Gå til innhold

Alene i påsken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler at alle andre på min alder er på afterski med sine 15 bestevenner, eller på hytta med familien. Jeg har EN venninne og en dysfunksjonell familie som feirer uten meg (pga psykisk voldelig stefar) og har dermed sittet inne i hybelen min hele påsken. Og slik er det hver påske, jul, halloween og 17.mai. Føler meg rar, ensom og deprimert. Flere som har det slik?

Anonymkode: dbaed...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, 24 år og har vært alene på hybel hele påsken. Men reiser hjem til jul, og er hjemme to uker i sommerferien. Venner vet jeg ikke hva er her som jeg bor nå, men har bekjente som jeg studerer sammen med men er aldri sammen på fritiden.

Anonymkode: cb111...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, 24 år og har vært alene på hybel hele påsken. Men reiser hjem til jul, og er hjemme to uker i sommerferien. Venner vet jeg ikke hva er her som jeg bor nå, men har bekjente som jeg studerer sammen med men er aldri sammen på fritiden.

Anonymkode: cb111...8fb

Takk for svar. Blir gal av å se på alle som flexer de perfekte, sosiale livene sine på instagram. Er også 24 forresten.

- ts

Anonymkode: dbaed...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var alene, men besøkte noe familie og inviterte hun ene venninnen ut på et glass vin i solen. Men kjenner på ensomheten

Anonymkode: 3cf7f...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Blir gal av å se på alle som flexer de perfekte, sosiale livene sine på instagram. Er også 24 forresten.

- ts

Anonymkode: dbaed...f77

Så la være å se på Instagram. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider