Gå til innhold

alkohol og mamma


Gjest nyherinne

Anbefalte innlegg

Gjest nyherinne

Jeg må bare skrive av meg. Jeg regner med at jeg kanskje får spørsmål om hvorfor jeg la ut en tråd men jeg hopper i det.

Jeg har mamma på besøk, hun og jeg prøver å bygge opp et forhold men det er ikke så lett. I går ble hun med meg hjem, og spurte om hun kunne få være et par dager, jeg sa ja men jeg klarte ikke si nei, enda jeg burde. Ut over kvelden ble hun mer og mer ruset, av hva vet jeg ikke da hun ikke hadde verken kopp eller flaske med seg. Hun sitter å slenger dritt om meg, om ungene til mannen min og om det meste, men hun kom seg rolig etter hvert og gikk å la seg. Jeg vekte henne i dag og da var det er merkelig lukt der, jeg oppdager at hun har tisset på seg i løpet av natta, sengetøyet var lagt til vask og undertøyet lå i en pose. Hun er fortsatt ruset, og jeg klarer ikke finne ut av hva ( ja hun er ruset og ikke syk) jeg prøver fortvilt å få henne hjem men hun vil bare ikke. 

Jeg håper at det blir bedre, jeg har fått i henne mat, men kjenner at jeg har en følelse av at dette ender med knall og fall dessverre.

Så nå er jo da spørsmålet: Hvordan får jeg senga ren? Og jg kan ikke bare kaste henne ut føler jeg, hun har kun meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkars deg! Dette var trist å lese. Hun er heldig som har en datter som deg. Jeg vet det er mange som ville gitt opp på moren sin i samme situasjon. Det er dumt at du har fått et slikt ansvar over deg, noe du ikke burde ha. Du er sterk! Håper det ordner seg for deg. 

Anonymkode: 14788...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, nyherinne skrev:

Så nå er jo da spørsmålet: Hvordan får jeg senga ren? Og jg kan ikke bare kaste henne ut føler jeg, hun har kun meg

Urinen har sannsynligvis ikke trukket særlig langt ned i madrassen, sengetøyet har tatt det meste. Vask over madrassen med lunkent vann med klesvaskemiddel nå, og lei en teppe-/møbelrenser en dag. (Så kan du eventuelt også rense andre madrasser/tepper/møbler samtidig)

Anonymkode: 9564c...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eddikk og natron fjerner mye lukt! Anbefaler og prøve en blanding for å få vekk urin lukt. Les på nett om "How to get rid of urine smell" for eksempel

Anonymkode: 8a5dc...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt henne med til legevakta. Jeg forstår at du vil det beste for din mamma, men det er ikke bra for henne at hun ruser seg. Og helsepersonell har taushetsplikt osv osv. Hvis du føler du ikke kan ta vare på henne, så er det til det beste mener jeg. 

Har aldri vært i din situasjon, men har gjort dette med ett par gjester jeg har hatt på jobb(hotell). Og da har legevakta kommet å snakket med dem. Ofte er det veldig mye psykisk bak rus. 

Så til slutt vil jeg si at du er utrolig sterk, jeg heier på deg og mamman din. Lykke til ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...