AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Kunne du blitt sammen med en som hevdet han var Guds sønn? En mann som hjelper de i nød og kjemper mot hykleriet til prestene? Er selvsagt ingen garantier for at han virkelig er Guds sønn, men han har disipler og han har samme evner som Snåsamannen. Anonymkode: bab70...f1f
Gjest SeptemberRose Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 (endret) Mener å ha hørt at han er dø... Endret 23. april 2019 av SeptemberRose
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 Da blir Maria Magdalena sjalu..... Anonymkode: 75230...15d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Kunne du blitt sammen med en som hevdet han var Guds sønn? En mann som hjelper de i nød og kjemper mot hykleriet til prestene? Er selvsagt ingen garantier for at han virkelig er Guds sønn, men han har disipler og han har samme evner som Snåsamannen. Anonymkode: bab70...f1f Hva? Den hippie liksom kommunist, går i sandaler, stemmer sikkert SV eller Rødt. Ikke ambisiøs. Frivillig på ProSenteret. Ser ikke særlig høye ut. Ikke inn med trendy guttegjengen som mangler sjel og selvinnsikt. Kommer aldri til å blir noe eller endre verden. Klarer sikkert ikke store BMW, hus på Nesøya og hytte på Hvaler. Han ville nøk slite med matcher på Tinder i Oslo og Bærum i hvert fall. Blir ikke mye bedre på helgen i byen heller... Anonymkode: f7f36...464
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 Jo, hadde vært kult det. Kunne jo leid han i hånda og gått på vannet slik som en disippel gjorde, bli vekt opp fra de døde for ikke å snakke om de partyene. Duden kan jo gjøre vann om til vin. Det var som Are Kalvø har sagt: Maria var ikke den første som kom gravid hjem...og skyldte på en engel. I og med at Jesus er Gud så jo. Tenk så heftig! Anonymkode: b20df...c85
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #9 Skrevet 24. april 2019 Kanskje, men hadde slitt med å tro på hans versjon av forklaringen til hvorfor han var borte og "død" i tre dager og kom ruslende tilbake igjen. Utro asshole hadde jeg ropt da! Anonymkode: 8c798...699 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #10 Skrevet 24. april 2019 Jeg er sammen med Jesus. Neida, men jeg er sammen med en snill men viljesterk, autoritetskritisk araber .. Anonymkode: aeeec...a7b
TinyBean Skrevet 24. april 2019 #11 Skrevet 24. april 2019 Tror Jesus og jeg kunne hatt en heidundrandes gøy tid sammen jeg 😁 Til han blir lei av min dårlige humor.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #12 Skrevet 24. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne du blitt sammen med en som hevdet han var Guds sønn? En mann som hjelper de i nød og kjemper mot hykleriet til prestene? Er selvsagt ingen garantier for at han virkelig er Guds sønn, men han har disipler og han har samme evner som Snåsamannen. Anonymkode: bab70...f1f Han var sønnen til Josef og Maria, ikke gud. Gud har aldri eksistert, bare for å få det på det reine. Kjente ikke Jesus, så det blir vanskelig å tenke på. Om han var kjekk vet heller ingen, så... Anonymkode: 9fdfd...b6a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #13 Skrevet 24. april 2019 Nei. Han er altfor lav. Anonymkode: db25b...446
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #14 Skrevet 24. april 2019 Neppe, har innebygd motstand mot veldig religiøse folk... Om han påsto han var Guds sønn hadde jeg jo trodd han var sprø. Anonymkode: ba653...053 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #16 Skrevet 24. april 2019 Haha nei. Selv om han virker som en skøyer da. Leker at han går på vannet, gjør vann om til vin osv. Anonymkode: fcdd9...65f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå