Gå til innhold

Sorg over mann med gode sosiale antenner..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en jeg ikke kjenner veldig godt. Men jeg ble fort betatt. Jeg har aldri hatt kjæreste, men hatt menn som har vært interessert veldig ofte.
Men jeg føler langt inne at han egentlig ikke vil noe seriøst med MEG, at han spurte om å bli kjent bare fordi han faktisk ville pule eller bare bli kjent. 
han tok kontakt i over et år, men jeg holdt meg hard. Nå sitter jeg her fremdeles og er ensom. Jeg har ingen nære :( 
Jeg er så flau over meg selv og dette føler jeg må skjule også for ham.

Jeg drømmer om ham , men jeg vet innerst inne at jeg ikke er den heldige. Det er ei med mer status. Jeg HATER meg selv for at jeg ikke er mer taltentfull, sterkere av meg. Blir vi sammen er jeg den som blir dumpet. Kommer til å være urolig hele tiden.
Je våger ikke være ærlig med han heller, jeg tror han hadde følelser for meg, men jeg endte opp med å ha de sterkeste.

Skjønner at han har gode sosiale antenner, for jeg ser det på storyen. Senest nå, han sendte et bilde han selv hadde tatt, av noe helt uskyldig. 
Så tagger han navnet på ei jente på sin neste post, ikke noe kjærlighet, men som om de bare hadde det gøy med noe. slik har han gjort før og med andre..ikke noe kjærlighetsrelatert, men noe gøy.. de er kollegaer av ham. Jeg skjønner de har det mye gøy på jobb.
Jeg har det aldri gøy på jobb...jeg er mer kjent for å se trist ut. 

Anonymkode: 9d456...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...