Gå til innhold

Beste kaloriteller app?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken bruker du? :) Jeg har brukt Lifesum, men abonnementet mitt gikk nettopp ut. Tenkte å kjøpe for en ny periode, men lurer på om noen har en annen app å anbefale? Syns Lifesum er knallbra, liker at man kan scanne varekoden på maten osv, men er mye feilinformasjon i allerede innlagte varer. Ser det ofte på frukt osv og hvor mange kalorier det er i en brødskive av et spesifikt merke osv. 

Anonymkode: 9ea48...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt Myfitnesspal, den har samme funksjonalitet, men også samme problemer. Men den er i det minste gratis :rolleyes:

Anonymkode: f20d8...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt alt mellom himmel og jord, og etter at Lifesum sperret mange funksjoner bak betalingsmuren sin har jeg brukt Fatsecret.

Jeg liker ikke navnet, men den funker bra. Den har ubegrenset antall måltider du kan lagre, du får sette mål basert på makroer og ikke bare kalorier, og det er enkelt å legge til de samme matvarene om du spiser mye av det samme.

Det har vært en liten prosess å gå over til den, men nå er det den jeg bruker i de små periodene jeg teller kalorier. Det er lite feil i matvarer og en del som ikke finnes, men jeg er flink å legge inn alt som jeg bruker og det går relativt kjapt. Enkelt å knytte opp mot strekkode også, og da gjør det meg ikke noe å bruke 30 sekunder på å legge inn en matvare som mangler.

De fleste matvarene de har inne fra før har riktig info så vidt jeg har sett :)

Endret av Sandum.PT
Skirveliefer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myfitnesspal. De har flest matvarer i systemet og man kan lage egne oppskrifter. 

Anonymkode: 8c918...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av lifesum og my fitnesspal syns jeg lifesum er best. Ellers syns jeg tipset om fatsecret hørtes spennende ut 🙂 selv ønsker jeg å gå opp i muskelmasse og har savnet å kunne telle makroer skikkelig.

Anonymkode: fb7f7...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...