Gå til innhold

Lever du i et sexllst forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvorfor.. Hvordan takle det. Trist mann. 

Anonymkode: de131...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Mannen har mistet potensen og vil ikke ta det opp med legen.

Takler det greit nå, men denne situasjonen har vi hatt i 5 år nå, og i begynnelsen var jeg veldig frustrert. Nå har jeg ikke lyst på sex lenger, så da fungerer det bra for oss å leve uten sex. Vi har også mye felles, så det er ikke tema og gå fra hverandre. 

Vi er midt i 50 årene. 

Anonymkode: 91bd8...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har ddsverre sterk lyst enda, rart siden der er flere år siden sist. 

Anonymkode: de131...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex i dag tre ganger , og har fortsatt lyst til en til . Det så vanskelig å tenke en dag får jeg ikke lyst til å ha  sex . 

Endret av bava
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Det finnes to svar på spørsmålet ditt, ut fra hva slags ståsted du har. Men generelt er det nok slik at mas om sex, skape skyldfølelse, osv. garantert gir det dårligste utfallet.

Hvis det er slik at du ikke kan klare deg uten sex, og forutsatt at det ikke er en fysisk årsak til manglende sex, ville jeg tatt en åpen og ryddig prat rundt hvor utfordringen ligger. Ikke vær needy og sutrete, men still åpne spørsmål rundt om du kan gjøre noe annerledes, at hun ikke skylder deg sex men at du ville sette pris på om dere kunne jobbe sammen om å få mer spenning i forholdet igjen, hva hun liker, osv. Om dere kan starte med å holde hender, lage mat sammen, kline litt hvis det passer. Men ikke mas. Hvis ingenting hjelper og du ikke kan leve uten, må du jo nesten vurdere forholdet.

En annen vei å gå er mer på eget personlig plan. Det er jo slik at både et forhold og livet for øvrig handler om så utrolig mye mer enn sex. Et par kan faktisk ha det veldig bra med lite sex, hvis man gjør ting som begge liker sammen. Og det kan du selv også. Kos deg i det fine været nå, sett deg mål i livet og nå dem, skap en god framtid for deg og jenta, nyt et godt måltid, kos deg med en bok, ta deg en kald øl i sola, reis bort sammen, overrask henne med noe hyggelig, vær glad for at du bor i et land med mange muligheter, vær handy og ordne ting hjemme, gå en tur alene eller begge sammen. Ikke vær trist for at du ikke har sex fordi du fokuserer på det.

Og til slutt: Ikke se på jenta som et objekt som skal bestiges tre ganger i uka i en optimal verden. For det er hun ikke, og hun fortjener bedre enn det. Vis med handling at du er glad i henne som et menneske, ikke et objekt.

mvh

Mann

Endret av isw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg maser ikke og ser ikke pp henne som objekt. Vi har mye fint sammen. Ddt handlee mer om hvordan takle egen frustrasjon 

Anonymkode: de131...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...