AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #1 Skrevet 21. april 2019 Er dere på Tinder? Hva søker dere? Bare Sex/ligg eller kjæreste/partner? Anonymkode: 7d4a1...276
Gjest blåbærpike Skrevet 21. april 2019 #2 Skrevet 21. april 2019 Jeg er innom Tinder noen ganger i året, og da ser jeg etter en kjæreste. Jeg setter profilen i dvale når jeg ikke bruker Tinder, mest fordi det stort sett er det samme fåtallet med uaktuelle menn som går igjen her på bygda. Når jeg er innom er det mest for å se om det har dukket opp noen nye.
MadameX Skrevet 22. april 2019 #3 Skrevet 22. april 2019 (endret) - Nei, jeg er ikke på tinder nå, men har vært en aktiv bruker, spesielt de to første årene det kom. - Når jeg hadde søkte jeg kjæreste og i en periode bare for å være litt sosial i en by hvor jeg ikke kjente noen. Var også på tinder en gang for å finne en tredjepart. Opp gjennom min tiderkarriere fant jeg alt jeg søkte. Ble kjent med begge mine ekskjærester på tinder. Har også møtt noen nasty frosker der. Endret 22. april 2019 av MadameX 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå