Gå til innhold

Mistet orgasme etter keisersnitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå to nydelige barn under to år, men også to keisersnitt. Jeg har aldri "våte drømmer" lenger, kunne få orgasme i søvne før. Jeg har heller ikke hatt det sammen med mannen min siden eldstebarnet ble født (skal sies at jeg ikke har hatt særlig sexlyst heller). Oppdaget nylig da jeg prøvde å trene litt og ta planken, at heller ingenting skjedde der heller. Har pleid å fått coregasm tidligere. Kan det være at jeg har mistet evnen til å få orgasme?! At noe er kuttet over? 

Anonymkode: 7b897...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre at du opplever dette! Hos oss kvinner er det ikke noe som kan kuttes over så høyt oppe som gjør at all form for orgasme forsvinner, men kroppen og hodet forandrer seg etter fødsel. Nye hornoner, amming, nye bekymringer, søvnmangel. Alt kan virke inn på kroppen og hodet. Det de fleste må gjøre etter fødsel er å finne sin seksualitet og orgasme på nytt. Det kan være en krevende prosess for mange, og flere har god nytte av å gå til en sexolog. Prat med partner om det, og få ham til å forstå at ting har endret seg. Det du går gjennom er helt normalt, men det er nok en liten trøst når man står oppi det. 

Knipeøvelser, tantra og seksuell oppdagelsesferd er øvelser som kan bidra til å bedre situasjonen, men dette er individuelt. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt keisersnitt er så brutalt dårlig utført, sydd sammen i tarmene og jeg vet ikke hva, jeg har fått masse varige plager men merker ingen forskjell i orgasme eller coregasme likevel. Har du forsøkt å Google dette på engelsk? Hørtes såpass uvanlig ut at du sikkert finner mer lesestoff på internasjonale søk. 

Anonymkode: ca6bf...09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...