AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Jente på 21 her, har vært i et forhold i 4 år og har siden "første gang" vært så utrolig redd for å bli gravid. Har brukt p-piller hele tiden, tatt dem til fast tid hver kveld og vært supernøye, men klarer likevel ikke å slappe av. Han har aldri fått utløsningen inni meg eller vært inni meg etter utløsning. Vi pleier å avslutte sexen med å kose med hverandre til begge kommer, men når jeg bruker p-pillen så nøye skal det vel mer til enn at han har litt sperm på fingrene og masserer klitoris, for at jeg kan bli gravid? Han tar ikke fingrene inni skjeden, bare på klitoris om han har sperm på fingrene sine. Etter å ha hørt om alle kvinnene som blir gravide på pillen er jeg rimelig usikker.. Anonymkode: 2e1dd...102
Cuddles Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 (endret) Du er trygg.. Like sannsynlig at du blir gravid som at jeg vinner i lotto🥳 Endret 22. april 2019 av Cuddles
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Du trenger ikke være redd. jeg har også hørt at noen kan bli gravid på p-stav. men om det hadde skjedd, noe som er 99% sikkert at du ikke blir. Så fins det pille abort. Jeg har tatt denne aborten da jeg var 17 år, men etter aborten var jeg dum nokk til å ikke starte på p-piller. nå er jeg 21 år og har ei jente på 5 måneder😅 da jeg ikke ville ta abort igjen. Tokk meg altså 3 år å bli gravid uten p-piller. går på p-piller nå selvfølgelig😁 men når du er 21 år, er flink med piller og ikke er klar. Så er abort lov! Anonymkode: a33ba...0f4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Her går hun alltid på p-piller og vi bruker alltid kondom. Fast forhold i 3 år. Anonymkode: 49347...b6d 1
Sillyline Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Gå over til p-stav eller hormonspiral. Noe du ikke trenger å huske på hver dag.
Hr. Aktiv Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Her i gården ble hun gravid på 1. forsøk. Ble snytt for masse morro. Bruk kondom da er du helt sikker. Eller helt sikker er du vel ikke før du avstår fra å ha sex. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå