Gå til innhold

Hva bruker du fritiden din på/hvilke hobbyer har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva bruker du fritiden din på/hvilke hobbyer har du? 

Selv bruker jeg en del tid på klatring/buldring, fotografering, fjellturer og lesing av bøker. Jeg er også frivillig i Røde kors. Det hender også at jeg går i svømmehallen. Maling, strikking og å lære språk er også ting jeg av og til tar opp når interessen er der.

Anonymkode: b1998...79c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kampsport, tegning, brodering, skrive dikt, lese bøker, se filmer/tv-serier og bullet journal. Er i tillegg aktiv i et politisk parti, er styremedlem i borettslaget og aktiv i en annen organisasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Strikker ekstremt mye, I tilleg lager jeg egne strikkemønstre

Telles TV- serie titting? 🙈 

Har planer om å lære meg å sy, men det blir ikke før jeg har råd til å kjøpe meg en god maskin og stoff av god kvalitet, å siden jeg muligens blir student til høsten så må de pengene spares 

Er også glad i å teste nye oppskrifter på kjøkkenet både innenfor baking og matlaging 

Kunne tenke meg å lære et nytt språk også 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Telle-tråder på Kvinneguiden! :nisse: 

Anonymkode: 2d527...e12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løser kryssord og gamer. Er det hobbyer?

Anonymkode: 54e60...43e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver litt med fotografering, men ønsker meg mer utstyr. Det koster sinnsykt mye, men synes jeg klarer meg bra med det jeg har.

Jeg har nettopp begynt å få til strikking også, og håper at det kan videreutvikle seg. Det hadde vært moro å kunne strikke fine gensere og andre plagg man kan bruke år etter år. Fine gaver blir det også.

Jeg er også frivillig i en organisasjon. Det varierer hvor mye tid jeg bruker der, men det blir noen timer hver uke.

Spiller også litt, men jeg klarer ikke å engasjere meg like mye i det lenger. Før kunne jeg sitte timesvis og bli helt oppslukt av det.

Jeg trenger flere hobbyer. Liker å være kreativ, men så er det det å finne noe som er gøy og som jeg føler at jeg kan mestre litt i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tur - kortere i nærheten eller lange i fjellet, alt etter todog ork, men sjelden én dag uten en form for tur

Friluftsliv a la kajakk, båt, fiske, osv

Bøker /lesing - HVER DAG

Trening - løping, styrketrening, sykling mm

Yoga

Kryssord! (obsessed!!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra ungene (som unektelig opptar en del av fritiden min), bruker jeg mye tid på lesing, hekling og trening (studiotrening, kampsport og pilates). Jeg liker også å bake og lage mat, og jeg elsker å ta ukeshandelen med påfølgende ryddig kjøleskap - det gir meg en indre ro. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk, dvs Korps. Spiller i to stk, og det tar nok av fritiden min. Ellers så er jeg i skogen, på sofaen, eller på sykkelen. Antageligvis mest på sofaen...

Anonymkode: 90ad8...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid, barn og familie, deltidsstudier ved siden av jobben, turer i marka. Har ikke tid til noe mer. Leser en og annen bok i blant da, kanskje én per måned, oftest norsk skjønnlitteratur. 

Anonymkode: cf043...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atm. kvinneguiden. Ellers; tegner, ser på serier og dokumentarer, leser meg opp på interessante tema, går tur også går det mye tid til hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på dataen for å få tida til å gå. Sover mest mulig. Går tur med hundene og koser med dem. Går på kjøpesentre fordi det er en tidsfordriv. Gjør ikke så mye mere enn det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper, strikker, syr og leser :) og så er jeg trener for barn fra 2. til 4.kl i langrenn. 

Anonymkode: 5ca90...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syr, både for hånd og på maskin.

Broderer. 

Vever brikkebånd.

Har lyst til å gå på noe kurs og lære meg fler teknikker. Gjerne skinnsøm. Men det er dyrt, og jeg har ikke råd nå!

tegner litt innimellom, men håndarbeidet tar opp det meste av tiden min. 

Anonymkode: 3b08d...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.4.2019 den 10.08, ^^Belle^^ skrev:

Bortsett fra ungene (som unektelig opptar en del av fritiden min), bruker jeg mye tid på lesing, hekling og trening (studiotrening, kampsport og pilates). Jeg liker også å bake og lage mat, og jeg elsker å ta ukeshandelen med påfølgende ryddig kjøleskap - det gir meg en indre ro. :fnise: 

hva slags kamsport? 😊

Anonymkode: 2335c...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva slags kamsport? 😊

Anonymkode: 2335c...b9a

Vi er innom en god blanding av boksing, thaiboksing, MMA og bryting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vel egentlig ikke hobbyer

Er her

Syr/strikker/lager mat men det er jo til hele familien så er vel ikke akkurat hobby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2019 den 1.32, Elaine Marley skrev:

Jeg driver litt med fotografering, men ønsker meg mer utstyr. Det koster sinnsykt mye, men synes jeg klarer meg bra med det jeg har.

Hva slags bilder liker du å ta, og hva slags utstyr har du? Jeg begynte å fotografere litt for et års tid siden, og synes det er veldig moro. Jeg tar mest bilder av natur, landskap, fugler og dyr. Og makro av sommerfugler, øyenstikkere og lignende. Jeg har et billig Nikon speilrefleks, og jeg ønsker meg et bedre kamera. Men det er dyrt. Og så ønsker jeg meg et lengre objektiv til fuglefotografering, men det er også dyrt. Derimot er jeg veldig fornøyd med makro-objektivet mitt. Et Sigma 105mm som jeg kjøpte brukt. 

 

Andre hobbyer jeg har er å lese og å lære språk. Og så liker jeg å gå turer og friluftsliv.

Anonymkode: 11bdb...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening, buldring, sykling, gå lange turer i ulikt terreng, Netflix med kollektivet, spille piano, høre på Podcast og musikk, og lesing av fagartikler om kroppen eller psykologi når jeg er i en "hypokonder-periode". Men som fulltidsstudent får jeg sjelden tid til alt jeg nettopp ramset opp da.  

Anonymkode: 62029...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags bilder liker du å ta, og hva slags utstyr har du? Jeg begynte å fotografere litt for et års tid siden, og synes det er veldig moro. Jeg tar mest bilder av natur, landskap, fugler og dyr. Og makro av sommerfugler, øyenstikkere og lignende. Jeg har et billig Nikon speilrefleks, og jeg ønsker meg et bedre kamera. Men det er dyrt. Og så ønsker jeg meg et lengre objektiv til fuglefotografering, men det er også dyrt. Derimot er jeg veldig fornøyd med makro-objektivet mitt. Et Sigma 105mm som jeg kjøpte brukt. 

 

Andre hobbyer jeg har er å lese og å lære språk. Og så liker jeg å gå turer og friluftsliv.

Anonymkode: 11bdb...135

Jeg liker å ta naturbilder og bilder av dyr. Skulle gjerne tatt makrobilder, men slike objektiv koster en formue og jeg tror ikke at jeg har råd til å kjøpe brukt så lenge jeg er student heller.

Nå har jeg et ganske greit kamera. Canon 80D med tilhørende objektiv. I tillegg har jeg et 50 mm objektiv som er fint å bruke til portrett og motiv med blendet bakgrunn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...