Gå til innhold

Iskaffe!!


LatersBaby

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på en kjempe smell 😅 Har innbilt meg, og sikkert bare unngått å se, og fortrengt at det er en haug av kcal i iskaffe latte zero... Og jeg elsker iskaffe. Men når jeg prøver å gå ned i vekt er jo ikke akkurat 2 iskaffe om dagen den lureste veien å gå.. (hverken for vekta, eller lommeboka...) 

Har noen en oppskrift på en hjemmelagd iskaffe som det er mulig å drikke et glass av daglig?? Som gjerne inneholder under 100 kcal... 

Kjente jeg faktisk ble skikkelig deppa nå som det gikk opp for meg at det er over 160 kcal i 330 ml iskaffe 😳😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger du at det smaker veldig søtt? For hvis ikke er jo det å helle vanlig kaffe over fire-fem istbiter en genial oppskrift. Gjerne litt god kaffe, kanskje presset med aeropress eller presskanne. TADE fra Solberg & Hansen er fruktig og god :)

Så er jo kunstig søtning mulig å bruke om det  smake søtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du ville fått sjokk av hva enkelte kaffe latte/mocca kan inneholde. Best å styre unna de også.

Anonymkode: 617f0...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kaffe, en dæsj med melk, masse isbiter og stevia med vanilje smak. Funker som bare juling. Omtrent helt kalorifritt med unntak av melken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker denne, den har 70 kcal i seg ish

AC0E2A27-CE1E-4FF7-A58B-0082FA0676FD.png

Anonymkode: febe9...344

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar 🙏 

Det trenger ikke nødvendigvis være altfor søt, den vanlige mocca/cappuccino kaffen synes jeg er altfor søt. Får prøve meg i morgen med noe hjemmelaget. Iskaffen var liksom grunnen til at det ikke var noe problem å spise sunt og holde seg unna godteri, for jeg kunne jo bare kose meg med en iskaffe da .... 🙄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym907654 skrev:

Skinny Latte fra starbucks smaker kjempe godt, og tilbys med langt ferre kalorier!

Takk for tips, godt å vite det er mulig å få kjøpt noe i farten.. Spesielt jeg som alltid har med meg iskaffe på jobb 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LatersBaby skrev:

Takk for tips, godt å vite det er mulig å få kjøpt noe i farten.. Spesielt jeg som alltid har med meg iskaffe på jobb 😅

Jeg skrev det jo først.. hvorfor svarte du ikke på det?

Anonymkode: febe9...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev det jo først.. hvorfor svarte du ikke på det?

Anonymkode: febe9...344

Det stemmer at du gjorde det, tusen takk for tipset 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempegodt å lage selv med kaffe, isbiter og en liten dæsj soyamelk. Mål opp melk slik at du får under 100 kcal.

Anonymkode: d7124...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en Dromedar i nærheten kan du prøve den som er med tonic. Tror det bare er espresso med isbiter og tonic. Kjempegod!

Anonymkode: 8bafc...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbiter av kaffe og melk (gjerne mandelmelk for å få enda færre kalorier) er helt nydelig!! Drikker altfor mange glass om dagen i denne varmen, men det holder sukker-suget i sjakk 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

On 4/24/2019 at 9:40 PM, AnonymBruker said:

Jeg skrev det jo først.. hvorfor svarte du ikke på det?

Anonymkode: febe9...344

😂

Anonymkode: 94649...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...