Gå til innhold

Hvordan finne kjæreste som mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja overskriften sier det meste.

Hvordan skal en 29 åring uten veldig mye erfaring møte ei jente når man ser jenter får titalls matcher på tinder? Er ikke frempå og introvert å trives med egne ting. 

Har gode verdier og alle mener at det bare er et tids spørsmål før jeg møter noen. Og det har jeg fått høre i et tiår nå... problemet er at jeg ikke sjekker og det tar i snitt 3,5 år mellom hver gang en dame banker på døra. 

Hvor finner man jenter som tør å sjekke opp en mann? Byen skjedde det ofte når en var ung men det er ikke like gøy og foretrekker heller et godt måltid og en flaske vin hjemme. Har ikke stort nettverk så er vanskelig å møte noen igjennom det.

Har hatt endel tinder matcher men de samtalene blir det aldri noe annet en en hyggelig samtale ut av. Og mange av matchene har allerede barn og kanskje flere noe som er dumt da en ønsker 2-3 selv.

Noen tips på hva man som mann må gjøre for å havne i et forhold å begynt å oppdra små før man blir veldig gammel?   

Anonymkode: 94084...a58

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være frampå er mitt første og beste tips. Jeg liker menn som er frampå og vet hva de vil ha. Man up liksom...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, du skriver jo selv at det banker damer på døra hvert tredje år som du avviser og at du ikke vil ta initiativ selv. Da blir det jo vanskelig? 

Anonymkode: 04989...d78

AnonymBruker
Skrevet

punkt 1, slett tinder. Lykke til.

Anonymkode: ae412...356

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd sukker eller møteplassen? 

Har du fritidsinteresser hvor du kan bli med i en forening?

Kan du bli kjent med dine venners venner og kanskje utvide ditt eget nettverk og forhåpentligvis møte en kvinne der som du liker? 

Anonymkode: d1945...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ihvertfall ikke forvente å få kjæreste når du tror damer bare skal servere seg selv på sølvfat til deg. Du må ta initiativ selv. Og ja, det sier jeg til damer også. Ikke tro at ting du vil ha bare ramler nedi fanget på deg. 

Anonymkode: ccbaf...94f

AnonymBruker
Skrevet

I den alderen du er nå så har vel de fleste som vil ha barn barn allerede. De vil kanskje ha fler. Jeg er feks en av de som har to, men gjerne vil ha 2-3 barn til. Jeg traff min mann på tinder. Som må være tidenes lykketreff tror jeg, for vi er ganske så sære begge to.

Anonymkode: 6e6a5...27d

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

singeltreff og – turer rundt om på norske fjell og vidder.  Dette er vanlige fellesturer, der alt er planlagt på forhånd og som ledes av en turleder. Eneste forskjell er at deltakerne er uten fast følge, men åpne for å treffe noen. 

-    Fjellet er et mye bedre sjekkested enn byen. Her møter man mennesker med like interesser og praten går lett i peisestua om kvelden

Anonymkode: 8367a...d29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...