AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #41 Skrevet 26. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri i verden! Anonymkode: 1df69...754 Hvorfor ikke? Du forelsket deg jo i mannen. Ikke lett å bare skru den av. Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #42 Skrevet 26. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Du forelsket deg jo i mannen. Ikke lett å bare skru den av. Anonymkode: a9e65...53c Hvis han hadde vært legen min tidligere så hadde det vært noe helt annet. Kan synes han er kjekk og flott, men nei. Synes ikke det er vanskelig å skille. Anonymkode: 1df69...754
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #43 Skrevet 26. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis han hadde vært legen min tidligere så hadde det vært noe helt annet. Kan synes han er kjekk og flott, men nei. Synes ikke det er vanskelig å skille. Anonymkode: 1df69...754 Jeg kunne definitiv blitt forelsket i en legen jeg hadde tidligere. Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #45 Skrevet 27. april 2019 Det har ikke noe å si hva slags status han har. Det er utseende, kjemi og personlighet som spiller rolle. Mankam vel få en god kjemi med legen sin? Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #46 Skrevet 27. april 2019 Du har forlest deg på alle de teite legetrolletrådene på KG, ts. Anonymkode: 01062...d96 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #47 Skrevet 27. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke noe å si hva slags status han har. Det er utseende, kjemi og personlighet som spiller rolle. Mankam vel få en god kjemi med legen sin? Anonymkode: a9e65...53c Ja!! Jeg har god kjemi med legen min å er litt betatt av han. Her er det også pga personlighet,utseende og kjemi. Anonymkode: a4d6b...80f
Vera Skrevet 27. april 2019 #48 Skrevet 27. april 2019 Dere som sier at dere er betatt av legen fordi han ser dere, hører på dere, er genuint interessert i hvem dere er, og hvordan dere har det.. DET ER JOBBEN HANS!! Han har betalt for å gjøre akkurat de tingene dere blir betatt av!
SM30 Skrevet 27. april 2019 #49 Skrevet 27. april 2019 On 4/24/2019 at 7:37 PM, Mann1979 said: Skjønner godt at damer vil ha leger. Alle ønsker å gifte seg inn i eliten. Legeyrket er vel ikke akkurat et statusyrke slik det pleide å være? I likhet med piloter er de ikke lenger godt betalt. Føler igrunn at «statusyrker» generelt har forsvunnet litt, ettersom de som tjener best ofte er sett ned på av andre i samfunnet...
Mann1979 Skrevet 27. april 2019 #50 Skrevet 27. april 2019 2 minutter siden, SM30 said: Legeyrket er vel ikke akkurat et statusyrke slik det pleide å være? I likhet med piloter er de ikke lenger godt betalt. Føler igrunn at «statusyrker» generelt har forsvunnet litt, ettersom de som tjener best ofte er sett ned på av andre i samfunnet... Jeg er ikke uenig. Legeyrket har nok mistet mye av sin status allerede om 10-15 år, utviklingen skjer i høy fart allerede. For det første er leger fremdeles generalister i en verden av spesialister. For det andre utdannes det langt flere leger i dag enn for 20 år siden. Og for det tredje blir en stadig høyere andel av legene kvinner. Kvinner ønsker jevnt over å jobbe mindre enn menn og det gjør at man over tid ofrer lønn for behagelige arbeidstider i forhandlinger med arbeidsgiver.
SM30 Skrevet 27. april 2019 #51 Skrevet 27. april 2019 1 hour ago, Mann1979 said: Jeg er ikke uenig. Legeyrket har nok mistet mye av sin status allerede om 10-15 år, utviklingen skjer i høy fart allerede. For det første er leger fremdeles generalister i en verden av spesialister. For det andre utdannes det langt flere leger i dag enn for 20 år siden. Og for det tredje blir en stadig høyere andel av legene kvinner. Kvinner ønsker jevnt over å jobbe mindre enn menn og det gjør at man over tid ofrer lønn for behagelige arbeidstider i forhandlinger med arbeidsgiver. Nettopp. Nå ser man jo flere 25-30 åringer innenfor it/tech som tjener 1-2mill i året med en bachelor og langt over de fleste leger. Leger er middelklase rent økonomisk. Bransjene med best lønn er jo finans under m&a/bonds/equity, advokat partnere samt konsulent partnerne. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #52 Skrevet 27. april 2019 På 24.4.2019 den 16.16, AnonymBruker skrev: Tror ikke gjennomsnittet av kvinner er kåt på leger, og en kgdame vil du ikke ha. Anonymkode: 45462...1c7 Hva er galt med damer som skriver på kg? Anonymkode: cb691...39c
jabx Skrevet 27. april 2019 #53 Skrevet 27. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Da kan jeg skrive under på akkurat den! Jeg hadde tidenes kjekkeste lege, høy, mørk, brune øyne, skikkelig deilig. Jeg måtte den ene gangen ta en celleprøve hos han pga manglende lege. Det var såå pinlig. Og jeg syntes så synd på han, hva jeg satte han til å gjøre. Jeg følte han trodde jeg valgte han fordi jeg likte han, men nei. Dette var rett og slett bare pinlig. Anonymkode: a9e65...53c Hvorfor skulle han tro du valgte ham fordi du likte ham?
jabx Skrevet 27. april 2019 #54 Skrevet 27. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Legers status og sosiale attraktivitet er blitt dramatisk redusert i løpet av de siste par tiårene, dels fordi hvem som helst nå kan bli lege og dels fordi de relativt sett tjener mye dårligere enn de gjorde før. Jeg tror derfor TS’ spørsmål er litt foreldet. Anonymkode: e93c4...598 Ja, tidene har forandret seg. Før var det folk med kunnskap og kompetanse. Nå er det visst reality-kjendiser som får det til å surkle i trusene. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #56 Skrevet 27. april 2019 Har andr blitt kåt av leger, ingen leger jeg var møtt har vært attraktive for meg Anonymkode: 27d79...109
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #57 Skrevet 27. april 2019 Damer blir kåte på leger og menn generelt som viser dem omtanke. Dette er jo noe en lege gjør i aller høyeste grad og en del av jobben. Så er det sikkert for noen da vanskelig å skille mellom legen profesjonelt og privat. Selv vet jeg at jeg får kjempe lyst på en mann om han viser meg omsorg og tar vare på meg. Da vil jeg nesten hive meg over han! Samme gjelder for venninner av meg. Så til dere menn som lurer på hvorfor dama har lite lyst, kanskje det ligger litt i hvordan du behandler henne? Anonymkode: e1454...707
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #58 Skrevet 27. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja!! Jeg har god kjemi med legen min å er litt betatt av han. Her er det også pga personlighet,utseende og kjemi. Anonymkode: a4d6b...80f Da er vi i samme båt. Bare jeg ikke har min som fastlege lengre. Det ble litt for mye😂😏 Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #59 Skrevet 27. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer blir kåte på leger og menn generelt som viser dem omtanke. Dette er jo noe en lege gjør i aller høyeste grad og en del av jobben. Så er det sikkert for noen da vanskelig å skille mellom legen profesjonelt og privat. Selv vet jeg at jeg får kjempe lyst på en mann om han viser meg omsorg og tar vare på meg. Da vil jeg nesten hive meg over han! Samme gjelder for venninner av meg. Så til dere menn som lurer på hvorfor dama har lite lyst, kanskje det ligger litt i hvordan du behandler henne? Anonymkode: e1454...707 Stemmer. Det jeg hovedsakelig falt med legen jeg hadde var omsorgen han hadde, han tok så vare på meg. Ble desverre litt dratt av det. Jeg var gravid itillegg. Det er helt sikkert noe de vet. En annen lege spurte til og med om jeg likte legen min, fordi min fastlege nevnte i en setting hvor høy puls jeg alltid fikk når jeg kom til han. Det ble litt pinlig og veldig tydelig på at jeg likte han. Det tror jeg han også visste... Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #60 Skrevet 27. april 2019 6 timer siden, Vera skrev: Dere som sier at dere er betatt av legen fordi han ser dere, hører på dere, er genuint interessert i hvem dere er, og hvordan dere har det.. DET ER JOBBEN HANS!! Han har betalt for å gjøre akkurat de tingene dere blir betatt av! Herregud selvsagt vet vi det! Det er derfor vi kun er betatt å ikke forelsket. Anonymkode: a4d6b...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå