Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg synes det er interresant å surfe rundt her inne og at jeg lærer mye om mennesker her . Mange flotte folk som byr på seg selv, og toleranse for ulike meninger.

Hvorfor er dere her ? Lærdom ? Selvinnsikt ? Jeg bare lurer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst tidsfordriv tror jeg, men også lærdom ja.

Skrevet

Først og fremst underholdning, men har også lært mye her.

Skrevet

Hvorfor er dere her ? Lærdom ? Selvinnsikt ? Jeg bare lurer.....

Vel, jeg elsker å diskutere, så det hele startet med at jeg googlet etter et diskusjonforum. Etter en stund fant jeg ut at det var en del mennesker her som var morsom å prate med, så her har jeg blitt. Hvorvidt jeg lærer mye, eller om det har ført til større selvinnsikt lar jeg andre bedømme, men morro her har jeg det :) .

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei, jeg synes det er interresant å surfe rundt her inne og  at jeg lærer mye om mennesker her . Mange flotte folk som byr på seg selv, og toleranse for ulike meninger.

Kunne ikke vært mer enig med deg, Fanny :)

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har da lært en hel del her, men først og fremst så var KG mitt første forum på nett og igjennom KG har jeg truffet en del fine mennesker som jeg har blitt glade for og som har fulgt meg siden.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig fascinerende å få innblikk i andres liv (ikke nødvendigvis via dagbøker).

Noen lever så UTROLIG annerledes enn meg, enten det gjelder når man vasker huset, om man kan reise bort uten kjæreste, forholdet til foreldre mm.

Mye av det jeg tar som en selvfølge har vist seg å slettes ikke være det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker mangfoldet som er her inne, rett og slett. :-)

Gjest Seleena
Skrevet
Først og fremst tidsfordriv tror jeg' date=' men også lærdom ja.[/quote']

:Nikke:

Gjest gjesta
Skrevet

Har så mye dødtid.. :ler:

Liker å diskutere. Få hjelp til bryllupsplanleggingen.

Skrive dagbok - et sted å ha alle minnene, og gøy å treffe folk :) Sosialt ;)

Skrevet

Fant KG for mange år siden, men har ikke blitt bruker før nylig. Har det ofte oppe når jeg er på jobb, og stikker innom når jeg trenger en liten pause.

Liker det fordi det er mange forskjelige mennesker her, med mange forskjellige meninger. Her kan man diskutere alt fra politikk til den optimale måten å dekke et bord på....... Hva jeg har lært? Vel, man plukker opp en mende nyttige tips om ting og tang.

Skrevet

Tidsfordriv, ja.

Ok ok... Også pga Trøffelhelten, da. :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Fordi her inne får jeg svar på det jeg spør om,.. :wink:

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg elsker å "utveksle meninger", samt at jeg har en del dødtid. Får også svar på det meste av det jeg lurer på her.

Skrevet
:) Tror jeg kanskje kunne lere litt norsk samtid med att jeg deltar i en go forum som ikkje er for ei bestemt folkegruppe :)
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er fascinert av andre mennesker. Liker at det er mange forskjellige typer her inne, samtidig som jeg nok liker best de som er litt like meg.

Morsomt å lese innlegg fra de som skriver med litt snert og vidd. Og morsomt og diskutere med de man er heeeelt uenig med.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg har alltid vært besatt av å granske meg selv. Vil utvikle meg og lære av andre. Samtidlig håper jeg å holde norsken ved like og lære å skrive litt bedre. Syns det er spennende å lese om andre og deres meninger så lenge de ikke kommer med personlige fornærmelser.

Skrevet

Jeg er her fordi dette er morsomt tidsfordriv.

Du finner mange morsomme mennesker her inne, og det er interresant å lese om de forskjellige meningene folk har om både viktige og hverdagslige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...