: 4275c...125

AnonymBruker

Liker de godt. Deutschland er veldig god, og musikkvideoen er svært underholdene. Gleder meg til å høre på det nye albumet. 

Anonymkode: 9e355...d6d

AnonymBruker

Hva syns dere om det nye albumet? Jeg liker det! Mutter er dog mitt favorittalbum, og dette albumet toppet ikke Mutter. Men jeg syns sounden til bandet er annerledes, og det er litt skuffende. Men ellers syns jeg albumet absolutt var bra! 

Anonymkode: e0548...9b6

SPOCA

Jeg elsker Rammstein, stor fan. Gleder meg til konserten i august! :hoppe:

Har faktisk ikke hatt tid til å høre på det nye albumet, vil sette meg ned ordentlig og lytte til det. ;)

Mine favorittalbum er Sensucht og Mutter. :) 

Mehr
Posted (edited)
5 minutter siden, SPOCA skrev:

Jeg elsker Rammstein, stor fan. Gleder meg til konserten i august! :hoppe:

Har faktisk ikke hatt tid til å høre på det nye albumet, vil sette meg ned ordentlig og lytte til det. ;)

Mine favorittalbum er Sensucht og Mutter. :) 

Jeg er også stor fan, og er dessverre skuffet over det nye albumet. :( Kjenner jeg har dårlig samvittighet for det også, for jeg elsker de jo så høyt. Var en del bra låter på albumet, men det slår nok ikke Mutter, nei. Vet ikke om jeg kanskje hadde for høye forventninger, og håpet innerst inne de skulle produsere noe som lignet Mutter. Men nei.. Samtidig hører jeg at det er mye følelser i dette albumet!

Edited by Mehr

SPOCA
Akkurat nå, Mehr skrev:

Jeg er også stor fan, og er dessverre skuffet over det nye albumet. :( Kjenner jeg har dårlig samvittighet for det også, for jeg elsker de jo så høyt. Var en del bra låter på albumet, men det slår nok ikke Mutter, nei. Vet ikke om jeg kanskje hadde for høye forventninger, og håpet innerst inne de skulle produsere noe som lignet Mutter. Men nei.. Samtidig hører jeg at det er mye følelser i dette albumet!

Jau, det er mye som skal til å slå de gode gamle altså. For meg representerer både Sensucht og Mutter min ungdomstid, så det er ekstra spesielt for mitt vedkommende. Men er spent på det nye albumet altså, men har ikke veldig store forventninger sånn egentlig. 

Annonse

Hoppetaujenta

Rammsteinfan her også. Jeg har ikke hørt det nye, men det kommer. :)  De har så mye bra gammelmusikk 
at jeg ikke på noen måte er i musikalsk nød for noe nytt ennå. De har sin stil og jeg forventer vel at de fortsetter
som de pleier. Jeg spiller ikke alltid et helt album igjennom, men "låthopper" rundt for å spille opp stemningen
i meg selv. Trening begynner sakte og jeg ender opp med å jumpe raskt rundt ala "Trollene på Heddalskogen"
og det er det fin gymnastisk treningsutbytte og en sjanse til å spille luftgitar i. :nigo:  De er fenomenale i sin klasse!

AnonymBruker

Har ikke hørt på det nye albumet ennå. Men elsker blant annet Liese, Ohne Dich, Mein Herz brennt, Ich Will, Feuer frei!, Sonne, Engel, Du Hast, Ich tu dir weh ++

Anonymkode: 6a5f2...bec

TrekStar

Ønsker at Rammstein kunne ha kommet med en 17. Mai låt, hvor vår nasjonalsang blir oversatt til tysk, og sunget på tysk, av Rammstein.