Gå til innhold

Hvordan kle seg på date...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet. Tragikomisk spørsmål.

Men jeg har altså vært singel i 3-4 år, og i mellomtiden har jeg levd som bonde eller fjellgeit. Jeg trives helt definitivt best i treningstights og en random topp. Det skal mye til for at jeg gidder å dra på meg en jeans og feminin skjorte liksom 🤪

Men jeg skjønner at man ikke kan kle seg som en treningsnarkoman når man møter opp på en date...

Og nå har jeg liksom helt mistet piffen! Det hender jeg er på byen, og da har jeg kjole/skjørt og høye heler. Men på date? Hoodie og tights er fine by me 😅

Hva bruker dere ha på, damer? Litt lowkey, ikke overpyntet. 

Anonymkode: 84381...ead

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

en fin dongeribukse, ankelstøvletter og en topp/tskjorte, med en skinnjakke og et fint smykke ellernoe? Litt hverdagslig sminke?

Anonymkode: 39979...2c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Noe sånt ?

647f23776489e6bbde8961601cdcf526.jpg1249528879e060eefdc9a3a7c784f93f.jpgeff69d5182a60a3e893df2a36f32e80c.jpgb9b37d355cf4b68c36b3be207acacd9d.jpg

Veldig fint, men faaaar from min stil 😂

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fint, men faaaar from min stil 😂

Hva er din stil da? Jeg vil si bilde over hadde eksempler med flere nivåer av pyntet, og viste ulike stiler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva en skal. Er det en middag på resturant, så blir det mer pynting. Ellers en avslappet stil med dongeri og fin genser / topp. En kaffe eller en øl/ vin på en pub så helt avslappet stil. Synest heller ikke du skal dolle deg opp om det kjennes helt feil for deg.

Anonymkode: 9c4c4...16b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare å kle meg fint og hverdagslig. En fin overdel til ei svart bukse, eller blazer med en blondetopp/t-skjorte under. 

Anonymkode: fde71...bec

AnonymBruker
Skrevet

Jeans og en bluse/finere overdel? Eventuelt svart bukse og en fin overdel

Anonymkode: 91576...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...