Gå til innhold

Ulike mtp forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann 2 ganger, vi snakker om å bli kjærester. Men vi er ulike i forhold til hvordan en skal ha et forhold. Jeg er uføretrygdet og det er han også. Jeg liker ikke å være med en kjæreste 24/7, da jeg må ha pusterom som er viktig for meg. Men han derimot vil være med meg hele tiden, og forstår ikke mitt behov for litt alenetid. Har og snakket om hva som vil skje om vi flytter sammen, hvordan skal det gå da spør han. Jeg føler jeg blir kvelt hvis jeg har mennesker rundt meg hele tiden i flere dager. Vi sliter begge psykisk også. Vi er begge i 40 årene. Vi har snakket om å avslutte kontakten pga dette problemet. Og ingen av oss er villig til å endre det. Er det som er det beste for oss? Håper på synspunkter.

Anonymkode: 6e05d...e0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har kun vært på 2 dater, og har alt vært inne på temaet å flytte sammen? Er ikke det noe forhastet? Hva med å date en stund, lære hverandre å kjenne? Kan hende dere finner ut at dere vil satse på forholdet - da finnes det alltids kompromisser dere kan inngå. Lykke til!

Anonymkode: 86a43...501

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet men er han som pusher mest på da, han vil bli sammen med meg selv om jeg føler for å gå litt saktere frem. Han vil ikke inngå kompromisser sier han. Så da er det dødfødt da?

Anonymkode: 6e05d...e0c

AnonymBruker
Skrevet

Ja dette er dødfødt. Dere har ulike forventninger. Dere snakker om å flytte inn etter altfor kort tid, og det tilogmed når du ikke er helt gira. Det største røde flagget er at han ikke vil inngå kompromiss? Hvem sier sånt da? Psykopater.

Anonymkode: 6bcc1...dec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har helt ulike forventninger og behov. Finn heller noen som har samme behov som deg

Anonymkode: 10d32...ff4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...