AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #21 Skrevet 22. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her Ny seng i dag igjen Vil spørre men redd for hva svaret blir Anonymkode: 80014...b96 Har dere snakket noe om hva han har funnet på i helga osv da? Sier han at han bare er hjemme eller er han på besøk hos noen? Ellers vil jeg si at det høres useriøst ut mtp bildene han sender dersom han sender såpass mange bilder fra sengen.. Anonymkode: f62e9...94c 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #22 Skrevet 22. april 2019 Var faktisk på et hotell i Oslo for litt siden som hadde farget sengetøy, så mulig det begynner å bli vanlig? Hva jobber han som? Jeg jobber på hotell med hytteutleie og vi har ofte arbeidere som bor her, og om de bor på hytte har de med eget sengetøy. Anonymkode: 21492...f6f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #23 Skrevet 22. april 2019 Hvis man chatter sammen så er der jo vanlig å svare ved et eventuelt "skjer?" At nå er jeg hos min mor eller nå er jeg hos en kompis. Det er jo litt rart at han ikke sier noe om hva han driver med hvis dere chatter en del, da kan det jo hende at han skjuler noe. Men ja, skjønner det kan virke litt stalker aktig hvis du spør om noe rundt at du har latt merke til at det er forskjellige soverom, men jeg ville gjort det likevel siden jeg hadde blitt skeptisk. Hvis han faktisk sover hos forskjellige damer hver dag så er han jo ikke noe å møte syntes jeg. Så bare spør om hvorfor har sover på nye soverom hver dag? Bare rett frem og direkte. Anonymkode: 2bd68...ad9 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå