Gå til innhold

Spm til kvinner om menn som onanerer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere kvinner. Se for dere følgende scenario: dere har lagt dere, mannen er i det amorøse hjørnet, men du har ikke så lyst, og sier: sorry kjære, ikke i kveld. Han blir mutt og skuffet, og det henger en litt klein stemning i rommet. Han legger seg godt ut på sin egen side i sengen og begynner onanere. 

Hvordan hadde dere reagert eller følt for dette?

Anonymkode: 6610d...fb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Urealistisk for min del, for det har aldri skjedd at jeg har sagt nei til sex.

Anonymkode: 0b5dd...189

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde synes han var ekkel. Gå på do eller badet og runk. 

Anonymkode: 3793e...0ea

• Liker 2
Skrevet

Om han føler et behov men ikke jeg, skal han få kose seg så mye han vil. 

Sjansen er også at jeg etter en liten stund kunne blitt kåt av at han holdt på 🙈

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Eksen pleide å gå på badet eller ved pc-pulten hvis vi ikke hadde sex når han ønsket, gjorde meg ingenting utenom penislukta som han igjen et par timer😂 hadde syntes det var rart om han runket for seg selv ved siden av meg. Noen ganger spurte han om jeg kunne kysse på han mens han runka, og det gjorde jeg gjerne.

Anonymkode: a16b0...410

• Liker 2
Skrevet

Du må spørre den det gjelder.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Titania said:

Om han føler et behov men ikke jeg, skal han få kose seg så mye han vil. 

Sjansen er også at jeg etter en liten stund kunne blitt kåt av at han holdt på 🙈

Det så jeg ikke som en mulighet 🙂

Skrevet (endret)

Hadde jeg sagt nei, måtte han selvfølgelig fått lov til å fikse seg selv i senga om det var det han ville. 

Endret av Nerine_
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg ikke lyst får han sørge for at jeg får lyst. Det pleier ikke å være så vanskelig. 

Anonymkode: 3b292...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt at jeg skal holdes våken av runking. Da kan han gå et annet sted. 

Anonymkode: fee3c...92c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sagt nei til sex med ham, men dersom jeg hadde gjort det hadde det vært uproblematisk at han runket.

Anonymkode: b89da...908

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem sånn jeg ser det iallefall. En må da få være seg selv 

Anonymkode: 51682...9ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke jeg orket sex da jeg hadde samboer, så runket jeg han eller bare lot han runke selv så sugde jeg han litt imot slutten. Enkelt og greit

Anonymkode: d9488...5fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eksen pleide å gå på badet eller ved pc-pulten hvis vi ikke hadde sex når han ønsket, gjorde meg ingenting utenom penislukta som han igjen et par timer😂 hadde syntes det var rart om han runket for seg selv ved siden av meg. Noen ganger spurte han om jeg kunne kysse på han mens han runka, og det gjorde jeg gjerne.

Anonymkode: a16b0...410

Penis lukt? Aldri opplevd det fra renslige menn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi bor sammen og mannen min er kåt og ikke jeg må da han få runke så mye han vil. Sannsynligheten hadde vel også vært stor for at jeg hadde blitt det også etterhvert! 

Anonymkode: 1f3b2...23e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha, så mye rart man kan henge seg opp i 😂 

Sier jeg nei, må da han få lov til å kose seg! Hender jeg våkner av spruten på ryggen eller rompa mi, men det er bare koselig. Hender jeg er kåt på kvelden når han har jobbet lang dag, og da onanerer jeg mens han dusjer eller ligger ved siden av. Så lenge vi ikke onanere hver for oss så mye at vi ikke er klare på hverandre stort sett, er dette bare naturlig spør du meg 🙂

Anonymkode: f6143...c08

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et spørsmål til dere kvinner. Se for dere følgende scenario: dere har lagt dere, mannen er i det amorøse hjørnet, men du har ikke så lyst, og sier: sorry kjære, ikke i kveld. Han blir mutt og skuffet, og det henger en litt klein stemning i rommet. Han legger seg godt ut på sin egen side i sengen og begynner onanere. 

Hvordan hadde dere reagert eller følt for dette?

Sexy!!!! Lysten hadde kommet tilbake på et blunk! 

Anonymkode: ebb5e...59a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt irritert "hallo, gå på badet eller i stua om du virkelig ikke klarer å holde deg!" hadde syntes det var respektløst og fått turnoff på han den neste måneden MINST

Anonymkode: ba340...c23

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penis lukt? Aldri opplevd det fra renslige menn. 

Sæd lukter. Sex lukter..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd, men han runker bare ved siden av meg når han vet jeg har sovna (sa det selv her om dagen). Ellers vet jeg ikke, han onanerer ikke så mye når jeg er våken (men nå bor vi i en knøttliten leilighet og har lite privatliv så er noe med det - ser han uansett med mindre jeg er på do).

Anonymkode: 308bf...c79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...