AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Har interesse for en fyr. Vi har skrevet litt fram og tilbake (har møttes flere ganger men ikke bare oss) og kom så langt at vi begynte å snakke om å møtes. Lurer på om jeg har visst litt for mye interesse og at han har litt kalde føtter nå. Er det mulig å redde det? Hva gjør jeg isåfall? Anonymkode: c5c57...7ea
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Hvordan kalde føtter? Hvorfor tror du det? Utdype litt 😅 Anonymkode: 2105e...23c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kalde føtter? Hvorfor tror du det? Utdype litt 😅 Anonymkode: 2105e...23c Føler han holder igjen mens jeg har vært for på rett og slett. Plutselig er han så travel og da tenker jeg han ikke vil ha kontakt. Ts Anonymkode: c5c57...7ea
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler han holder igjen mens jeg har vært for på rett og slett. Plutselig er han så travel og da tenker jeg han ikke vil ha kontakt. Ts Anonymkode: c5c57...7ea Kanskje han jobber? Ikke ta sorgene på forskudd:) Anonymkode: 2105e...23c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå