Gå til innhold

Liker ikke store damer store menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg stor selv, altså 94 kg fordelt på 173 cm, men når jeg var slank og veide 65 kg likte jeg fortsatt store menn. Syns mannen skal ha litt mage, ikke for mye til at det blir helseskadelig men nok til at den er god å ligge på og ta på. Brede skuldre og fyldig brystkasse osv. Mmmm. ;)

Jeg kjenner mange tynne menn som er sammen med runde damer. Faktisk. Og de digger det! Han ene sa ofte at store pupper var guds gave til mannen og på de store damene var de best. Haha. Dette sa han på fylla da, har ikke hørt han si det edru. Han er en veldig kjekk og god mann. :) 

Anonymkode: 0883e...677

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet

Den ene spiser all maten? 🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fortsatt tre kilo overvektig,

Anonymkode: e73ff...d80

Hele tre kilo overvektig, du verden...

Anonymkode: 8f945...35c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overvektig, men har aldri hatt en overvektig mann.  Tenner meg ikke. 

Anonymkode: 66021...98f

Da får du prise deg lykkelig over at det iallfall finnes noen som tenner på fett ..

Anonymkode: 97b07...1dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stor og foretrekker helst store menn :)

Anonymkode: e9e45...40b

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kvinne som er ca 20 kg overvektig. Og har vært singel i noen år, og datet en del. Min erfaring er at menn som er ca 20 kg overvektige, de vil ikke date meg, de vil date en slank dame. De fleste menn som ønsker å date meg, er slanke menn. Eller de som er ekstremt overvektige. Datet en som var 70 kg overvektig, og det skal jeg ikke gjøre igjen. Sex var jo forferdelig, han orket ingenting. Så skulle ha belære meg om hvordan jeg skulle gå ned i vekt. 

Men på gaten ser jeg da alle mulige par, lav, høy, tykk, tynn og alle mulige kombinasjoner. Noen har jo og være sammen i 20 år, og ser helt annerledes ut nå, enn da de ble sammen. 

Anonymkode: b524f...d03

Hvordan kunne du formå deg selv til å ligge med en så overvektig mann? Jeg greier ikke kroppskontakt med fete mennesker. Jeg vemmes. Jeg kunne ikke hatt sex med en sykelig tynn mann, heller.

Endret av Arabella
Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Hvordan kunne du formå deg selv til å ligge med en så overvektig mann? Jeg greier ikke kroppskontakt med fete mennesker. Jeg vemmes. Jeg kunne ikke hatt sex med en sykelig tynn mann, heller.

Hvis kjemi stemmer. Men fyren er overvektig hva da?.. Vel spørs hva du mener er overvektig. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Jeg synes dette er skikkelig drygt å skrive og det er ingen tvil om at du hetser overvektige her. Kunne du skrevet det samme om noen med mørk hud? At du vemmes av dem? Og av kun kroppskontakt ? Altså ærlig talt: du kan ikke gi en feit person en klem engang? Søk hjelp for fordommene dine. 

- til TS: jeg har gått opp og ned i vekt hele livet fra normalvektig til overvektig. Jeg ville nok heller ikke blitt kjæreste med noen som var veldig mye større enn megselv, ikke fordi jeg mener det er noe galt med personen men fordi jeg ønsker å holde meg selv i form og vil derfor (i teori vertfall) ikke bli sammen med noen som «sliter mer» enn meg på dette området. Men det skal sies at jeg forelsker meg ut ifra sjarm og personlighet, Glimt i øyet og alt det der; så jeg kunne nok tiltrukket av en større mann men hatt baktanker om å blitt sammen med han fordi jeg har vært engstelig for at vi ville dra hverandre ned på en arena i livet vi begge jobber med. 

- Med det sagt så har jeg hatt kjærester som har vært ekstremt slanke og atletiske som har spist som noen udyr, bare søppelmat, og jeg la på meg 20-30 kilo bare iløpet av forelskelsesfasen og de la på seg kanskje fem. 

Menn som stort sett er veldig tydelige på at kvinner som meg er uattraktive for dem er etter min erfaring ofte korte spebygde menn. det er ingen jeg har opplevd som større hetsere mot overvektige damer blant menn enn denne gruppa. Menn som er høye og bredskuldrede har jeg ofte fått oppmerksomhet fra. Jeg har med årene kommet frem til at min store kropp sikkert tråkker på tærne til korte spebygde menn sin maskulinitet, derfor misliker de store damer så voldsomt. Høye menn har ikke samme «issues», og er du ellers søt og grei og ikke ekstremt overvektig virker ikke noen ekstra ti-tyve kilo så veldig skremmende for dem. 

Idag er jeg godt gift med en mann som er lettere overvektig, og han er en type mann veldig mange kvinner finner attraktiv; pent ansikt, høy, mørk og bredskuldret. Men han har selv noen kilo for mye han også. Det er jeg dog glad for, da han er rundt samme aktivitetsnivå som meg selv. Ikke så stor at jeg føler hans livsstil «drar meg ned» men heller ikke så sprek at jeg føler meg fullstendig verdiløs eller håpløs fordi jeg har tatt på meg noen kilo iløpet av våre 15 års ekteskap og flere barnefødsler. 

Vi alle har godt av å forsøke å se forbi det ytre (så mye klisje som det er å skrive det..) - fordi ser vi ikke forbi det går vi glipp av utrolig mye fint :) og vemmes du av enkelte menneskekropper så søk profesjonell hjelp ;) 

Anonymkode: 82c89...bed

• Liker 2
Skrevet

Herregud, mener dere også at mørkhudede må tiltrekkes av mørkhudede. Blåøyde må tiltrekkes av blåøyde. Rødhårede av Rødhårede, høye av høye osv? 

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, bjone skrev:

Hvis kjemi stemmer. Men fyren er overvektig hva da?.. Vel spørs hva du mener er overvektig. 

Hvis mannen står oppreist og ikke kan se tærne sine når han bøyer hodet og ser ned, da er han såpass overvektig at han byr meg imot som seksualpartner. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Hvis mannen står oppreist og ikke kan se tærne sine når han bøyer hodet og ser ned, da er han såpass overvektig at han byr meg imot som seksualpartner. 

Når fyren er for tynn da hehe 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at du er overvektig og ikke tenner på overvekt siden du selv er overvektig. Jeg er trent muskuløs mann, og liker bare damer som har samme livsstilen som meg. Kan ikke dra meg ei dame på topptur som er overvektig. Viktig at livsstilen passer sammen.

Anonymkode: 9ac2b...737

Jeg skjønner ikke det, jeg e såpass sprek at en relativt krevende topptur neppe blir et problem, jeg trives med å være stor, det handler ikke om å ikke ta vare på seg selv, men om å trives med seg selv å at partneren din trives med deg. 

Anonymkode: a7111...c64

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dette er skikkelig drygt å skrive og det er ingen tvil om at du hetser overvektige her. Kunne du skrevet det samme om noen med mørk hud? At du vemmes av dem? Og av kun kroppskontakt ? Altså ærlig talt: du kan ikke gi en feit person en klem engang? Søk hjelp for fordommene dine. 

Menn som stort sett er veldig tydelige på at kvinner som meg er uattraktive for dem er etter min erfaring ofte korte spebygde menn. det er ingen jeg har opplevd som større hetsere mot overvektige damer blant menn enn denne gruppa. Menn som er høye og bredskuldrede har jeg ofte fått oppmerksomhet fra. Jeg har med årene kommet frem til at min store kropp sikkert tråkker på tærne til korte spebygde menn sin maskulinitet, derfor misliker de store damer så voldsomt. Høye menn har ikke samme «issues», og er du ellers søt og grei og ikke ekstremt overvektig virker ikke noen ekstra ti-tyve kilo så veldig skremmende for dem. 

Vi alle har godt av å forsøke å se forbi det ytre (så mye klisje som det er å skrive det..) - fordi ser vi ikke forbi det går vi glipp av utrolig mye fint :) og vemmes du av enkelte menneskekropper så søk profesjonell hjelp ;) 

Hvis du ikke forstod det, så skrev jeg altså om kroppskontakt i form av sex med en meget overvektig person. Det er utelukket for meg. Jeg har ikke fordommer mot noens etnisitet eller hudfarge. Jeg har hatt et flere års forhold med en mørk mann. Det er fyfy å si neger, men det var altså det han var.

Skrevet
8 minutter siden, bjone skrev:

Når fyren er for tynn da hehe 

Hvis det skrangler i ham, er jeg redd for at han kan bli knust hvis jeg gir ham en klem. 😄

Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Hvis det skrangler i ham, er jeg redd for at han kan bli knust hvis jeg gir ham en klem. 😄

🤣

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ganske stor sjøl (typ 140 kg) og hadde nok ikke hatt noe imot å date en større mann selv om jeg foretrekker normalvektige. Alt handler om kjemi. Det er faktisk også veldig mange både normalvektige og godt trente menn som finner overvektige jenter sexy!

Anonymkode: cdb8d...e52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Arabella skrev:

Hvis du ikke forstod det, så skrev jeg altså om kroppskontakt i form av sex med en meget overvektig person. Det er utelukket for meg. Jeg har ikke fordommer mot noens etnisitet eller hudfarge. Jeg har hatt et flere års forhold med en mørk mann. Det er fyfy å si neger, men det var altså det han var.

Du skrev «jeg vemmes» av kroppskontakt med overvektige. Fullstendig unødvendig. Jeg tiltrekkes ikke av mørke men kunne aldri falt meg inn å skrive at jeg vemmes. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev «jeg vemmes» av kroppskontakt med overvektige. Fullstendig unødvendig. Jeg tiltrekkes ikke av mørke men kunne aldri falt meg inn å skrive at jeg vemmes. 

Sammenligner du hudfarge med kraftig overvekt?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Sammenligner du hudfarge med kraftig overvekt?

Jeg sammenligner hvordan man ordlegger seg om mennesker man ikke tiltrekkes av. Man trenger ikke omtale dem så nedsettende og stygt slik du gjorde. 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sammenligner hvordan man ordlegger seg om mennesker man ikke tiltrekkes av. Man trenger ikke omtale dem så nedsettende og stygt slik du gjorde. 

Jeg har ikke omtalt overvektige på noen stygg og nedsettende måte. Jeg skrev at jeg vemmes ved tanken om å ha sex med en sterkt overvektig, ikke noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...