AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Har flere enn meg opplevd å date noen som var veldig mye større/tyngre, eventuelt motsatt? Jenta jeg sist datet viste seg å veie over 150 kilo, og var dermed minst 80 kilo tyngre enn meg. Altså hele meg pluss 10 kilo pluss minus! Det var utrolig fascinerende og tennende også, (kanskje hovedsakelig fordi jeg liker store damer). Hun jeg dater nå veier ca 50 kilo mer enn meg - ja, av en eller annen grunn (trolig fetisjen min) så dukker antall kilo opp, så det er derfor jeg vet det. Men likevel, er det andre som opplever slikt og tenker noe rundt det? Eventuelt fra den andre siden, hvordan føler du over at partner/date/kjæreste veier en person mer/mindre enn deg? Anonymkode: a1858...e78
ikkevoksen Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Dette er vel smak og behag, jeg bryr meg ikke om tall på en vekt men jeg kunne aldri datet en mann med kvinnelige former som eks lovehandles...
annebanane Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 3 timer siden, ikkevoksen skrev: Dette er vel smak og behag, jeg bryr meg ikke om tall på en vekt men jeg kunne aldri datet en mann med kvinnelige former som eks lovehandles... Det er jeg egentlig helt enig i og forståelig med. Kvinner ser best ut med ekstra fett, men ikke. 32 minutter siden, Moonwalker skrev: Har ingen problem med at en partner er lettere enn meg. Enten det er noen få kilo eller flere kilo. God innstilling å ha, men så er du sjelden mer enn flere kilo. Jeg snakker liksom om en hel person ekstra. Anonymkode: a1858...e78
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 Når jeg møtte kjæresten min følte jeg meg mye større enn han. Han er 173 cm høy og veier vell noe å 70 kilo, men alt er jo muskler. Han er noe "petite" for å være mann syns jeg, men han har en sterk, atletisk og flott kropp. Jeg er 171 cm og veide da 76 kg. Pga mine kroppskomplekser følte jeg meg der og da for stor for han, men det er jeg iallefall nå når jeg har gått opp 30 kg. Nei, er ikke gravid, haha. Uansett så liker jeg ikke at han er mindre enn meg. Det går utover sexliv og tiltrekning. Føler meg ikke vel med han rett og slett. Det handler om meg, naturligvis, men jeg vet at uansett hvor tynn jeg blir så vil jeg alltid føle meg større. Det handler ikke om høyden, men om kroppen. Jeg blir rett og slett ikke tiltrukket av en atletisk kropp som jeg blir av en "pappakropp". Eksen var like høy som meg og hadde pappakropp.. Følte vi passet som hånd i hanske. 😕 Anonymkode: 7f99c...077
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 Jeg veier 25 kilo mer enn typen min, legger egentlig aldri merke til det🤷🏻♀️Jeg er normalvektig mens han er tynn. Anonymkode: f806f...965
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 Datet en som veide 120, altså det dobbelte av meg. Anonymkode: 316dc...df9
Apple- Skrevet 25. april 2019 #8 Skrevet 25. april 2019 Kjæresten min veier over dobbelt så mye som meg... Han er 20 cm høyere enn meg og super veltrent, men også overvektig (med sikkert 20-30 kg). Har alltid tidligere vært sammen med slanke menn, så trodde ikke han var min type, men bryr meg ikke... Han tenner meg veldig, og vi har den beste sexen. Men hadde kanskje ikke vært det samme hvis han hadde blitt sliten, ikke orket osv.
frubaluba Skrevet 25. april 2019 #9 Skrevet 25. april 2019 Min eks var dobbelt så tung som meg og vel så det, men han var høy i tillegg, likevel så sluttet jeg å tenne på han, fordi han var for stor og jeg følte at jeg ble skviset i senga.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #10 Skrevet 26. april 2019 Samboeren min veier dobbelt så mye som meg (jeg 50, han 100). Høy og godt trent med litt ekstra polstring, men han er ikke lubben på noen måte heller. Liker egentlig veldig godt at han er så mye større enn meg 😇 Anonymkode: 03497...b02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå