Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utrygg på menn, spesielt om jeg liker noen. Det skaper problemer for meg da jeg ikke klarer å være meg selv. 

Noen som har det sånn, evt har hatt det sånn? 

Hva gjorde dere med det? 

Anonymkode: c5af9...e48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene om det. Men har desv ikke noen gode råd å gi, da jeg sliter med samme problematikk.  Når det er menn jeg finner tiltrekkende så blir jeg alltid usikker og "redd". redd  for ikke å være tiltrekkende og intelligent nok og for å bli avvist fordi det gjør så vondt og sårer min selvfølelse. Derfor later jeg som jeg alltid som jeg er uinteressert og likegyldig for å beskytte meg selv. Selv om det er lite konstruktivt, dumt og ødelegger alle muligheter som evt måtte være der. Men frykten for å bli forkastet eller nedvurdert som uinteressant,dum.og mindre pen er for stor,det gjør at jeg ikke klarer å være naturlig med de menn jeg tiltrekkes av,( desv.😥) Jeg har ikke ellers problemer med å snakke med folk, det er bare med menn jeg blir "forelsket" i som gir meg disse problemene og som gjør at sjenansen og frykten tar overhånd og ødelegger alle de muligheter jeg måtte ha..Håper at noen andre har her har erfaringer og gode råd å gi for alle som sliter med sjenanse og dårlig selvtillit.

Anonymkode: eb9de...3e1

AnonymBruker
Skrevet

Da kan du trøste deg med at sjenanse er en feminin egenskap som er veldig tiltrekkende! Ikke press deg selv til noe du er komfortabel med. Nyt å la mannfolka få jakte på deg, og ikke omvendt.

Anonymkode: bb048...6a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud ja, kjære TS! Det er nok mange av oss som har det sånn. 

Møtte en mann på utested for noen uker siden, han satt sammen med noen av mine venner. Han var så utrolig pen. Høy, classy, muskuløs, nydelige trekk i ansiktet. Han var full, jeg var full. Men jeg strøk han over håret og han holdt hånden min under bordet. Vi kysset aldri, selv om jeg ville det. Kvelden rant ut, og før han dro fikk han snappen min. 
Vi har omtrentlig ikke snappet siden den kvelden, vi snakket litt dagene etterpå men så snappet han bilde, også gjorde jeg det samme og etter det ble det stille i noen uker. Han skulle ut på lørdag og ville møtes, jeg dro til utestedet men så han i vinduet og ombestemte meg. Han er så altfor fin. 

Anonymkode: 78a90...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...