Gå til innhold

Han skrev bare "takk" , tegn nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev "lykke til" til han for noe han skulle, og fikk "takk" til svar, med emoji til da, den be-emojien.

Før der så var det sent i 2018, han tok kontakt og førte en lang samtale. Men det var ikke noe flørting. 

Han tullet mye med meg året før der, men da svarte jeg ofte ikke. Jeg bare kjenner følelsen når jeg leser meldingene.
Han hadde følelser, ellers hadde han ikke giddet det der. i såfall er det veldig tragisk. Men, Jeg tør ikke flørte..så jeg lot meldingen stå som "sett" uten å svare han.

Jeg vet ikke om det var det som har gjort det? at jeg har vært fraværende i svar...
Jeg pines av dette. Av respekt for han vil jeg ikke sende noen melding, jeg tror ikke han vil bli glad. 

Men da han for eksempel tok kontakt i november, hvorfor ble ikke samtalen ustoppet? vi fører den så avsluttes den, og så går det månedsvis til neste gang han tar kontakt. 

Anonymkode: ced7e...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det egentlig du spør om som du ønsker å få svar på? Hva er det du tenker at det han skrev "takk" er et tegn på?

Anonymkode: f32d3...911

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig du spør om som du ønsker å få svar på? Hva er det du tenker at det han skrev "takk" er et tegn på?

Anonymkode: f32d3...911

siden han ikke førte samtalen videre. han skrev takk fordi jeg ønsket lykke til.
han førte altså ikke samtalen videre.

Anonymkode: ced7e...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duff skrev:

Da er han vel ikke så intressert da. 

ja ikke sant? jeg vet ikke om jeg bør ta kontakt eller ikke og prøve å srive noe annet enn "lykke til" , for å se hvordan det blir da.. eller var dette test nok?

Anonymkode: ced7e...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja ikke sant? jeg vet ikke om jeg bør ta kontakt eller ikke og prøve å srive noe annet enn "lykke til" , for å se hvordan det blir da.. eller var dette test nok?

Anonymkode: ced7e...a83

Ta nå litt iniativ selv. Og ikke intressert? På et tidlig stadie så vil den interessen økes eller avta... 

Anonymkode: bbf82...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere har snakket et par ganger de siste åra, så er det tydelig han ikke er interessert. 

Men vil du finne det ut, slutt å vær feig og ta kontakt med han. Start samtale selv, be han ut... 

Anonymkode: 97c5a...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ta litt iniativ selv. Som du skriver svarer du ikke på meldingene hans.. Du må da vise litt interesse for at han skal gidde.

Tenker på så mange forhold som kunne ha blitt, dersom ikke begge parter spiller hard to get. 

Anonymkode: defca...d4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

siden han ikke førte samtalen videre. han skrev takk fordi jeg ønsket lykke til.
han førte altså ikke samtalen videre.

Anonymkode: ced7e...a83

Du starter ikke akkurat en samtales da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...