Gå til innhold

Enda en Tinder tråd.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At gutter er desperate og jenter later som mange av de er det er ikke noe nytt. 

Om en gutt har snap på tinder så er det alltid desperat. 

Hva med alle jentene som deler ut snap over en billig sko? Er de også desperate? Ser de på flere plattformer. 

Anonymkode: 083c7...b97

Videoannonse
Annonse
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Enda mer desperat å ha snapen på instagrambioen 

Skrevet

Jeg er glad for at jeg er for gammel for Snapchat 🤪🙈 

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At gutter er desperate og jenter later som mange av de er det er ikke noe nytt. 

Om en gutt har snap på tinder så er det alltid desperat. 

Hva med alle jentene som deler ut snap over en billig sko? Er de også desperate? Ser de på flere plattformer. 

Hva med alle idiotene som tror de kan ord og uttrykk riktig, og så er det bare helt feil? Skal du bruke ordtak og uttrykk, lær deg dem riktig først.

Det heter "over en lav sko". 

https://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/over-en-lav-sko-men-hvilken-og-hvordan/

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Hva med alle idiotene som tror de kan ord og uttrykk riktig, og så er det bare helt feil? Skal du bruke ordtak og uttrykk, lær deg dem riktig først.

Det heter "over en lav sko". 

https://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/over-en-lav-sko-men-hvilken-og-hvordan/

Jeg har dysleksi. Fint med besserwissere som deg😊  

hva med å svare saklig? Følte du deg truffet? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har din evne til å stave, samt lese ord korrekt, med å huske hvordan et uttrykk er? Forskjell på "over en lav sko" og "over en billig sko". Jeg syns det er litt trist at dysleksikortet blir dratt frem over en lav sko.. 

Anonymkode: 93efa...bef

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pussig. Du skylder på dysleksi når du bytter ut ord med helt andre ord? Hm. Den var ny. 

Jeg tror du skrøner litt.

Og nei, jeg følte meg ikke "truffet". Jeg har verken Tinder eller Snap.

"

Personer med dysleksi har fonologiske vansker. Det innebærer at de strever med å oppfatte og skille språklydene fra hverandre.

Dette er kjennetegn ved vansken 

• oppfatte, huske og bearbeide språklyder
  • huske hvilke lyder som tilhører bokstavene
  • lytte ut lyder i ord
  • trekke lyder sammen til ord
  • stave ord riktig"
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Fint med besserwissere? Følte dere truffet over ordet billig? Hva er greia? Fuzzy thinking på sitt beste.  

«Ordblindhet, spesifikk og betydelig forstyrrelse i utvikling av leseferdighet som ikke kan forklares utelukkende ut fra evnenivå, synsproblemer eller utilstrekkelig undervisning. Både leseforståelse og gjenkjenning, høytlesningsevne og utføring av oppgaver som krever leseevne, kan være påvirket. Stavevansker forekommer ofte samtidig med spesifikk leseforstyrrelse, og kan ofte vedvare selv etter at leseevnen er bedret. Barn med ordblindhet har ofte en forhistorie med forstyrret tale og språkutvikling, og ofte foreligger det en arvelig komponent.»

enda ikke SVART PÅ TEMAET!!!!! Kun gå til rettelse og angrep. Applaus!  

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Fint med besserwissere? Følte dere truffet over ordet billig? Hva er greia? Fuzzy thinking på sitt beste.  

Lurer på hvem som føler seg truffet her.....:fnise:

Du er fryktelig glad i å slenge ut av deg "Føler dere truffet over....blablabla".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Lurer på hvem som føler seg truffet her.....:fnise:

Du er fryktelig glad i å slenge ut av deg "Føler dere truffet over....blablabla".

Herregud.... hva slags diagnose har du? 

Du ivrer etter å kommentere men ikke om hva tråden handler om... Herregud........... 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud.... hva slags diagnose har du? 

Du ivrer etter å kommentere men ikke om hva tråden handler om... Herregud........... 

Diagnosen min er "liker å tulle med folk som stiller tullete problemstillinger". 

Men ok. Jeg skal gi meg. Ha en god dag videre. Håper du får svar på ditt verdensomveltende spørsmål om jenter er desperate hvis de deler Snap!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk!! Jeg forventer ikke mange svar og har allerede noen som tok seg tiden. 

Helt riktig at det er en tullete problemstilling men jeg lurer på hva som driver enkelte til det. Er det desperasjon på lik linje som mange menn som gjør det, eller ja... :) 

og var ute etter hva kvinner tenker om andre kvinner som gjør det da jeg neppe hadde tro på at de som deler den med alt å alle har lyst til å si hvorfor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...