AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Skrevet 22. april 2019 Vi er tre døtre som konfronterte faren med utroskap, der han er sint på oss. Moren vet ingenting. Skal vi si noe til henne eller ikke? Bakgrunn: De siste par månedene har far oppført seg annerledes og bruker mye tid på telefon. Han spiller mye kortspill og sjakk på nettet så vi tenkte først at dette var årsaken til at han brukte mye tid på dette. I den siste tiden har han brukt telefonen veldig mye som er svært ulikt han, i og med at han ikke kan så mye om teknologi. Alle i familien har merket dette. Noe som har vekket en mistanke om at han kanskje har kontakt med andre kvinner. På fredag oppdaget vi flere meldinger til en ukjent i kvinne der han erklærer sin kjærlighet for denne kvinnen. I går konfronterte vi faren med det vi vet men han benekter alt og er sint på oss fordi han mener vi krysset grensen. Vi har sagt at han må sette alle kortene på bordet med mor og løse dette sammen med henne. Til info: Han behandler mor svært dårlig ellers. Det er lite sannsynlig at han kommer til å si noe som helst til mor og vi er i tvil om hva vi skal gjøre. Fortelle mor, eller la være? Etter konfrontasjonen har vi fått meldinger fra far der han minner oss på om morens helse da det er mulighet for at ho må kanskje opereres i nærmere fremtid. Vi vet at vi har gjort etbovertramp her, men vi hadde ingen valg. Vi følte det var riktig å konfrontere han med det og overlate resten til han. Anonymkode: 29e62...f90
Rucula Skrevet 22. april 2019 #2 Skrevet 22. april 2019 Gi han en grense....hvis han ikke forteller det innen en uke, så gjør dere det 15
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 Dette har ikke dere noe med, slutt å bland dere. Anonymkode: 96c47...9e2 5
Gjest NotYou Skrevet 22. april 2019 #4 Skrevet 22. april 2019 Jeg hadde definitivt sagt det. Jeg ville selv ha ønsket å vite dersom min mann var utro, uansett hvem som måtte være budbringeren. Moren deres fortjener å vite, og velge om hun ønsker å bli gammel sammen med en mann som ikke er trofast.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #5 Skrevet 22. april 2019 Han prøver å manipulere dere! Si han har til onsdag, ellers gjør dere det! Hadde mine døtre visst at faren deres/min mann hadde et forhold til en annen uten å si fra.. Tror faktisk jeg hadde blitt mer lei meg for at de ikke sa noe, enn at mannen min var utro.. Moren deres fortjener ikke dette! Anonymkode: a95f7...581 20
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Skrevet 22. april 2019 Og hva skjer så den dagen moren din finner det ut eller faren deres forlater moren for denne andre kvinnen, og mor finner ut at dere har visst det hele tiden? Da har hun jo ikke bare blitt ført bak lyset av han, men av henne også. Jeg håper dere har tatt skjermbilder av samtalene som bevis. Også forteller dere faren deres at dere ikke kan holde dette fra deres mor, så om han ikke forteller det innen neste søndag er dere dessverre nødt til å gjøre det. Anonymkode: 8b18c...42e 9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Skrevet 22. april 2019 Det er ikke sikkert moren deres ønsker å vite dette.. Hun har sikkert følelsen selv men ønsker gjerne ikke å grave i det. Anonymkode: 17a8c...c35 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Skrevet 22. april 2019 Hadd min mann vært utro og mine døtre visste om det og ikke sagt noe hadde jeg følt det som et dobbelt svik. Ved å skjule dette er dere medskyldige. Ville som hun over ha satt en tidsfrist for han å fortelle det og så hadde jeg fortalt mamma sannheten. At han nå prøver å manipulere dere med dårlig samvittghet og angrep gjør han bare til en enda dårligere person. Anonymkode: 27e53...2c5 20
heipådegsann Skrevet 22. april 2019 #9 Skrevet 22. april 2019 Altså.. Han hadde aldri i verden reagert slik hvis han ikke var skyldig. Og han oppfører seg jo ikke bra rundt det i det heletatt. Jeg synes det med tidsfrist hørtes lurt ut. Kunne aldri vært med på å skyggelegge noe sånt fra min mor. Hun er fortjener bedre enn det, så mye godt som hun har gjort for meg. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #10 Skrevet 22. april 2019 At han ikke behandler moren deres bra i utgangspunktet synes jeg er avgjørende for at han burde si noe. La moren deres slippe han. Når dere hvet at far har sagt noe til moren deres, så tar dere kontakt og sier at dere støtter henne dersom hun forlater faren deres, slik at han ikke kan bruke mot moren deres at hun skal holde sammen for deres skyld. Jeg synes dere er modige! Kjempebra!! Anonymkode: f3d1c...9b9 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #11 Skrevet 22. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Dette har ikke dere noe med, slutt å bland dere. Anonymkode: 96c47...9e2 Selvfølgelig har de noe med dette å gjøre! Det er deres far, og deres mor som blir bedratt. De skal ikke måtte bære farens løgner ovenfor mor, som de selvfølgelig har et lojalitetsforhold til. Om noen av mine nære visste at min mann var utro, men ikke fortalte det til meg, ville jeg ansett det som nesten like stort svik. Anonymkode: 122d8...6fa 8
Kvalitet Skrevet 22. april 2019 #12 Skrevet 22. april 2019 Dere har satt dere selv i en vanskelig og kiip situasjon. Regner med det ikke er tilfeldig at dere fant disse meldingene. Jeg hadde blitt svært sint om mine barn snoket på mobilen min og deretter konfronterte meg. Samtidig er saken sånn at nå vet dere og kan ikke la deres mor være uvitende. Kanskje har dere fremprovosert en skilsmisse av en situasjon som i beste fall kunne gått over av deg selv. Jeg tviler på at situasjonen blir bedre av at tre søstre presser en voksen mann til noe som helst. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #13 Skrevet 22. april 2019 Dere må jo si det! Jeg hadde blitt knust om mine barn fant ut at mannen min var utro mot meg, og så latt være å si noe! Men dere må fortelle deres mor at dere vil støtte henne, hjelpe henne med skilsmisse, finne ut av rettighetene hennes og kjøp av leilighet og så videre. Hvis hun ikke jobber kan det til og med hende at hun må ha litt økonomisk støtte? Hvis dere er voksne da. Hvis ikke dere er voksne, samt nekter samvær, så vil jo din mor sannsynligvis motta en grei sum i barnebidrag. Anonymkode: 55b99...399 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #14 Skrevet 22. april 2019 Selvfølgelig sier dere det. Moren deres skal selv få bestemme om hun vil bli hos noen som bedrar henne. Å holde det for dere selv er ett svik. Anonymkode: 9c80b...3e4 4
Zienna Skrevet 22. april 2019 #15 Skrevet 22. april 2019 Dette har dere virkelig ikke noe med! Hold dere unna. 2
Rotemor Skrevet 22. april 2019 #16 Skrevet 22. april 2019 (endret) Dere gransket mobilen til faren deres? For noen unger.... Dere har ikke noe med å blande dere inn i deres foreldres kjærlighetsliv. De har satt sine tålegrenser mer eller mindre bevisst gjennom årene og skal ikke ha innblanding fra andre. Innlegget er ryddet for brukerangrep. Endret 22. april 2019 av Elaine Marley 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #17 Skrevet 22. april 2019 Hadde gjort dere arveløse. Dette har dere ikke noe med. Anonymkode: 1f023...817 2
The Kitten Skrevet 22. april 2019 #18 Skrevet 22. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette har ikke dere noe med, slutt å bland dere. Anonymkode: 96c47...9e2 De har så absolutt noe med at faren deres er i ferd med å ødelegge familien deres. 3
Rotemor Skrevet 22. april 2019 #19 Skrevet 22. april 2019 4 minutter siden, The Kitten skrev: De har så absolutt noe med at faren deres er i ferd med å ødelegge familien deres. Det er barna som er i ferd med å ødelegge familien her. Voksne må få ha sine liv. 1
The Kitten Skrevet 22. april 2019 #20 Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, Rotemor skrev: Det er barna som er i ferd med å ødelegge familien her. Voksne må få ha sine liv. Nei, det er faren. Det er han som er utro 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå