Gå til innhold

Spørsmål om lån av penger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn/bekjent, startet med litt flørting men utviklet seg til et bekjentskap/vennskap hvor vi sender snap, meldinger om løst og fast, ringes osv. Dette har så og si vært daglig. Vi bor 3 timers kjøring mellom hverandre så blir mest sosiale medier som holder liv i relasjonen. Men vært slik i fem år. 

Plutselig fikk jeg en snap om han kunne låne 3000 kr til han fikk lønn neste uke. Etter dette har jeg ikke svart på noen av hans forsøk på kontakt. Han har mange venner, søster, foreldre, en nær onkel osv. Så er ikke mangle på andre mennesker å spørre. Han er ca 35. Har ofte tenkt han lever over evne opp mot levesett, og tullet med luksufellen.  Nå lurer jeg på det faktisk er situasjonen. Burde sikkert konfrontert han med det men syns hele settingen ble veldig klein. Og han sank så i mine øyne for slik gjør man ikke i min verden...

 

Anonymkode: d3720...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venn/bekjent, startet med litt flørting men utviklet seg til et bekjentskap/vennskap hvor vi sender snap, meldinger om løst og fast, ringes osv. Dette har så og si vært daglig. Vi bor 3 timers kjøring mellom hverandre så blir mest sosiale medier som holder liv i relasjonen. Men vært slik i fem år. 

Plutselig fikk jeg en snap om han kunne låne 3000 kr til han fikk lønn neste uke. Etter dette har jeg ikke svart på noen av hans forsøk på kontakt. Han har mange venner, søster, foreldre, en nær onkel osv. Så er ikke mangle på andre mennesker å spørre. Han er ca 35. Har ofte tenkt han lever over evne opp mot levesett, og tullet med luksufellen.  Nå lurer jeg på det faktisk er situasjonen. Burde sikkert konfrontert han med det men syns hele settingen ble veldig klein. Og han sank så i mine øyne for slik gjør man ikke i min verden...

 

Anonymkode: d3720...21b

Godt. Ikke lån ham penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme selv, og endte opp med å kutte kontakten med vedkommende... Om vedkommende har flere nære han kunne lånt av, er det noe riv ruskende galt om han spør deg om å låne penger. 

Anonymkode: cde9f...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil tæsje deg for penger. Kutt ut søppelet. 

Anonymkode: a4760...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...