Gå til innhold

Se eksen på tinder...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff, hjertet hopper og klumpen i magen setter seg hver gang. 

Selv om jeg vet det er slutt, og vi begge nå er i ferd med å gå videre, så er det vondt å se. Trodde aldri jeg skulle trenge denne appen igjen, og tanken på at han matcher, snakker og dater nye kvinner er så vond. Det er en tanke jeg gjør mitt beste for å skyve vekk, men så dukker han opp når jeg sveiper. Og savnet blusser opp.

Heldige kvinnen der ute som ender opp med den fine mannen min. 

Vet ikke hva dette var for noe. Det er bare det at i kveld var det vondt...

Anonymkode: 456ad...b1f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har disse såre følelsene tenker jeg at det kanskje er for tidlig for deg å date igjen? Det finnes flere måter å gå videre på enn dating... Finn deg selv og skap ro og trygghet i livet ditt, ta tiden til hjelp, bruk tid og krefter på venner og familie. Og når det har gått litt tid og du ikke lenger er så opptatt av eksen (og ikke lenger kaller han "mannen min"), da kan du date igjen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du trenger litt karantene fra dating, du er langt i fra ferdig med han. Det blir bare urettferdig mot neste person du treffer.

Anonymkode: 0d173...13e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Min dro til Thailand og fant seg thaitøs der. Verden raste sammen, men jeg lever enda. Det tar på og det tar tid. Slikt svik tar tid å komme over. 

Anonymkode: ac396...4c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...