Gjest hind Skrevet 24. april 2019 #21 Skrevet 24. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har du noen gang villet parret deg med en lege? Anonymkode: d30a1...f58 Nei, advokater er mer min greie. Leger har man jo ingen glede av. De har aldri fri.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #22 Skrevet 24. april 2019 Da skulle vel jeg hatt en mann som var lege da i og med at flere venner av meg som er leger har vært interessert i meg. Det er virkelig ikke yrket som spiller en rolle for hvem jeg tar som partner altså, og mannen jeg tilslutt ble sammen med er absolutt ikke lege. Han er en fantastisk flott fyr, han er intelligent, han er snill, morsom, vi har veldig like interesser som er ganske viktig siden vi begge driver med det store deler av fritiden og listen er bare endeløs. Anonymkode: bb0e5...257
Gjest BabyBlue Skrevet 24. april 2019 #23 Skrevet 24. april 2019 Fordi han bryr seg mer om hemoroidene deres enn noen annen man vil gjøre. Slik omsorg blir man våt av 😂
Modent Skrevet 24. april 2019 #24 Skrevet 24. april 2019 Jeg er en kvinne som jobber som lege.Og har hørt at menn har samme tanker om oss kvinner som er leger. Jeg har ingen drømmer om mine pasienter uansett hvor flotte de er. Må skille jobb og hva jeg evt ønsker som privatperson. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #25 Skrevet 24. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang villet parret deg med en lege? Anonymkode: d30a1...f58 Pen måte å skrive det på da😄 - hatt mye tanker om en spesiell lege jeg. Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #26 Skrevet 24. april 2019 Fordi de er golddiggere såklart😂 Dette vet enhver mann som har penger på bok. Man må bare spille spillet.. Anonymkode: a9669...4bb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #27 Skrevet 25. april 2019 10 timer siden, Modent skrev: Jeg er en kvinne som jobber som lege.Og har hørt at menn har samme tanker om oss kvinner som er leger. Jeg har ingen drømmer om mine pasienter uansett hvor flotte de er. Må skille jobb og hva jeg evt ønsker som privatperson. Det er greit. Men om en av dine flotte pasienter avslutter oppholdet hos deg og det går flere år, å du treffer han igjen i det private. Da kan jo kjærlighet oppstå? Det kan jo skje. Dere er like følelsesmennesker dere også. Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #28 Skrevet 25. april 2019 Kanskje legen har resepten på det gode liv? Kvinnelige leger? Jobber ikke de deltid og shopper halve uka? Virker sånn på statistikken, der gjennomsnittlig produksjon per arbeidsuke blant leger har blitt kraftig redusert. Mer enn 10% siste årene. Anonymkode: cce4e...08c
LittDiva Skrevet 25. april 2019 #29 Skrevet 25. april 2019 Jobber på sykehus og kan si at nei, ennå ikke blitt kåt på en lege.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #30 Skrevet 25. april 2019 Har vært borti en del leger i profesjonell sammeheng i mine dager, fordi jeg har vært mye syk. Forrige fastlegen min var mann. Han hadde ikke et eneste hår på hodet. Ikke hadde han øyenvipper eller bryn heller. Ikke akkurat en type damer faller i fleng for... Men en gang så jeg han på supermarkedet på senteret i nærheten. Da gikk han sammen med kona si. Hun var sikkert et hode høyere enn han, rålekker, slank, pen, langt blondt hår. Det et tydelig at leger trekker damer, uansett hvordan legen ser ut.... Selv har jeg bare vært bittelitt påvirket av en mannlig lege èn gang i mitt liv. Skulle til gynekolog for å sjekke meg og teste for kjønnssykdommer. Gikk da til en ny gyngekolog som en venninne anbefalte. Da jeg kom inn på kontoret, holdt jeg på rygge rett ut igjen. Skulle jeg ligge og sprike naken fremfor den kjekkasen? Uff, det var så flaut. Men jeg måtte jo gjennomføre. Han var mørkhåret, blå øyne og utrolig kjekk. Jeg fikk gjort det jeg skulle, og gikk ut derfra. Gikk aldri tilbake til den gynekologen... Anonymkode: f9e13...265 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #31 Skrevet 25. april 2019 Har bare vært kåt på én lege. En jeg tilfeldigvis møtte på fritiden og opplevde gjensidig forelskelse med. Anonymkode: 1df69...754
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #32 Skrevet 25. april 2019 Gyngekolog? 😆 Mente selvfølgelig gynekolog ovenfor! Haha! Anonymkode: f9e13...265 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #33 Skrevet 26. april 2019 På 25.4.2019 den 9.23, AnonymBruker skrev: Har bare vært kåt på én lege. En jeg tilfeldigvis møtte på fritiden og opplevde gjensidig forelskelse med. Anonymkode: 1df69...754 Hadde han vært legen din tidligere, ville du da hatt han? 🙄 Anonymkode: a9e65...53c
Jadzia Skrevet 26. april 2019 #34 Skrevet 26. april 2019 Kan ikke si leger tiltrekker meg noe mer enn andre. NEsten egentlig mindre med tanke på hvor mye bassilusker de drar med seg hjem, og dårlige arbeidstider de til tider har. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #35 Skrevet 26. april 2019 På 25.4.2019 den 9.24, AnonymBruker skrev: Gyngekolog? 😆 Mente selvfølgelig gynekolog ovenfor! Haha! Anonymkode: f9e13...265 På 25.4.2019 den 9.23, AnonymBruker skrev: Har vært borti en del leger i profesjonell sammeheng i mine dager, fordi jeg har vært mye syk. Forrige fastlegen min var mann. Han hadde ikke et eneste hår på hodet. Ikke hadde han øyenvipper eller bryn heller. Ikke akkurat en type damer faller i fleng for... Men en gang så jeg han på supermarkedet på senteret i nærheten. Da gikk han sammen med kona si. Hun var sikkert et hode høyere enn han, rålekker, slank, pen, langt blondt hår. Det et tydelig at leger trekker damer, uansett hvordan legen ser ut.... Selv har jeg bare vært bittelitt påvirket av en mannlig lege èn gang i mitt liv. Skulle til gynekolog for å sjekke meg og teste for kjønnssykdommer. Gikk da til en ny gyngekolog som en venninne anbefalte. Da jeg kom inn på kontoret, holdt jeg på rygge rett ut igjen. Skulle jeg ligge og sprike naken fremfor den kjekkasen? Uff, det var så flaut. Men jeg måtte jo gjennomføre. Han var mørkhåret, blå øyne og utrolig kjekk. Jeg fikk gjort det jeg skulle, og gikk ut derfra. Gikk aldri tilbake til den gynekologen... Anonymkode: f9e13...265 Da kan jeg skrive under på akkurat den! Jeg hadde tidenes kjekkeste lege, høy, mørk, brune øyne, skikkelig deilig. Jeg måtte den ene gangen ta en celleprøve hos han pga manglende lege. Det var såå pinlig. Og jeg syntes så synd på han, hva jeg satte han til å gjøre. Jeg følte han trodde jeg valgte han fordi jeg likte han, men nei. Dette var rett og slett bare pinlig. Anonymkode: a9e65...53c 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #36 Skrevet 26. april 2019 På 24.4.2019 den 18.01, AnonymBruker skrev: Hva med en rørLEGgER? Anonymkode: cce4e...08c Du skal ikke undervurdere den jobben heller, altås. Mang en (kjekk) håndtverker som har artige historier å berette om ensomme damer som går hjemme og driver med unger dagen lang og påstår seg ha rør som må stakes når noen kommer innom.. Anonymkode: 6e518...6bd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #37 Skrevet 26. april 2019 8 minutter siden, Jadzia skrev: Kan ikke si leger tiltrekker meg noe mer enn andre. NEsten egentlig mindre med tanke på hvor mye bassilusker de drar med seg hjem, og dårlige arbeidstider de til tider har. Ikke nødvendigvis nei. Er nok ti ganger verre i mitt yrke (hjemmesykepleier), der bruker vi antibak etter vasking av hender rett som det er. Jeg vasker antagelig hendene mer enn hva de gjør i et kontor-arbeid. Samme gjør nok leger. Anonymkode: a9e65...53c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #38 Skrevet 26. april 2019 Jeg vil ikke si at jeg er kåt på legen min men litt betatt kanskje. Han er sexy,morsom og på min alder.Han er flink med barn,han er omsorgsfull,tar meg på alvor og er forståelsefull. Så alt dette samlet gjør at jeg er litt betatt av han. Anonymkode: a4d6b...80f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #39 Skrevet 26. april 2019 Legers status og sosiale attraktivitet er blitt dramatisk redusert i løpet av de siste par tiårene, dels fordi hvem som helst nå kan bli lege og dels fordi de relativt sett tjener mye dårligere enn de gjorde før. Jeg tror derfor TS’ spørsmål er litt foreldet. Anonymkode: e93c4...598
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #40 Skrevet 26. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde han vært legen din tidligere, ville du da hatt han? 🙄 Anonymkode: a9e65...53c Aldri i verden! Anonymkode: 1df69...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå