AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #1 Skrevet 25. april 2019 Hei Jeg er godt voksen dame som har vært ute på dating livet en stund. I februar begynte jeg å chatte med en spennende mann. Likte han fra dag 1. 1 måned senere var vi på første date. Vi valgte å møtes i badeland og hadde en helt fantastisk date. Elsker å bade. Men en vet jo at man også må vise seg som ganske sårbar da en må ha lite klær på. Alt av flesk som er litt mye her og der syns. Men d fikk briste eller bære tenkte jeg. Vi kjørte sklier og satt i badstu og boble bad etc. Koste oss sikkelig. Kommer aldri til å glemme den d var dagen etter bursdagen min og han spanderte kino på meg etterpå. Vi pratet via en app som heter WhatsApp. Jeg tror jeg falt for han på første date. D bar skremmende. Jeg følte han forandret seg etter første date. Han svarte sjelden på meldinger og alt annet viss vass jeg sendte av moro saker. Og tenkte vel Ok han syns ikke første date var noe bra og at han sikkert ikke likte meg. 14 dager etter skulle jeg passere stedet han jobber og tenkte at her er d bare å gjøre kort prossess. Så sa jeg skulle forbi der neste uke om han ville møtes. Da var jeg 98% sikker på han kom til å si nei. Men der tok jeg feil. Han sa ja og lurte på hva jeg hadde lyst til. Det endte med basseng igjen da d er ikke så mye annet å gjøre der. Jeg hadde tatt med to stykker ostekake så etter bading koste vi oss med kaffe og kaker og så viste han meg hvor han jobbet. Så fikk sett hva han jobber med. Men stillheten på mld fortsatte. 14 dager senere inviterte han meg hjem til der han for tiden bor med arbeidskollegaer men de hadde reist hjem til påske. Jeg takket ja og da jeg kom hadde hm disket opp med biff og vin og jeg overnattet der. Så kom påska og stillheten var tilbake. Visste jo at han var på ei hytte med bestekompisen sin hver helg og der er d ikke mobil dekning. Men syntes nå han kunne sendt ei mld når han er tilbake på jobb. Men nei. Sendte linker og meldinger, sexye bilder..i bunn og grunn for å få litt oppmerksomhet. Det funket ganske dårlig😂. Jeg følte meg bare dum og innså vel at jeg var ikke noe stor prioritet der i gården eller at jeg syns ting går vel tregt og er han i d heletatt interessert i meg. Det kjennes som han er når vi er sammen da er han jo snill og veldig gentleman. Aldri møtt noen som er så gentleman. Men ellers så kjennes det ikke sånn. Har spurt meg selv om d er sånn jeg vil ha det og svaret er nei. Jeg vil ha en d går an å prate med uteom treffene ellers sliter jeg med å bli kjent med han. Konklusjoenen jeg tok var at istede for å føle seg dum med å sende mld og aldri få svar så sendte jeg en mld i sted og sa ar jeg sletter den appen og forklarte at jeg følte meg dum som satt der å skrev. At d i bunn og grunn var en måte jeg trodde jeg skulle få litt oppmerksomhet fra han men at d har så langt funket dårlig. At jeg visste han var travel men også innså at jeg nok hadde mye mer interesse i han enn han i meg og d er jo greit d. Men at ville han meg noe fikk ha ringe meg eller søke opp mobil nr mitt på navnet mitt. Så slapp han alle de meldingene og linkene etc fra meg. Det gikk 10 min så kom det SMS fra han. At han sa at mobil nr mitt hadde han lagret for lenge side og at han ville ringe i kveld og at jeg hadde rett at ha hadde vært dårlig pga mye stress. Og at han burde svart litt oftere. Jeg sa d var greit det. Bare ring med i kveld . Hvordan tolke alt d der da? Hadde d vært liten interesse så hadde vel han ikke giddet å sende den SMS. D gjorde meg nå veldig glad, men om d er falsk glede er noe annet. Vanskelig å tro på noen at de mener det de sier har jo lært at hva en mann sier betyr ikke så mye men det er deres handlinger som betyr noe... teit å skrive. Er fjortiss igjen😂😂 er jo bare å vente å se 😂 Anonymkode: db9e9...07d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #2 Skrevet 25. april 2019 Jeg tror seriøst han allerede har ei annen dame, er derfor kontakten med deg er så lunken immelom møtene. Han liker vel deg, men er vel stressende å holde på med to på en gang. Anonymkode: aa0f2...830 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #3 Skrevet 25. april 2019 Har dere se på treffene? Melder han deg bare til visste tidspunkt av døgnet? Tar han bare kontakt i helger og ferier? Godt mulig han bare er ute etter enkel tilgang til sex, eller allerede har noen andre. Anonymkode: a8c74...6da
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #4 Skrevet 25. april 2019 Har dere sex på treffene, skulle det stå. Anonymkode: a8c74...6da
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #5 Skrevet 25. april 2019 Her ville jeg leid en tolk. Anonymkode: dde48...17d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #6 Skrevet 25. april 2019 Han sender ikke meldinger sent kvelden. Vet om den der. Eller spør meg ut i siste liten. D er dårlige tegn. Nei han har spurt i god tid. Og alt d han har sagt så langt har han holdt. Aldri vært noen unskyldninger i siste minutt. Ja sex har d vært. Er vel en duracell kanin sjøl der da😂😂😂. Vi har noe felles interesser på det seksuelle område som jeg føler vi bare er i bli kjent fasen der og men jeg liker dominant og submissiv lek på soverommet og d var han som har introdusert meg til den moroa. Det er ikke så mange som liker litt sånn variasjon. Men d er jeg nyskjerrig på. Anonymkode: db9e9...07d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #7 Skrevet 25. april 2019 43 minutter siden, AnonymBruker said: Her ville jeg leid en tolk. Anonymkode: dde48...17d Tenkte akkurat på det samme 😂 Anonymkode: 0e6d3...3f6
Gjest SeptemberRose Skrevet 25. april 2019 #8 Skrevet 25. april 2019 Hvordan skal folk her inne kunne tolke han for deg?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #9 Skrevet 25. april 2019 Ikke tolke ... d må jo være korrekt formulert her da. Trodde folk skjønte hva jeg mente. Men glem d. D ordner seg. Anonymkode: db9e9...07d
Nerine_ Skrevet 25. april 2019 #10 Skrevet 25. april 2019 Nå som du har sagt hva du føler, bør du gi han en siste sjans til å vise interesse. Hvis han fortsatt ikke virker interessert nok etter 2-3uker bør du avslutte relasjonen, og gi han tydelig beskjed om det.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #11 Skrevet 25. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke tolke ... d må jo være korrekt formulert her da. Trodde folk skjønte hva jeg mente. Men glem d. D ordner seg. Anonymkode: db9e9...07d Hvorfor tolke en du egentlig ikke kjenner? Bortkasta tid. Anonymkode: 71b24...d1b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #12 Skrevet 25. april 2019 På hyttetur med bestekompisen hver helg...ok... Vet da sannelig min hatt ikke helt hva jeg synes, annet enn å være i et "forhold" der man grubler og tenker og prøver å tolke, høres jækla slitsomt ut! Anonymkode: 03dd6...d28 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #13 Skrevet 25. april 2019 Singel? Lyst til å dele tanker med andre i samme situasjon? Her er stedet. Dette står i overskriften på temaet single og dating. Derfor jeg dristet meg utpå her. Nerine. Tusen takk for ett bra svar. Det satte jeg pris på. Det med hyttetur hver helg. Ja jeg tenkte d samme som du anonym... men han sa i fra tidlig at den kompisen har han kjent siden han var 2 og at han var viktig for han. De er veteraner etter mange år i ett utenlandsk forsvar de har opplevd mye rart og kompisen har hatt problemer med narkotika Han har forklart at han har følt at han må stille opp for kompisen sin da de begge trenger hverandre. Jeg har ikke noe problem med å skjønne at det er viktig. Jeg mistet selv bestevenninna mi fra 1987 i fjor og vet at nære venner er viktig i noens liv. Jeg ønsker ikke å ødelegge det forholdet de har og hadde vel heller ikke klart d om jeg hadde prøvd. Men tenker i stedet at går ting fremover så ville han vel invitere meg på hytta noen helger etterhvert. Anonymkode: db9e9...07d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #14 Skrevet 26. april 2019 19 timer siden, Nerine_ skrev: Nå som du har sagt hva du føler, bør du gi han en siste sjans til å vise interesse. Hvis han fortsatt ikke virker interessert nok etter 2-3uker bør du avslutte relasjonen, og gi han tydelig beskjed om det. Ja, samme tenker jeg. Trekk deg også et lite skritt tilbake for at han kjenner litt på at han ikke helt vet hvor han har deg. Ellers tenker jeg... etter mye grubling om menn opp gjennom årene at det bare er slitsomt. Klart den første tiden er som regel litt usikker. Men om det blir for mye med grubling, og såre følelser så tenker jeg om det egentlig er verdt det. Lykke til Anonymkode: 7395e...037 1
911 Skrevet 26. april 2019 #16 Skrevet 26. april 2019 Gi dette litt tid og ikke press på for mye. Vær litt "hard to get" uten å avvise han. Mange menn (ikke alle selvsagt) trekker seg litt unna om dama er for pågående. Håper og tror dette går seg til for dere. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #17 Skrevet 26. april 2019 Hei. TS her. Ja han ringte og beklaget. Han sa at hvis han ikke ville mer kom han til å si i fra og samme måtte jeg gjøre. Jeg sa ting som d var fra min side. Spurte om han ville treffe meg igjen og da kom det høyt og langt JAAA.... han syntes som meg at d var koselig og artig og treffes. Så d blir en basseng tur igjen . TOP GUN 2 kommer i juni og den har jeg lyst til å se. Så ja klart da måtte vi på kino sa han. Konklusjon.... han er fortsatt interessert og d var nå d jeg ville vite og at jeg fikk frem at vi burde være flinkere til å holde kontakten utenom treffene. Vi bor ett stykke unna hverandre. Takk for gode svar 911😂 og anonym. Anonymkode: db9e9...07d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #18 Skrevet 26. april 2019 Jeg syns det høres ut som han har noen andre på gang også, enten en kone ellernoe, som reiser bort jevnt og trutt eller noe. Anonymkode: 84145...c07 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå