@lfa Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Ja, jeg kjeder meg.... Men min er faktisk helt borte i alt rotet mitt... Har ikke plass til mer, så jeg stabler i høyden... Må rydde snart... Hos meg, har alt en tendens til å havne nettopp på pc-pulten.... :o På min, finner man: * Godtekoffert som tilhører junior * Elefant-pastilleske som også tilhører junior * To stykk arkiv-dingser (sånne som man stabler oppå hverandre. Begge fulle av diverse papir. * 2 stykk pingvin-lakrisbokser. En tom og en full av annen lakris... * En stykk Ole Brumm bok (også junior sin) * Ostepop-pose (halvfull) * Vaffelkjekspose (så og si full) * En flaske is-te (tom) * En brusflaske, 0.5 l. (også tom) * Mobiltelefon * 4 stykk hefter med bilder * Lommebok * Ordbok * Fjernkontroll til lekebil * En slags drikkedings som tilhører junior * M&M's (halvfull) * Litt rusk * 2 stykk studiebøker * Ett stykk brev * En A4 notatblokk * Barnehageboka 2002 * Tre stykk cd-cover * Skjerm * Høyttalere * Boks med cd'er * Strikketlue som tilhører junior og som er alt for liten * Fjernkontroll til høyttalerne * Grønn teboks som fungerer som sparebøsse * Lekeseng som tilhører stedattera * Flaskeåpner * Et ukjent antall penner * Saks * Etui med løse notisark * Lader til digitalkamera * Mikrofon * Dings til å koble kameraet til pc'en * Konvolutt med diverse kvitteringer * Bonuskort * Boks med bits til skrutrekker * Digitalkamera * En stykk diskett * To cd-plater * Ødelagte RAM-brikker * Mus * Linjal * Gul post-it blokk * Korg med diverse alt-mulig-ting oppi * Blad fra bokklubb * Et ukjent antall løsark * Bilder * Målebånd * Fotoalbum * Inngangsbilletter til dyreparken * Blå tråd * Deler fra en ødelagt lekebil * Musematte * Blanco-roller * Enda et brev * En stykk OB * Kalkulator * Batteri * Hårstrikk * Nøkler til koffert * To lightere * Klesklype * T-skjorte som tilhører junior * Diverse lekefigurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 Printer Scanner Blyantboks Stativ til regninger Mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #3 Del Skrevet 27. august 2002 Å jøssenamm @lfa..... Vel....*kremt*....skal ikke si noe jeg. Har det ikke stort ryddigere selv. Begynner å få noen tomme Colaflasker her nå. Tror jeg må vaske "Happy Hacking" tastaturet mitt snart også. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 27. august 2002 #4 Del Skrevet 27. august 2002 Hmmm - tør eg prøve dette då? * Skjerm * Scanner * Skrivar * Teiknebrett * Mus * Høgttalarar * Neglelakk (4 stk) * neglelakkfjernar * Ring * Øyreringar * Armbandsur * Eit par fjernkontrollar (til TV og Stereo) * Post-it blokk * Donald Duck-kortstokk * Neglelim * 2 batteri * Renseveske for sko * Fuktighetskrem * Blyantkvessar * Diverse blyantar og kulepennar * negleklippar (2 stk), 2 pinsettar, neglefil * hårbørste, kammar * Mugge med saft * Fotoblad * Saks * Målband * Adressebok * Fødselsdagskalender * Fyrstikker * Datablad (Cre@te Online) * Plaster * Stiftemaskin * Krokar * Brevopnar * Hårstrikkar * Diverse papir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilliBlaze Skrevet 27. august 2002 #5 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg er helt imponert @lfa. Hvor stor datapult er det du har? Vel her er det hos meg: en kaffekopp (tom sådan) høytaler mikrofon musematte (så klart) En utskrift av en internettside (med brukernave/ passord og denslags) regninger scanner og en volum"dings" ledning til dig. kameraet Kalkulator til nettbanken dett var dett ( obs :o der var det en regning til...legges sammen med ALLE de andre puh ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 27. august 2002 #6 Del Skrevet 27. august 2002 Virkelig imponerende! Jeg er vel ikke stort bedre. Hos meg ligger det! *To mobiler *En hustelefon *Digital kamera *printer *30 disketter *cd (bilder) *20 dataspill(gubben sine) *to høytalere *lampe *bilder *klokke *post it blokk *binders *penner *neglelakk *tegnestifter *huskelapper med adresser på *skrivepapir i alle mulige farger *bøker *ordliste *telefonkatalog *enda ei lampe *mus *musematte *tastatur som trenger en skrubb *puh nå gir jeg opp!!!!! Rydder i morgen den dag!Trur eg!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 28. august 2002 #7 Del Skrevet 28. august 2002 Skjerm tastatur Mus Daffy Duck-musematte to høytalere Trådløs telefon Lampe Brevhylle En brevhylle til 3 pakker skruer, type gipsanker lilla neglelakk aromaterapiolje-blanding (lavendel/tangerine/appelsin) tomt yoghurtbeger med en blå skje i to dagbøker penn blyant mobiltelefon 6 stk truser med fotballmønster, nyinnkjøpt til 3-åringen som nettopp har sluttet med bleier :kgsmil: Beige L.o.g.g-caps til junior notatblokk plastikkpose skjema for oppsigelse og bestilling av nettleie fisherprice kamera m/ film stiftemaskin taperullholder uten taperull hullemaskin enda en stiftemaskin rusten knipetang boks med cd-er (hakke peiling på hvor mange) målebånd Israelsk colaflaske med vann fra Dødehavet Brudebilde av mamma og stefaren min som hun nå er skilt fra Innrammet dikt fra en kamerat fra videregående Brain Wash - blå brus fra en Halloween-butikk i USA for noen år siden Blå tusj Worms2-kondom Halvfull Imsdalflaske Et Always Ultra-bind Julekort fra ifjor ComfyLand-spill Forelesningskatalogen for høstsemesteret, UiO Stemmegaffel Discman (ikke min, må huske å levere tilbake..) Skrue-og- pluggboks fra Clas Ohlsson, 630 skruer og plugger Solbriller, type blå og hjerteformede med diamanterhjerte på Dorull Gjennomsiktig gelè-lys med et lite hjerte i x-it spray "Button" fra Tusenfryd, med mobilnummer skrevet på, til å henge på barn i tilfelle de blir borte røkelsespinner digitalt kamera (med flatt batteri) Gul og brun miniatyr-skufferekke i papp Puh, er jeg ferdig nå? Trodde ikke det var såå mye her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 28. august 2002 #8 Del Skrevet 28. august 2002 Så mye rart dere har på pc benken tenkte jeg da jeg leste innlegget.Så tok jeg meg ett kjapt overblikk på min egen og ble overrasket Her er: to telefoner, en trådløs og en vanlig en astma spray et bilde et pass ut gått på dato. en mulle mekk bygger båter pc spill en skrive bok Thorbjørn egners kaptein sortebill og andre viser, bok regninger glass cola flaske et hode til barbie dukke en is skål skriver høytalere plakat av kaptein sabeltann musematte med mus penn filofax dett va dett hilsen en lattermild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noldus Skrevet 28. august 2002 #9 Del Skrevet 28. august 2002 rotekopper hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. august 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 28. august 2002 Til mitt eget forsvar, kan jeg si at det er organisert rot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. august 2002 #11 Del Skrevet 28. august 2002 Telefon, pc med tilbehør selvfølgelig, kaffekopp og røykpakke. Kaffekoppen er tom for tiden..kaffen ligger i tastaturet... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen Skrevet 28. august 2002 #12 Del Skrevet 28. august 2002 Tror jeg nøyer meg med å svare: MASSE ROT! Men kanskje ikke så mye allikevel i forhold til visse andre.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. august 2002 #13 Del Skrevet 28. august 2002 Først og fremst, rotet er mest sambo sitt ikke mitt!! :oops: hehe.. Her er det: *PC *tastatur under bordplata * skriver *scanner * telefon m/ "hvem ringer-boks" * penal *mobilen min * tobakk, winnertip, mekkemaskin (økonomisk..) * to lommebøker, begge mine * tapedispenser * en sving-penneholder (stappfull) * brevvekt * ørti CD'er, både musikk og PC- CDer * stiftemaskiner m tilbehør * 4 små oppbevaringsbokser hvor jeg har etiketter osv oppi * innrammet bilde av nevøen min * papirer med masse smånotater på * brev til meg fra IKS * et gammelt fotoapparat (antikvitet, tror jeg..) * regninger (ugh!) * (h)øretelefoner * en stor, høy kakeboks fylt med penner, tusjer, sakser osv * blekk til skriveren * nøkler * passer-etui * vidamic- mouse-cleaner (2stk) * disketter * en gammel 1-krone ....husk, mesteparten er samboer sitt!!!....hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. august 2002 #14 Del Skrevet 28. august 2002 Pc og skjerm+tastatur Hustelefon (base for trådløs) Alcatel Speed Touch Home Adapter (eller hva man kaller "ADSL modemet", har ikke peil) Masse disketter i en eske 3 epleskrotter (nettopp spist) 1 regning på 59 kr Telefonliste Diverse ledninger Printer Bruksanvisning til pc`en Ikke så mye det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. august 2002 #15 Del Skrevet 29. august 2002 Ok, her er mitt bidrag: * Skjerm * Skriver * 3 bilder av barna * 3 dataspill * En flaske Olden kildevann, nå halvfull med sjøvann (ikke spør hvorfor) * Et CD-stativ * En drøss med løse CDer * To lekebiler og et lekefly * To småengler som holder rundt hverandre :oops: * En baseball i stativ * 4 steiner, funnet i Danmark * Et kamera * En telefon * En spillekontroller (eller hva det nå egentlig heter) * Et askebeger * Sigaretter/lighter (skal slutte, IGJEN ) * En regning * En lampe * En kulepenn * En minimal stabel med plaster * En mikrofon Under skrivebordsplaten har jeg tastatur og mus. Ikke særlig praktisk, med mus under der, men det ser ryddigere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. august 2002 #16 Del Skrevet 29. august 2002 Samboeren min er så ryddig av seg at jeg bare følge etter. Vel, her er det *kaffekopp *vannflaske *fagbøker *fagartikkler *printer *Høytalere *oljeduftelys *juiceglass *mus *musmatte *mobiltelefon *hustelefon *negelakk *viskelær og penner *noen små penger *plaster *Etui fra gullfunn Thats it.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 31. august 2002 #17 Del Skrevet 31. august 2002 * PC, skjerm og tastatur (selvsagt..) * Printer * Høytalere * Mus * Musematte * Telefon * Visa- kort * 3 disketter * 2 dataspill * Absolute Music 21 * En spiseskje * KK- magasine * Diverse ark * Penner og blyanter * Kaffekopp * To plaster * Bruksanvisning til ny printer * Lesebriller * Bixit havrekjeks * Lader til mobiltelefon * Diverse ledninger * Brennecder * Smurf- drops * Tyggipakke * En tallerk * To bilder * Leppepomade Jøss! :o Her finner man nok noe for enhver smak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 31. august 2002 #18 Del Skrevet 31. august 2002 Dette er på mitt PC bord: skjerm tastatur musematte mus telefon kalkulator I do like style 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 31. august 2002 #19 Del Skrevet 31. august 2002 (Til mitt forsvar: Jeg har stoooooor pult, og da blir det mye mer plass til rot.:) -ikedan at damer må ha større og større vesker, slik at de må gå med bager snart, for å få plass til alt:)) *C-vitaminer *lys m stativ *etui m puslespillbiter *kortetui i tre m terninger og kortstokk *Eldgammel kortstokk *0.5 bly *labello stift *dymo *kvittering av betalt billett i gøteborg *bilde *lano vaskeservietter *oppevaringskorg m:(flere kortstokker, tape, 3 sakser, lighter, glitter,fystikker fra Bodø, e6 tyggis, sjakkbrikker, solariumbriller, tang, nøkkelring, hårstrikk, flere div kort, sjablong, deksel,) *linjal *hullmaskin *sikkerhetskort til nettbank *hustelefon *visittkort *tomt glass *ei katte i porselen og en hund *Rosa vase *weekend mat til fisker *fiskmat *notisbok *papir til skriver *postitlapper *postkort *bilde av vesla *korg *lysestake *mer kortstokker *brosjyrer *sereiokontroll *mere lysestaker m duftlys *"hakkespett" i tre som står stille *pose m kontrakter 2 permer for kvitteringer/regninger *skyvlær *passer *penal *lim *2 kontor notisbøker *1 cd *div penner *+ pc utstyr *skolematriell puh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. september 2002 #20 Del Skrevet 1. september 2002 Hmm, ser at noen er mer rotete enn andre.. Er ganske rotete av meg, men syns egentlig jeg kom godt utav denne testen.Men så har jeg liten pult også da... Jeg har: telefon høytalere skjerm diverse gule lapper bindersbeger ølglass ølboks fotkrem gul markeringspenn cdcover kalkulator musematte mus tastatur diskett cd til norsk familie økonomi penn 3 ark med mannens rableskrift kundepost/magasin fra filmklubben Tidsskjema for kidnapping og andre aktiviteter(utdikningslag) hullemaskin dekoder stifter en gammel a-plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå