Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men foretrekker noen cm mindre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært en finfin høyde å ha på en fyr det 😄

Skrevet
4 timer siden, LittDiva skrev:

Jeg er 158 og vært sammen med en på 204. Liiiitt upraktisk på mange måter, men det går!

Det sagt , mannen min er er 176. Mer enn høgt nok for meg🤗

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, hind skrev:

Slapp av da, jeg bare erter deg litt.

Går fint det, jeg tåler det. 

Anonymkode: 18149...a1d

Skrevet

Er selv 174 cm og som noen her har sagt tidligere er det ofte noe merkelig med proposjonene på veldig høye menn.  Selvsagt mange flotte menn i den høyden, men jeg har ofte likt menn som er rund 3-10cm høyere enn meg og som gjerne har litt bredere skuldre.

Eneste det jeg syns er viktig er at mannen er større enn meg og gjerne litt rakrygget. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker høye gutter. Eller, det vil si, jeg faller for høye gutter men alle kjærestene mine så langt har vært rundt 180 så jeg har aldri vært med en som er høy. 
MEN hjelper ikke å være høy om man er kjempetynn osv. Jeg synes at man gjerne må ha litt muskler osv når man er så høy, hvis ikke synes jeg bare det ser rart ut. 

Anonymkode: 3bccc...5ca

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 194 cm for høyt damer ? 

Anonymkode: 37c71...844

Nei. Mann på 1.90= ja takk !!

Anonymkode: c1545...f3f

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er 163 selv vil en høydeforskjell på 31(!!) cm bli litt i overkant, men jeg ville ikke dumpet noen på grunn av høyde. Hvis du er dame og veldig opptatt av å finne en høy mann kan det selvsagt bli et problem siden de færreste er høyere enn deg

Anonymkode: dfb52...e84

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe problem med den høyden høye menn er sexy! 

Jeg kan ha på så høye sko jeg vill, du når opp til alt mulig rart sånn at jeg slipper å klatre, du kan gi meg god utsikt på konserter, jeg kan bruke klærne dine som kjoler og oversize topper, du kjører mest sannsynlig en bil med masse beinplass som bare er digg for meg (jeg er 1.67), jeg kan bare skli rett inn i armkroken din uten at du må rette på deg eller er ukomfortabel. 

Finner bare positive ting jeg 😊

Anonymkode: cacc4...94f

Skrevet

Selve høyden ser jeg ikke noe problem med, men antagelsen at det finnes en fasit for hva jenter liker derimot, det er så turn off... 

Ja, noen jenter vil ha høye menn! 
Ja, noen jenter vil ha lave menn! 
Ja, noen jenter bryr seg langt pokker i høyden så lenge andre ting stemmer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...