AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 jeg føler meg sinnsyk, og jeg går til psykolog for å finne ut om det er en diagnose som gjør dette. Hele livet har jeg slitt sosialt. Jeg har pr i dag ingen nære venner. Jeg er generelt ikke omsorgsfull og kjærlig jeg er selvsentrert, deprimert og humørsyk. Dette blir så mye verre når jeg er forelsket/liker noen. Er ikke forelskelse lenger, men besettelse. Fordi jeg kjemper mot følelsene så fort jeg får dem. Men de blir værende, jeg får ALDRI levd dem ut, han fikk aldri vite at jeg liker han en gang. men hvorfor innrømme slik? Når kjærlighet ikke er viktig, når den bare går over ? Det som er så urettferdig er at det er jeg som sitter med følelsene til slutt, og nå føler jeg han er veldig langt vekk. Det er HANS likes som teller mest... når jeg ikke får like av han så blir jeg bare surer dersom dagen er sur fra før. Jeg tar det som tegn på at han unngår meg. Selv om likes plutselig har kunnet være der igjen. Han liker andre sine bilder, hvert bidige bilde.. At han ikke tar kontakt plager meg. men jeg blir sinnssykt stressa når han gjør, for jeg vet ikkke hva jeg skal svare. Jeg tør ikke handle. Anonymkode: 211dc...88a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 hvorfor skal denne mannen like meg? når jeg bare er deprimert og sint på meg selv? jeg er ikke stolt av noe av det jeg gjør. Men hvorfor skal han like meg når jeg ikke er kjærlig? jeg er det mot han, eller ville vært...men andre bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Ikke søsknene mine engang liksom. Anonymkode: 211dc...88a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Hvilken relasjon har dere? Annet enn at du er betatt og han ikke vet noen ting om deg. Anonymkode: 50bcc...83a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken relasjon har dere? Annet enn at du er betatt og han ikke vet noen ting om deg. Anonymkode: 50bcc...83a Over nett bare. Har truffet han i virkeligheten også, men det var tilfeldig så det er derfra vi har hverandre. Anonymkode: 211dc...88a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Over nett bare. Har truffet han i virkeligheten også, men det var tilfeldig så det er derfra vi har hverandre. Anonymkode: 211dc...88a Hva var utangspunktet? Tinder? Du må fortelle mer. Sånn at vi kan sette oss inn i det. Hvis dere dro på tinder-date og han ikke tar kontakt lenger i ettertid, må han jo vært interessert utifra bildene vil jeg tro. Anonymkode: 50bcc...83a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva var utangspunktet? Tinder? Du må fortelle mer. Sånn at vi kan sette oss inn i det. Hvis dere dro på tinder-date og han ikke tar kontakt lenger i ettertid, må han jo vært interessert utifra bildene vil jeg tro. Anonymkode: 50bcc...83a dette var absolutt ikke Tinder nei. Men en jeg bare traff på en tur jeg var på. Jeg har også truffet på han i løpet av fjoråret, men da ble det med en klem, så skrev han en dag etter at det var fint å se meg igjen. Men når jeg ser noen slik, så blir jeg litt sånn "kom deg vekk så fort som mulig", altså, jeg klarer ikke å føre en samtale. Neste gang jeg så han så ignorerte jeg han. Anonymkode: 211dc...88a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 Er det legen igjen? 😂 Anonymkode: f15ea...73d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: dette var absolutt ikke Tinder nei. Men en jeg bare traff på en tur jeg var på. Jeg har også truffet på han i løpet av fjoråret, men da ble det med en klem, så skrev han en dag etter at det var fint å se meg igjen. Men når jeg ser noen slik, så blir jeg litt sånn "kom deg vekk så fort som mulig", altså, jeg klarer ikke å føre en samtale. Neste gang jeg så han så ignorerte jeg han. Anonymkode: 211dc...88a Være mer spesifik? Hvor så du han og hvordan kunne du ignorere han i den settingen? Denne tråden gir ikke mening. Anonymkode: 50bcc...83a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #9 Skrevet 23. april 2019 At man blir «besatt» av et annet menneske er jo for så vidt normalt, vi kan alle bli ekstremt betatte og fascinerte av et spesielt menneske. Helt normalt, med mindre du blir ekstrem som mannen i serien You. Da er du psyk. Det at du nærmest er følelsesløs når det gjelder familien din burde du ta opp med psykologen. Også må du generelt jobbe med deg selv på alle områder for å bli den beste versjonen av deg selv. Det må vi alle. Anonymkode: 1be95...da0
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor skal denne mannen like meg? når jeg bare er deprimert og sint på meg selv? jeg er ikke stolt av noe av det jeg gjør. Men hvorfor skal han like meg når jeg ikke er kjærlig? jeg er det mot han, eller ville vært...men andre bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Ikke søsknene mine engang liksom. Anonymkode: 211dc...88a Du må like deg selv, det har jeg troen på. Tenk på deg selv, gjør ting som gjør godt for deg. Trening, å gå en rask tur med høy musikk synest jeg er bra når ting er tungt. Hvilke råd får du av psykologen? Anonymkode: 349a2...16b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå