AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #41 Skrevet 25. april 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at like barn leker best, men jeg ser veldig sjeldent tjukke damer sammen med tjukke menn. Jeg ser (ganske ofte) tjukke menn med slanke damer, men aldri tjukke menn sammen med tjukke damer. Gjerne er tjukke damer sammen med slanke eller veldig trente menn, noe som jeg også synes er litt merkelig - har de veldig forskjellige hobbyer når de ikke er sammen, tenker jeg da. Men er det slik at tjukke damer, gjerne typen som snakker høyt og mye om hvor fint det er å være big and beautiful, er ganske selvmotsigende når de faktisk aldri dater tjukke menn? Anonymkode: 65e97...dde Så det du sier er at tykke menn og tykke damer ikke vil ha hverandre? Da kan du jo like gjerne snu spørsmålet ditt. Eller spørre om tykke mennesker ikke liker andre tykke mennesker. 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsomt at du er overvektig og ikke tenner på overvekt siden du selv er overvektig. Jeg er trent muskuløs mann, og liker bare damer som har samme livsstilen som meg. Kan ikke dra meg ei dame på topptur som er overvektig. Viktig at livsstilen passer sammen. Anonymkode: 9ac2b...737 Jeg vet om flere overvektige, til og med på grensen til fedme, som faktisk går på toppturer. Det er faktisk fullt mulig å være overvektig og samtidig sterk med god kondis. Anonymkode: 89ce3...446 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #42 Skrevet 25. april 2019 Tror vi alle kan være enige i at idealet i samfunnet er godt trent og slank, derfor finner folk flest dem som mest attraktive. Hva hvis jeg som Kari Nordmann sier at jeg kun tiltrekkes av utseende som er lik Brad Pitt's, men Brad Pitt liker bare kvinner som Angelina Jolie? Man må jo justere kravene sine til sitt nivå. Kanskje er man superheldig som overvektig kvinne å møte en slank, godt trent mann som har en preferanse for overvektige kvinner. Men dette tror jeg er sjeldent, det er mye mer sannsynlig å finne noen på sitt eget attraksjonsnivå. Anonymkode: 6a425...181
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #43 Skrevet 26. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror vi alle kan være enige i at idealet i samfunnet er godt trent og slank, derfor finner folk flest dem som mest attraktive. Hva hvis jeg som Kari Nordmann sier at jeg kun tiltrekkes av utseende som er lik Brad Pitt's, men Brad Pitt liker bare kvinner som Angelina Jolie? Man må jo justere kravene sine til sitt nivå. Kanskje er man superheldig som overvektig kvinne å møte en slank, godt trent mann som har en preferanse for overvektige kvinner. Men dette tror jeg er sjeldent, det er mye mer sannsynlig å finne noen på sitt eget attraksjonsnivå. Anonymkode: 6a425...181 Men hvorfor plasseres overvektige og normalvektige i hvert sitt attraksjonsnivå? Er alle overvektige herved mindre attraktive uansett vekt og øvrig utseende? Det kommer jo helt an på hva man foretrekker enkeltvis, personlighet spiller inn, og det er jo ikke slik at man kun tiltrekkes til de man selv er «lik»? Selv er jeg overvektig jente, og har ingen problemer med å finne slanke, godt trente menn som er interessert i meg. Anonymkode: cdb8d...e52
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #44 Skrevet 26. april 2019 Jeg er 20 kg overvektig, og jeg liker menn. Så enkelt. Jeg kan tiltrekkes av både høye og lave, muskuløse (inntil en viss grad, bodybuildere er jeg ikke spesielt begeistret for), tynne og overvektige. Personligheten og glimtet i øyet er viktigst for å vekke min interesse. Dog, hvis jeg skal velge en 'favorittfasong', blir det nok bred og tettbygd, gjerne et par-tre centimeter høyere enn meg. Med arbeidsmuskler og myk mage. Anonymkode: 203bb...a6d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #45 Skrevet 26. april 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det du sier er at tykke menn og tykke damer ikke vil ha hverandre? Da kan du jo like gjerne snu spørsmålet ditt. Eller spørre om tykke mennesker ikke liker andre tykke mennesker. Jeg vet om flere overvektige, til og med på grensen til fedme, som faktisk går på toppturer. Det er faktisk fullt mulig å være overvektig og samtidig sterk med god kondis. Anonymkode: 89ce3...446 Ja da, men det er likevel ganske lite attraktivt estetisk sett. Hvis fettet skal bort skal hjelper det som kjent ikke bare å trene. Det eneste som virkelig nytter er et kosthold, som innebærer færre kalorier og helst også økt fettforbrenning. Anonymkode: 97b07...1dc
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #47 Skrevet 27. april 2019 Da jeg hadde brukket arm likte jeg best partner med også hadde brukket arm. For preferanser følger livssituasjon Anonymkode: 68238...3e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå