Gå til innhold

Tips til ekstra inntekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Ms. Clean skrev:

Jeg bor midt i kongleland og har tenkt på dette selv, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem eller hvilke firmaer som kan være aktuelle. Vil bli veldig takknemlig for en melding i innboksen for videre spørsmål om dette. 🙂 

Skulle gjerne, men risikerer ikke at du kommer borti samme firmaet som jeg leverer til.... Men er bare å kontakte hvem som helst:-). Jeg selger dem for 50 øre stk. Ca 100000 hvert år:-)

Anonymkode: 98e45...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/24/2019 at 11:11 PM, Tylerkingdurden said:

Har lett i de fleste kriker og kroker på nettet og prøvd ut de fleste altarnativene for ekstrainnktekter på nett gjennom årene, her har du noen forslag:

1. Spørreundersøkelser på nett

Spørreundersøkeler på nett er ikke noe du får en stor inntekt av, men det kan være nok til å kunne få noen få tusen ekstra i året.

+ Enkelt
+ Alle kan gjøre det
- Dårlig betalt

Mer om spørreundersøkelser på nett

2.Jobb som chatoperatør

Chatteoperatører jobber på falske datingsider, de får betalt for hver melding de sender.

+ Enkelt å få jobb
+ Betaler ca. 100-150 kr i timen
+ Du kan jobbe når og hvor du vil
- Mye grisete meldinger, kan føles uetisk

3. Blogging

Alle kan starte en blogg, og dersom bloggen tiltrekker besøkende kan du tjene penger på annonseinntekter, sponsede innlegg og mer.

+ Mulighet for langvarig passiv inntekt
- Krever mye tid og innsats (og flaks) å bli en suksessfull blogger

Mer om start av egen blogg.

4. Diverse forslag
 

  • Finn småjobber - Mange muligheter, men du må betale for å søke om jobber og du er ikke garantert å få noen av dem. Ofte mye konkurranse om jobbene.
  • Oversetting - Du trenger ikke utdannelse for å bli frilansoversetter, men det krever at du er god i språk.

Interessert i nr 2. Hvilke sider/firma finnes?

Anonymkode: e8989...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driver med litt "drop shipping" en gang iblant. Hvis jeg for eksempel finner ett par bøker hos en eller annen nettbutikk, for eksempel hos CDON eller noe. En bok koster kanskje ÅTTI kroner, inkludert frakt. Så selger jeg denne boken for hundre kroner, og sitter dermed igjen med cirka TJUE kroner for hver bok jeg selger. Klarer jeg for eksempel å selge fem bøker på denne måten, så sittr jeg selvfølgelig igjen med hundre kroner selv. 

Eller man kan svare på forskjellige spørreundersøkelser over Internett. Men det er ikke SÅ ofte at man får noen tilbud, og dermed tar det også temmelig lang tid før man sitter med nok "poeng" til å få inn noen gavekort. Men hvis du sitter med ett gavekort til en verdi av 250 kroner, så kanskje du kan selge dette for 200 kroner eller noe sånn? Potensielle kjøpere er neppe villige til å betale 250 kroner eller mer, for noe som bare er verdt 250 kroner altså. :fnise:

Anonymkode: d52a6...b8f

ikke ts, men intr i dropshipping. er det krevende? er begrenset hva jeg vil legge av tid i små avanser🤭

Anonymkode: 77760...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...