Gå til innhold

Trod dere på dette ordtaket?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere dette stemmer? 

Føler det stemmer litt i mitt tilfelle, 

7AAF13B6-822C-40E6-9CB1-4017AE6C6174.jpeg

Anonymkode: 95161...3cc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Jeg er glad i meg selv så jeg har bare hatt gode forhold. Har ikke jaget etter en idiot siden jeg var 15, fant raskt ut at sånt gidder ikke jeg.

Anonymkode: 426ef...e4b

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp.

Jeg er glad i meg selv så jeg har bare hatt gode forhold. Har ikke jaget etter en idiot siden jeg var 15, fant raskt ut at sånt gidder ikke jeg.

Hvordan blir man det? 

Prøver men, feiler. Ikke pen nok, ikke bra nok kropp osv. 

Har ikke kjærest nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir man det? 

Prøver men, feiler. Ikke pen nok, ikke bra nok kropp osv. 

Har ikke kjærest nå. 

Man snakker fint til seg selv, roser seg selv, tilogmed når man gjør noe feil, at det er godt nok å prøve, trøster seg selv og lar seg selv være trist, samtidig som man minner seg selv på at det blir bedre igjen snart. Det må øves på, hver gang du tenker stygge tanker må du puste godt og løfte hodet, og tvinge deg selv til å være snill i stedet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man snakker fint til seg selv, roser seg selv, tilogmed når man gjør noe feil, at det er godt nok å prøve, trøster seg selv og lar seg selv være trist, samtidig som man minner seg selv på at det blir bedre igjen snart. Det må øves på, hver gang du tenker stygge tanker må du puste godt og løfte hodet, og tvinge deg selv til å være snill i stedet.

Tusen takk for råd. 

Har litt jeg må jobbe med der. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig sant. Som menneske søker man stadig bekreftelser, dette er helt naturlig. Men noen ganger blir bekreftelsen altoppslukende. Man ser ikke sin egen verdi, og trenger bekreftelse fra andre for å se den. Istedet for å jobbe med seg selv, og like den personen man er, hopper mange kanskje fra forhold til forhold istedet. Dette er skadelig, da den bekreftelsen man får fra andre (kjærester) faktisk kun er midlertidig. For det er alltid en sjanse for at du kan bli dumpet. Den bekreftelsen du kan skape selv, derimot, er dypere og vil alltid være der om man jobber hardt nok med seg selv. :) 

Anonymkode: 82ac4...acd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...