Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med Jesus?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du blitt sammen med en som hevdet han var Guds sønn? En mann som hjelper de i nød og kjemper mot hykleriet til prestene? Er selvsagt ingen garantier for at han virkelig er Guds sønn, men han har disipler og han har samme evner som Snåsamannen. 

Anonymkode: bab70...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe det.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke faen.

Anonymkode: 2a897...967

Gjest SeptemberRose
Skrevet (endret)

Mener å ha hørt at han er dø... 

Endret av SeptemberRose
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ikke min type.

AnonymBruker
Skrevet

Da blir Maria Magdalena sjalu.....

Anonymkode: 75230...15d

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne du blitt sammen med en som hevdet han var Guds sønn? En mann som hjelper de i nød og kjemper mot hykleriet til prestene? Er selvsagt ingen garantier for at han virkelig er Guds sønn, men han har disipler og han har samme evner som Snåsamannen. 

Hva? Den hippie liksom kommunist, går i sandaler, stemmer sikkert SV eller Rødt. Ikke ambisiøs. Frivillig på ProSenteret. Ser ikke særlig høye ut. Ikke inn med trendy guttegjengen som mangler sjel og selvinnsikt. Kommer aldri til å blir noe eller endre verden. Klarer sikkert ikke store BMW, hus på Nesøya og hytte på Hvaler. 

Han ville nøk slite med matcher på Tinder i Oslo og Bærum i hvert fall. Blir ikke mye bedre på helgen i byen heller...

Anonymkode: f7f36...464

AnonymBruker
Skrevet

Jo, hadde vært kult det. Kunne jo leid han i hånda og gått på vannet slik som en disippel gjorde, bli vekt opp fra de døde for ikke å snakke om de partyene. Duden kan jo gjøre vann om til vin. :)  Det var som Are Kalvø har sagt: Maria var ikke den første som kom gravid hjem...og skyldte på en engel. I og med at Jesus er Gud så jo. Tenk så heftig! 

Anonymkode: b20df...c85

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, men hadde slitt med å tro på hans versjon av forklaringen til hvorfor han var borte og "død" i tre dager og kom ruslende tilbake igjen. Utro asshole hadde jeg ropt da! 

Anonymkode: 8c798...699

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med Jesus. 

Neida, men jeg er sammen med en snill men viljesterk, autoritetskritisk araber  ..

Anonymkode: aeeec...a7b

Skrevet

Tror Jesus og jeg kunne hatt en heidundrandes gøy tid sammen jeg 😁 Til han blir lei av min dårlige humor.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han var sønnen til Josef og Maria, ikke gud. Gud har aldri eksistert, bare for å få det på det reine. Kjente ikke Jesus, så det blir vanskelig å tenke på. Om han var kjekk vet heller ingen, så...

Anonymkode: 9fdfd...b6a

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han er altfor lav.

Anonymkode: db25b...446

AnonymBruker
Skrevet

Neppe, har innebygd motstand mot veldig religiøse folk... Om han påsto han var Guds sønn hadde jeg jo trodd han var sprø.

Anonymkode: ba653...053

• Liker 1
Skrevet

Nei, han er så unyttig...

EC0C7661-5DEB-40E9-B4DB-33E4D79D0CE8.png

AnonymBruker
Skrevet

Haha nei.  

Selv om han virker som en skøyer da. Leker at han går på vannet, gjør vann om til vin osv. 

Anonymkode: fcdd9...65f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...