Jump to content
AnonymBruker

Han skrev bare "takk" , tegn nok?

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg skrev "lykke til" til han for noe han skulle, og fikk "takk" til svar, med emoji til da, den be-emojien.

Før der så var det sent i 2018, han tok kontakt og førte en lang samtale. Men det var ikke noe flørting. 

Han tullet mye med meg året før der, men da svarte jeg ofte ikke. Jeg bare kjenner følelsen når jeg leser meldingene.
Han hadde følelser, ellers hadde han ikke giddet det der. i såfall er det veldig tragisk. Men, Jeg tør ikke flørte..så jeg lot meldingen stå som "sett" uten å svare han.

Jeg vet ikke om det var det som har gjort det? at jeg har vært fraværende i svar...
Jeg pines av dette. Av respekt for han vil jeg ikke sende noen melding, jeg tror ikke han vil bli glad. 

Men da han for eksempel tok kontakt i november, hvorfor ble ikke samtalen ustoppet? vi fører den så avsluttes den, og så går det månedsvis til neste gang han tar kontakt. 

Anonymkode: ced7e...a83

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er det egentlig du spør om som du ønsker å få svar på? Hva er det du tenker at det han skrev "takk" er et tegn på?

Anonymkode: f32d3...911

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig du spør om som du ønsker å få svar på? Hva er det du tenker at det han skrev "takk" er et tegn på?

Anonymkode: f32d3...911

siden han ikke førte samtalen videre. han skrev takk fordi jeg ønsket lykke til.
han førte altså ikke samtalen videre.

Duff

Da er han vel ikke så intressert da. 

AnonymBruker
2 minutter siden, Duff skrev:

Da er han vel ikke så intressert da. 

ja ikke sant? jeg vet ikke om jeg bør ta kontakt eller ikke og prøve å srive noe annet enn "lykke til" , for å se hvordan det blir da.. eller var dette test nok?

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja ikke sant? jeg vet ikke om jeg bør ta kontakt eller ikke og prøve å srive noe annet enn "lykke til" , for å se hvordan det blir da.. eller var dette test nok?

Ta nå litt iniativ selv. Og ikke intressert? På et tidlig stadie så vil den interessen økes eller avta... 

Anonymkode: bbf82...66e

Annonse

AnonymBruker

Hvis dere har snakket et par ganger de siste åra, så er det tydelig han ikke er interessert. 

Men vil du finne det ut, slutt å vær feig og ta kontakt med han. Start samtale selv, be han ut... 

Anonymkode: 97c5a...340

AnonymBruker

Du må da ta litt iniativ selv. Som du skriver svarer du ikke på meldingene hans.. Du må da vise litt interesse for at han skal gidde.

Tenker på så mange forhold som kunne ha blitt, dersom ikke begge parter spiller hard to get. 

Anonymkode: defca...d4e

AnonymBruker

Move on

Anonymkode: a694d...41b

The Kitten
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

siden han ikke førte samtalen videre. han skrev takk fordi jeg ønsket lykke til.
han førte altså ikke samtalen videre.

Du starter ikke akkurat en samtales da...