hotfudge Skrevet 29. mai 2019 #61 Del Skrevet 29. mai 2019 Uten tvil positive! Gratulerer så mye med spiren i magen 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. mai 2019 #62 Del Skrevet 29. mai 2019 Gratulerer så mykje med positiv test, Kristina! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 29. mai 2019 Forfatter #63 Del Skrevet 29. mai 2019 5 hours ago, Patriotpaula said: Klart positive ❤️😭 Er nesten ikke til å tro😭❤️ 5 hours ago, bondekone said: Positive, og sterkere tester😍 gratulerer❤ Tusen takk😍❤️ Gleder meg sånn til å fortelle samboer når han er tilbake fra jobbreise imorgen!🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 29. mai 2019 #64 Del Skrevet 29. mai 2019 Gratulerer med positive tester🥰 Så gøy at spiren satt🌱😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 29. mai 2019 Forfatter #65 Del Skrevet 29. mai 2019 (endret) 17 hours ago, hotfudge said: Uten tvil positive! Gratulerer så mye med spiren i magen 💕 13 hours ago, Mirabella76 said: Gratulerer så mykje med positiv test, Kristina! 28 minutter siden, Lavterskel said: Gratulerer med positive tester🥰 Så gøy at spiren satt🌱😊 Tusen takk❤️ Må bare få skryte av dere som utgjør en forskjell her på KG, kommer med oppmuntrende ord å heier på en. Dere er uvurderlige🥰 Håper spira sitter i 9 mnd nå🤞🏻 Endret 29. mai 2019 av Kristina00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #66 Del Skrevet 30. mai 2019 Måtte bare teste idag også for å se at det er noe der ennå😅 nå blir nok jeg testegal fram mot testdato som er på søndag😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 30. mai 2019 #67 Del Skrevet 30. mai 2019 1 time siden, Kristina00 skrev: Måtte bare teste idag også for å se at det er noe der ennå😅 nå blir nok jeg testegal fram mot testdato som er på søndag😅 Du går i mine fotspor 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #68 Del Skrevet 30. mai 2019 47 minutter siden, Patriotpaula said: Du går i mine fotspor 😅 Hihi, ja😅 greit du er noen uker foran, så vet jeg hvordan løypa blir🤔😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 30. mai 2019 #69 Del Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, Kristina00 skrev: Hihi, ja😅 greit du er noen uker foran, så vet jeg hvordan løypa blir🤔😅 Det vil si at du om noen uker blir i dårlig form, bare så du vet det 😅🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #70 Del Skrevet 30. mai 2019 6 minutter siden, Patriotpaula said: Det vil si at du om noen uker blir i dårlig form, bare så du vet det 😅🙊 Haha😂 good to know, venter spent😅🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå