Gå til innhold

Hvordan starte utdrikningslaget?


T.K.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg arrangerer utdrikningslag for min bestevenn, gjestene er både gutter og jenter. Dagen er nå i boks, men jeg klarer ikke å komme på en måte å starte utdrikningslaget på så det blir litt hype, annet enn å bare møte opp der han er og si "overraskelse!"..

Det kan være kidnapping, luring, lage en situasjon som er morsom, hva som helst. Det er en lørdag, så jeg kan ikke hente ham fra jobb.

Hovedpersonen tror at han skal møte noen.

Har noen forslag? Evt. historier fra utdrikningslag dere har vært med på? Tuuusen takk på forhånd 🧜‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal være ho «kjipe» nå, men bare pass på at vedkommende faktisk synes sånne ting er gøy. Jeg hadde hatet å bli lurt, «kidnappet», dummet ut osv.

Det er jo meningen utdrikningslaget skal være gøy for bruden/brudgommen - så se an personen. Ikke lag noe voldsomt «artig opplegg» hvis man vet at personen egentlig ikke liker sånt. Dere kjenner jo personen, men ville bare si det. Har faktisk møtt et par stykker som hadde en dårlig opplevelse i utdrikningslaget sitt fordi vennene skulle ha det så innmari artig på personens bekostning - feks ved å tvinge vedkommende til å gjøre ting de er redde for og sånn. 

 

Anonymkode: 01ee8...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kidnapping anbefales ikke. I værstefall kan personen få angst og traumer fra det. 
Det er bedre å la personen tro han eller hun skal møte den som det er avtalt med, også på veien skjer det mange tilfeldigheter, som at en til plutselig kommer på gata, og en til og en til også står alle samlet og han eller hun bare hæ også "Overraskelse!" (gate flashmob -ish)  , eller den vanlige overraskelsesfesten at resten gjemmer seg på et sted (leilighet, spisested, bar) hvor man går til og personen tror det bare er dere to som skal dit på en vanlig dag. 

Personlig så hater jeg overraskelsesgreier og hadde likt å vite om utdrikningslaget på forhånd så jeg hadde fått forberedt meg , er så kjipt å måtte gjøre ting man ikke er i humør til eller har ork til den dagen. Ikke alle dager man orker å være smørblid rundt masse folk

Anonymkode: 20248...e2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :D Nei, blir nok ikke kidnapping, og i alle fall ingen kjip en. Men ønsker å lage en litt morsom situasjon når jeg møter ham, siden han tror noe annet skal skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter vedkommende over her, ikke gjør noe personen ikke liker. Og for all del, ikke gjør utdrikningslaget om til et utdritningslag! 

Anonymkode: a50d4...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...